Minkä takia ovat seksikkäimmillään vasta nelikymppisinä?
En halua mollata parikymppisiä, kyllä hekin voivat olla kauniita. Mutta eivät seksikkäitä. Siis koskaan.
Nelikymppinen nainen on jostain syystä paljon seksikkäämpi ja kiihottavampi, sellainen jota katsellessa nousee paljon nopeammin ja myös pysyy suorassa. Parikymppiset ovat taas sellaisia "kai totakin panisi" -massaa, mutta eivät he kyllä kiihota kiihota nelikymppisten tapaan.
Itse olen siis 29v. mies (en kuitenkaan mies 29v.)
Kommentit (50)
Huh huh, jokalauantaiset keski-ikäisten naisten itsetunnonkohotusajot taas käynnissä.
Näitä ketjuja pukkaa ihan hihnalta :D
olen heteronainen, mutta huomasin jo teininä, että kauneimmat naiset ovat yleensä yli 40-vuotiaita... En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lapsenkasvoiset 20-vuotiaat ovat missejä. Tosin heidätkin aina stailataan paljon vanhemman näköisiksi. Tosin olen aina myös pitänyt vanhemmista miehistä. Jos olisin itse mies, todennäköisesti pitäisin vanhemmista naisista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:51"]
Huh huh, jokalauantaiset keski-ikäisten naisten itsetunnonkohotusajot taas käynnissä.
Näitä ketjuja pukkaa ihan hihnalta :D
[/quote]
Annas kun arvaan, Aloitusta miinustaa nyt urakalla nuoret naiset ja heidän lisäksi vanhat äijät, jotka pelkää että nuoret miehet vie heidän naisensa.
Nelikymppiset eivät jaksa olla enää niin turhan tärkeitä. He tietävät mitä haluavat ja ovat sinut itsensä kanssa. He pystyvät jo hymyilemään vapautuneesti kun ei tarvitse pingottaa. Heillä on itsevarmuutta sopivasti.
He ovat epätoivoisempia ja täten miehet saavat seksiä helpommin (heiltä).
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:51"]
[/quote]
Hohhooijaa. Mähän en väitä, ettenkö suostuisi parikymppistäkin tuuppaamaan. Se ei ole tässä ongelma. Enkä myöskään väitä, etteikö parikymppinen voi olla luonteeltaan mukavampi ja persoonaltaan kiinnostavampi kuin nelikymppinen.
Kunhan vaan sanon, että nelikymppiset ovat keskimäärin seksikkäämpiä ja kiihottavampia kuin parikymppiset.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:58"]He ovat epätoivoisempia ja täten miehet saavat seksiä helpommin (heiltä).
-Mies 29v + 1v-
[/quote]eikö se ole just päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:56"]
Nelikymppiset eivät jaksa olla enää niin turhan tärkeitä. He tietävät mitä haluavat ja ovat sinut itsensä kanssa. He pystyvät jo hymyilemään vapautuneesti kun ei tarvitse pingottaa. Heillä on itsevarmuutta sopivasti.
[/quote]
Mun mielestäni kyse on elekielestä. Parikymppisten naisten elekieli on jotenkin sellaista, että siinä yritetään miellyttää miestä eikä anneta omille haluille valtaa. Nelikymppisten naisten elekieli on taas sellaista, että oma kullinhimo tulee todellakin esille eikä sitä peitellä. Se tekee nelikymppisestä seksikkäämpiä.
Jaa-a, en osaa nelikymppisenä naisena sanoa, miksi olisi mielestäsi seksikäs, mielestäni itse voiait perustella, mikä vanhemmista naisista tekee silmissäsi seksikkään!
Eikös melkein kaikilla nelikymppisillä naisilla ole vulvodynia?
Siksi että tässä iässä tietää mitä haluaa ja mielellään antaa miehen tietää miten sen haluamansa saa :)
Suomessa nelikymppinen nainen on kuiva harakka, ei millään tavalla kaunis. Jos et muistuta Pauliina Laitinen-Littorinia, olet parhaasi vuotesi jo nähnyt. Outoja tällaiset ketjut, tyhmäkin sen tietää että nainen on nuorena kauneimmillaan (YLEENSÄ)
http://www.pakkotoisto.com/attachments/seksi-parisuhteet-deitti/112982d1394629062-mature-vanhassa-vara-parempi-mature-%3D-s-1979-tai-vanhempi-laitinenlaiho.jpg Aah, katsokaa tätä jumalatarta. Miksi suurin osa tuon ikäisistä naisista ei näytä samalta vaan liian moni on ylipainoinen, lyhyttukkainen, naama norsunvitulla oleva harmaahiiri?
Ja treffi-ilmoituksissa lukee: estoton, xl-xxxl, kokenut yli 40
Hyi hitto
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:50"]
Hyi hitto
[/quote]
Päinvastoin. Treffi-ilmoitus ei voi tosta parantua.
Ap on aivan oikeassa. Nelikymppiset naiset ovat kuumia! Siksi kaikki NHL-tähdet, formulakuskit ja rokkistarat jahtaavat kilpaa 40-v emäntiä parikymppisten mallien jäädessä nuolemaan näppejään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:50"]
Hyi hitto
[/quote]
Ehkä sinulle, ei ehkä jollekkin muulle
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:46"]
http://www.pakkotoisto.com/attachments/seksi-parisuhteet-deitti/112982d1394629062-mature-vanhassa-vara-parempi-mature-%3D-s-1979-tai-vanhempi-laitinenlaiho.jpg Aah, katsokaa tätä jumalatarta. Miksi suurin osa tuon ikäisistä naisista ei näytä samalta vaan liian moni on ylipainoinen, lyhyttukkainen, naama norsunvitulla oleva harmaahiiri?
[/quote]
Toi akka nyt on aivan liian laiha (etenkin nelikymppiseksi).
Joo mieluummin nuolen vähintään nelikymppistä emätintä kuin viivapillua.
t. vormulakuski
Otsikosta puuttuu sanoista tärkein, mutta kai tuon muutenkin ymmärtää.