Mitä mieltä olet Ben Zyskowiczista?
Kokoomuksen kansanedustaja 36 vuotta, ei ole kuitenkaan ikinä ollut ministerinä. Mitä mieltä olet hänestä?
Kommentit (20)
Zyssehän ei ole itse halunnut ministeriksi migreeninsä vuoksi.
En tunne ihmisenä, joten luonteesta on paha sanoa mitään. On kuitenkin kansanedustajana ollut ahkera ja ilmeisesti ihan arvostettukin. Mieluummin hänet olisin nähnyt kokoomuksen johdossa kuin esim. Kataisen.
Inhoan kokkareita mutta Benkusta mä diggaan! Fiksu stadilainen ihminen.
Fiksu poliitikko. Ei pahaa sanottavaa hänestä.
Tyyppi osaa politiikan koukerot. Osaa pysyä pinnalla ja kuitenkin sivussa. Ehkä hieman manipuloiva. Se onnistuu aina tulla vaaleissa valituksi, osaa olla vakuuttava, vaikka ei mitenkään tuo omia saavutuksiaan/ epäonnistumisiaan liikaa esille. Taito se on tuokin.
Peni on vaa niin ihana ja just mun tyyline.
Eikös Ben ole ollut joissain asioissa lähellä persujen linjauksia?
Samaa sarjaa Mauri Pekkarisen, Paavo Väyrysen ja Ilkka Kanervan kanssa. Iki-politiikkoja eivätkä älyä jättäytyä hommasta pois, suojatyöpaikka eduskunnassa. Sinänsä sympaattisen oloinen pieni ja terhakka nappisilmä.
Poistettiinko täältä se migreeniketju?
Minusta kukaan joka on tehnyt ns. "sata vuotta" töitä kandanedustajana ei enää pitäisi olla eduskunnassa, KOSKA he eivät enää enää ole ns. tavallisessa elämässä kiinni, eivät ymmärrä tavisten asioista mitään. Onneksi Sasi sentään tippui pois.
Hänen vaimonsa on tataari. Kaunis kuin mikä tuo Rahime.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:43"]Benillä on migreeni.
[/quote]
Kai sillä on migreeni, kun sen muija on aina naama norsunvitulla.
Kuulemani mukaan tosi ahne tyyppi..ja vaimonsa ei kyllä mielestäni ole kaunis vaikka onkin muslimiperheestä.
Mitä sekin tyyppi on saanut aikaan, istunut kymmenet vuodet kahviloissa että on näkyvillä. En voi sietää.
Symppis jotenkin.
Taitava selittäjä. Ammattipoliitikko.
Ei ole ministerinä ollut koskaan "henkilökohtaisista syistä johtuen". Näin on itse sanonut.
Taitava selittelemään mutta symppistä ei ole mielestäni nähnytkään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:09"]
Mitä sekin tyyppi on saanut aikaan, istunut kymmenet vuodet kahviloissa että on näkyvillä. En voi sietää.
[/quote]
Jaa, tietääkseni saanut aikaan paljonkin. On myös julkisesti arvostellut suomettunutta ulkopolitiikkaa, suuryritysten johdon kohtuuttomia palkkioita ja ilmoittanut että hänestä kansanedustajan palkkaa voisi hieman leikata.
Olen kuullut, että on erittäin narsistinen ja ilkeä tyyppi, niinkuin lähes kaikki kokoomuksen edustajat.