Missä säilyttää pyykkkikori ja päivän käytetyt vaatteet pienessä yksiössä??
Kommentit (25)
Itse käytän vaatteita siihen asti että niistä tulee likaisia ja vaihdan vasta sitten niin ei tarvitse säilöä kun puhtaita ja likasia
No jos haluaa kokonaan piiloon, niin sängyn alle voi laittaa sellaiset pyörälliset vetolaatikot.
Jos pesukonetta saa siirrettyä seinästä irti, niin mahtuisko väliin viereen kapea pyykkikori?
Sitten tietysti voi ostaa jonkun pienen kaapin, jossa tilaa sekä pyykkikorille tai sille laatikolle, mihin ne pyykit nyt sitten laittaa, ja ainakin yksi hylly, johon viikata käytettyjä vaatteita.
Vaatteet kannattaa säilyttää varmaan ihan niinkuin muissakin asunnoissa, esim. naulakossa seinällä. Voisiko likapyykkikorin ostaa jonkun sellaisen tukevan ja kauniin, jota voi käyttää vaikka tuolina eteisessä, jos kylppäriin ei mahdu. Ja onhan niitä toki sellaisia pyykkipussejakin, jotka voi roikkua jossain seinällä. Yhdellä ihmisellä kun ei paljon pyykkiä kerry.
Minun yksiössä on pieni vaatehuone, sinne kulmaan mahtuu kapea pyykkikori. Helppo ja toimiva ratkaisu.
Suosittelen paikkaa, jossa muutenkin vaihdat vaatteet. Pyykkikori voi olla vaikka pyykkisäkki, joka mahtuu vaatekaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän vaatteita siihen asti että niistä tulee likaisia ja vaihdan vasta sitten niin ei tarvitse säilöä kun puhtaita ja likasia
Niin, mutta et kai sinä niitä kuitenkaan puhtaiden vaatteiden sekaan viikkaa, joita olet jo käyttänyt, mutta ne eivät vielä ole likapyykkiin menossa?
Itse ainakin olen varannut yhden hyllyn, mihin laitan tällaiset vaatteet, joita vielä voin käyttää uudestaan ennen pesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta et kai sinä niitä kuitenkaan puhtaiden vaatteiden sekaan viikkaa, joita olet jo käyttänyt, mutta ne eivät vielä ole likapyykkiin menossa?
Itse ainakin olen varannut yhden hyllyn, mihin laitan tällaiset vaatteet, joita vielä voin käyttää uudestaan ennen pesua.
en ole kyseinen kirjoittaja, mutta eikö ne käytetyt vaatteet ole sitten päällä ennen pesua? Yöksi ne voi viikata tuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole kyseinen kirjoittaja, mutta eikö ne käytetyt vaatteet ole sitten päällä ennen pesua? Yöksi ne voi viikata tuolille.
En minä tykkää jättää vaatteita esille roikkumaan. Ja seuraavana päivänä voi haluta pitää jotakin toista vaatetta, mutta sitä kerran käytettyä paitaa voi pitää sitten myöhemmin vielä samalla viikolla. Siksi olen ainakin itse varannut hyllyn tällaisia vaatteita varten, joita vielä käytän ennen pesua.
Tää on ihan asunnosta kiinni minkä sieltä keksii tavaksi/paikaksi.
Jos pyykkikori ei mahu kylppäriin, niin mahtuuko johki kaappiin tai sinne asuinhuoneeseen (joku sisustuksellinen versio esim. rottinki). Sängyn alle säilytyslaatikko joka toimii pyykkikorina? Seinälle ripustettava pyykkisäkki? Lipaston laatikko?
Ns. puolikäyttöset vaatteet omalle hyllylle komeroon tai lipaston laatikkoon, jakkaralle sängyn viereen, omaan laatikkoon sängyn alle, naulakkoon seinälle.
Ei missään Yksiössä asujien ei oleteta omistavan mitään. Sinne mennään vain nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän pakastinlokerossa. Ei pääse hajut ja pöpöt ja ihanan viileitä jos tarvii vielä käyttää
Pakastelokero on kyllä paras paikka.
Heität pois tietenkin. Ei niissä pikkuasunnoissa ole tarkoitus mitään tavaraa pitää. Käyt siellä nukkumassa ja jos haluat välttämättä omistaa jotain niin vuokraat sille varaston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite pidän erikseen kotivaatteita eli vaihdan vaatteet kotiin mennessä ja ne samat "menovaatteet" (ainaki housut ja päällipaita) voi olla seuraavanakin päivänä ihan käyttökelposia.
Pieni pyykkikori vessassa, johon laitan 60 pyykin. Muut vaatteet tungen suoraan koneeseen ja kun kone täynnä tai haluan jotain sieltä päälle, pesen. Näin pienellä kaappitilalla ei saa aina täysiä koneellisia.
60 korista laitan lakanapyykin kanssa samaan aikaan pesuun. Puolipitoisille on kaapin ovessa naulakko, jonka saa myös kaapin sisäpuolelle, jos ei halua sitä katsella tai tulee vieraita.
Öö no pesukoneessa tietenkin, siis mitä ihmettä nyt. Rummun pitää käytön jälkeen vaan antaa kuivua kunnolla ennenkuin laitat likaisia taas "säilöön". luukkua kannattaa pitää auki.
Sisustusarkkukin voi toimia pyykikorina, jos on. Voi laittaa vaikka ihan esille sängyn päätyyn.
Koukut kattoon ja siihen roikkumaan, voi laittaa pesukoneen yläpuolelle.
Itse pidän pakastinlokerossa. Ei pääse hajut ja pöpöt ja ihanan viileitä jos tarvii vielä käyttää