Luokkakokousta järjestävä jakanut tietojani facebookissa
Viestitellyt "ystäviensä" kanssa. Ja minä kun tietoisesti olen pysytellyt feisbuukittomana. Argh.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:35"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:15"] Äh, oot taas tämä vitipää, joka satuilee kuinka salainen numero on annettu luokkakokousta varten. Eikö se edellinen ketju riittänyt vai vieläkö sapettaa [/quote] Vitipää on tuo luokkokouksen järjestäjä. Ei ne kympit koulutodistuksessa kaikkea kerro. [/quote]Onkohan kutsu käynyt samoihin bileisiin?Kympin oppilas meilläkin kerää porukkaa mutta ei kyllä mikään vitipää ole.Parempi tosiaan ettet osallistu jos mokomat tietojen vaihdot häiritsee.Sulla on varmaan aika köyhä elämä ja häpeilet sitä sitten...itse ainakin meinaan osallistua ja kiva nähdä vanhat tutut aikojen takaa.Elämä kolhii meitä kaikkia ja välillä palkitsee.Inhimillistä ja niin tarpeellista että kehittyy ihmisenä.Koita sinäkin saada tuo takakireys pois. [/quote] Koita sinä ymmärtää, että joillain ihmisillä on tarkasti varjeltu yksityisyys ihan käytännön kannalta perustelluista järkevistä syistä. Ja tämä taliaivo ei sitä ole hoksannut ja saanut tuhoa aikaan, vaikkei ehkä tarkoituksella mutta kuitenkin. [/quote] Miten hän voisi sen tietää jos et itse siitä mainitse?
[/quote] Tämä luokkakokouksen järjestäjä sattumoisin on saanut tietojani, mutta ei ymmärrä ettei niitä ole tarkoitettu yleiseen jakeluun.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:47"]
Oikeasti, joillain on ihan todelliset syyt turvakieltoon!
[/quote] Kyllä ja nyt tietoja on mennyt sellaisiin käsiin, joihin niiden en todellakaan olisi toivonut päätyvän. Ihan kylmää pelkkä ajatuskin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:17"]
Pelkäätkö että ne alkaa soitella pilasoittoja vai mitä ihmettä?
[/quote] Sellainen on jo tullut!!
[/quote]
Miksi salaiseen numeroon ei voisi tulla pilasoittoja? Ei se soittelija tiedä, että numero on salainen.
[/quote] Mutta kun niitä soittoja ei ole aikaisemmin tullut kuin vasta nyt ja sain tietää lähteen eli feisbuukkikeskusteluista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:35"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:15"] Äh, oot taas tämä vitipää, joka satuilee kuinka salainen numero on annettu luokkakokousta varten. Eikö se edellinen ketju riittänyt vai vieläkö sapettaa [/quote] Vitipää on tuo luokkokouksen järjestäjä. Ei ne kympit koulutodistuksessa kaikkea kerro. [/quote]Onkohan kutsu käynyt samoihin bileisiin?Kympin oppilas meilläkin kerää porukkaa mutta ei kyllä mikään vitipää ole.Parempi tosiaan ettet osallistu jos mokomat tietojen vaihdot häiritsee.Sulla on varmaan aika köyhä elämä ja häpeilet sitä sitten...itse ainakin meinaan osallistua ja kiva nähdä vanhat tutut aikojen takaa.Elämä kolhii meitä kaikkia ja välillä palkitsee.Inhimillistä ja niin tarpeellista että kehittyy ihmisenä.Koita sinäkin saada tuo takakireys pois. [/quote] Koita sinä ymmärtää, että joillain ihmisillä on tarkasti varjeltu yksityisyys ihan käytännön kannalta perustelluista järkevistä syistä. Ja tämä taliaivo ei sitä ole hoksannut ja saanut tuhoa aikaan, vaikkei ehkä tarkoituksella mutta kuitenkin. [/quote] Miten hän voisi sen tietää jos et itse siitä mainitse?
[/quote] Tämä luokkakokouksen järjestäjä sattumoisin on saanut tietojani, mutta ei ymmärrä ettei niitä ole tarkoitettu yleiseen jakeluun.
[/quote]
No mihin se on jaellu niitä? Laittanu julkisesti Facebookiin että tässä on Maijan osoite ja puhelinnumero????
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:50"]
[/quote]
"Sattumoisin", et siis ole itse niitä hänelle antanut? Miten se on mahdollista jos ne kerran ovat salaisia?
Mistä tämä järjestäjä nón nuo yhteystietosi sitten saanut?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:10"]
Niin?
[/quote] No arvaa ottaako kupoliin.
Aattele. Onko Facebookissa juoruaminen pahempaa kuin muu juoruaminen?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:10"]
Niin?
[/quote]
Miksi ottaisi
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:10"]
Niin?
[/quote]
Ei?
Mitä tietoja? Ei meillä luokkakokouksen järjestäjä tiedä minusta kuin puhelinnumeron ja sen saa kuka tahansa muukin, kun Fonectaan nimen laittaa. Miksi avauduit tuolle tyypille? Me muut ymmärretään, että ei ole tarvis elämäkertaa kertoa.
Ihmiset juoruilee niin verkossa kuin sen ulkopuolellakin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:11"]
Onko sulla jotain salattavaa?
[/quote] Tarkoituksella olen feisbuukin ulkopuolella, vaikkei nyt mitään erityistä salattavaa olekaan. Ja nyt siellä sitten on mainintoja minusta ja siitä en pidä.
Mites tuoa eroaa siitä että olisi sähköpostissa kirjoittanut samat? Ei se varmaan missään julkisella seinällä ole niitä kirjoitellut.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:12"]
Mitä tietoja? Ei meillä luokkakokouksen järjestäjä tiedä minusta kuin puhelinnumeron ja sen saa kuka tahansa muukin, kun Fonectaan nimen laittaa. Miksi avauduit tuolle tyypille? Me muut ymmärretään, että ei ole tarvis elämäkertaa kertoa.
[/quote] Mulla on salainen puhelinnumero ja nyt se on vuotanut.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:12"]
[/quote] Mulla on salainen puhelinnumero ja nyt se on vuotanut.
[/quote]
Niin ja?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:15"]
Äh, oot taas tämä vitipää, joka satuilee kuinka salainen numero on annettu luokkakokousta varten. Eikö se edellinen ketju riittänyt vai vieläkö sapettaa?
[/quote] Vitipää on tuo luokkokouksen järjestäjä. Ei ne kympit koulutodistuksessa kaikkea kerro.
[/quote]
Eli oot se sama tyyppi