Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rintaimplanteista?

Vierailija
25.04.2015 |

Olen jo pitkään harkinnut laittavani implantit, oisko jollain kokemuksia niistä? :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä foorumille www.silikonit.info mikäli aihepiiri kiinnostaa.

Mulle laitettiin silikonit oikeastaan tasan kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen. Harrastan kilpaurheilua kansallisella/kv. tasolla, joten toiveena oli iso B tai pieni C. Olemattomiin rintoihin lisättiin pyöreä Nagor 300cc osittain lihaksen alle. Nyt koko on täyteläinen B, liiveissä istuu yleisesti ottaen 75C. Usean konsultaation jälkeen ja muiden lopputuloksia kuulleena/nähneenä päädyin Jyri Hukkiin ja valintaan olen hyvin tyytyväinen. Suosittelen lämpimästi Hukkia jos operaatioon päädyt.

Ensimmäinen viikko leikkauksen jälkeen oli jotain aivan hirveää. Nukkuminen onnistui vain puoli-istuvassa asennossa ja pelkkä ajatus puoli-istuvasta asennosta poistumisesta sai kyyneleet silmiin. Pienikin ylävartalon liike tarkoitti katkaistujen lihasten käyttöä jollain tasolla ja kuten arvata saattaa - jos urheilijalta on katkaistu veitsellä lihaksia niin se kyllä tuntuu. Jotkut ihmiset ovat sanoneet olleensa kipeempiä kuin sektion jälkeen. Siihen en itse voi ottaa kantaa, sillä sektiosta ei ole kokemusta. Fyysisten kipujen lisäksi koin henkisen shokin. Niin pitkään kuin olin haaveillutkin siitä että olisi jotain mitä voisi kutsua rinnoiksi - oli luonnotonta että rintakehään oli ilmestynyt kaksi turvonnutta ja rumaa kainalopalloa. Ne rinnat näyttävät karseilta ennen kuin ovat pehmenneet ja laskeutuneet. Karu ulkonäkö ja jäätävät kivut eivät olleet hyvä yhdistelmä, etenkään kun siihen lisätään miltei kuukauden kestävä passiivisuus.

Nyt kuukautta myöhemmin voin ilmoittaa olevani äärettömän tyytyväinen ratkaisuuni. Silikonit herättävät usein ihmisissä negatiivisa tuntemuksia ja ajatuksia. Päätökseni oli pinnallinen, mutta niin pitkään kun se ei satuta ketään muuta, asialla ei ole mitään merkitystä - ainoa jäljelle jäävä merkitys olikin se, että tämä ratkaisu ajoi asiansa ja täydensi päätöksentekijän onnellisuutta. Päätöksestä ei siis koitunut kenellekkään harmia, päinvastoin, iloa. Koen tämän siis olleen onnistunut ja hyvä teko. En ole niin konservatiivinen että ajattelisin vain luomun olevan moraalisesti oikein ja hyvin - johan lääketiede on säästänyt miljoonia henkiä synteettisillä aikaansaannoksillaan. Ts. Moraalisesti tarkasteltuna synteettinen on useissa tapauksissa johtanut lopputulokseen joka on länsimaisen oikeuskäsityksen perusteella oikein, eli ollut luomua (kuolemaa, syöpää, sairautta jne) parempi.

Mitä käytännöllisyyteen tulee, niin lähipäivinä olen jo treenannut normaalilla rasitustasolla (keskiverto urheiluharrastajaan suhteutettuna) ja elänyt kaikinpuolin tavallista elämää. N. kaksi viikkoa leikkauksesta elin muutoin normaalisti, mutta urheilukielto kesti 4 viikkoa eli siltä osin oli breikkiä. Päädyt mihin päädyt, päätöksesi on sinun. Älä kuitenkaan tee ratkaisua muiden painostuksesta, eli tarkemmin sanottuna hanki silareita siksi että joku muu ne haluaa. Älä myöskään jätä niitä ottamatta vain siksi että muut saattavat mieltää asian luonnottomaksi. Sinun täytyy itse punnita omia toiveitasi, pohtia riskejä jne. Silarit eivät vastaa luomuja, mutta eivät nämä juuri kovemmat ole kuin vanhat minirintani. Tunsin vain rintarauhasmöykyt ohuen ohuen rasvakerroksen alla. Etenkin jos omaa rasvaa on enemmän, niin tärkeää on tietää että ei se oma rasva kuitenkaan mihinkään katoa operaation yhteydessä. Se jää siihen silikonin päälle. Implantti on pehmeämpi lihaksen päällä kuin alla, mutta hoikalla ihmisellä lihaksen päällä olevat voivat näyttä rumilta kun rajat tuntuvat ja näkyvät. Pyöreä implantti on pehmeämpi kuin anatominen. Nagor on pehmeämpi kuin Mentor tai Natrelle. Olen tyytyväinen omaan kompromissiin: Pyöreä Nagor toi pehmeyttä, osittain lihaksen alla oleva suojaa implantille ja luonnollisen ulkonäön ja rajojen peittymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme