Luokkakokousta järjestävä jakanut tietojani facebookissa
Viestitellyt "ystäviensä" kanssa. Ja minä kun tietoisesti olen pysytellyt feisbuukittomana. Argh.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:17"]
Pelkäätkö että ne alkaa soitella pilasoittoja vai mitä ihmettä?
[/quote] Sellainen on jo tullut!!
[/quote]
Miksi salaiseen numeroon ei voisi tulla pilasoittoja? Ei se soittelija tiedä, että numero on salainen.
Oikeasti, joillain on ihan todelliset syyt turvakieltoon!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:47"]Oikeasti, joillain on ihan todelliset syyt turvakieltoon!
[/quote]
Ja sitten niitä yhteystietoja ei jaella tai jos jaellaan niin mainitaan ettei saa jaella eteenpäin eikä muutakaan... Ap:n oma vika jos on tiedot antanut eikä sanonut ettei saa edes kirjoittaa hänen nimellään mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:15"]
Äh, oot taas tämä vitipää, joka satuilee kuinka salainen numero on annettu luokkakokousta varten. Eikö se edellinen ketju riittänyt vai vieläkö sapettaa
[/quote] Vitipää on tuo luokkokouksen järjestäjä. Ei ne kympit koulutodistuksessa kaikkea kerro.
[/quote]Onkohan kutsu käynyt samoihin bileisiin?Kympin oppilas meilläkin kerää porukkaa mutta ei kyllä mikään vitipää ole.Parempi tosiaan ettet osallistu jos mokomat tietojen vaihdot häiritsee.Sulla on varmaan aika köyhä elämä ja häpeilet sitä sitten...itse ainakin meinaan osallistua ja kiva nähdä vanhat tutut aikojen takaa.Elämä kolhii meitä kaikkia ja välillä palkitsee.Inhimillistä ja niin tarpeellista että kehittyy ihmisenä.Koita sinäkin saada tuo takakireys pois.
[/quote] Koita sinä ymmärtää, että joillain ihmisillä on tarkasti varjeltu yksityisyys ihan käytännön kannalta perustelluista järkevistä syistä. Ja tämä taliaivo ei sitä ole hoksannut ja saanut tuhoa aikaan, vaikkei ehkä tarkoituksella mutta kuitenkin.
[/quote]
Miten hän voisi sen tietää jos et itse siitä mainitse?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:15"]
Äh, oot taas tämä vitipää, joka satuilee kuinka salainen numero on annettu luokkakokousta varten. Eikö se edellinen ketju riittänyt vai vieläkö sapettaa
[/quote] Vitipää on tuo luokkokouksen järjestäjä. Ei ne kympit koulutodistuksessa kaikkea kerro.
[/quote]Onkohan kutsu käynyt samoihin bileisiin?Kympin oppilas meilläkin kerää porukkaa mutta ei kyllä mikään vitipää ole.Parempi tosiaan ettet osallistu jos mokomat tietojen vaihdot häiritsee.Sulla on varmaan aika köyhä elämä ja häpeilet sitä sitten...itse ainakin meinaan osallistua ja kiva nähdä vanhat tutut aikojen takaa.Elämä kolhii meitä kaikkia ja välillä palkitsee.Inhimillistä ja niin tarpeellista että kehittyy ihmisenä.Koita sinäkin saada tuo takakireys pois.
[/quote] Koita sinä ymmärtää, että joillain ihmisillä on tarkasti varjeltu yksityisyys ihan käytännön kannalta perustelluista järkevistä syistä. Ja tämä taliaivo ei sitä ole hoksannut ja saanut tuhoa aikaan, vaikkei ehkä tarkoituksella mutta kuitenkin.
[/quote]
Et sitten ajatellut mainita asiasta jos niin kovasti pelkäät yksityisyytesi puolesta?
On mullakin turvakielto ihan perustelluista syistä ja huomautan kyllä tälläisissä tapauksissa ettei yhteystietojani saa jaella kuten ei nimeänikään.