Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä säilyttää pyykkkikori ja päivän käytetyt vaatteet pienessä yksiössä??

Vierailija
05.01.2022 |

Kylppäriin ei oikein mahdu

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän vaatteita siihen asti että niistä tulee likaisia ja vaihdan vasta sitten niin ei tarvitse säilöä kun puhtaita ja likasia

Niin, mutta et kai sinä niitä kuitenkaan puhtaiden vaatteiden sekaan viikkaa, joita olet jo käyttänyt, mutta ne eivät vielä ole likapyykkiin menossa?

Itse ainakin olen varannut yhden hyllyn, mihin laitan tällaiset vaatteet, joita vielä voin käyttää uudestaan ennen pesua.

Tietysti viikkaan tai ripustan samaan kaappiin, nehän on puhtaita. Jos ne olisi likaisia, ne menisi pyykkikoriin. Kerran päällä pidetty vaate ei ole likainen.

Vierailija
22/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää hillota jossain? Itse käyn joka toinen päivä suihkussa ja samalla vaihdan vaatteet ja silloin kaikki suoraan koneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän vaatteita siihen asti että niistä tulee likaisia ja vaihdan vasta sitten niin ei tarvitse säilöä kun puhtaita ja likasia

Niin, mutta et kai sinä niitä kuitenkaan puhtaiden vaatteiden sekaan viikkaa, joita olet jo käyttänyt, mutta ne eivät vielä ole likapyykkiin menossa?

Itse ainakin olen varannut yhden hyllyn, mihin laitan tällaiset vaatteet, joita vielä voin käyttää uudestaan ennen pesua.

Tietysti viikkaan tai ripustan samaan kaappiin, nehän on puhtaita. Jos ne olisi likaisia, ne menisi pyykkikoriin. Kerran päällä pidetty vaate ei ole likainen.

Samaa mietin, jos vaate on tahrainen tai haisee, se kuuluu pyykkikoriin, mutta jos se on edelleen pitokuntoinen, miksi sitä ei voisi viikata takaisin vaatekaappiin?

Vierailija
24/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän yhtiä vaatteita siihen asti että ne likaantuu, en vaihtele vaatteita päivän aikana että minulla on vain puhtaita ja likasia eikä vähän käytettyjä vaatteita. Mutta kukin tyylillään Itse en viitsi käyttää monia vaatteita kerrastoja yhden päivän aikana

Vierailija
25/25 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset