Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kotona koko ajan alasti ja räplää muniaan 24/7

Vierailija
05.01.2022 |

Miehelle on muodostunut raivostuttava tapa ja hän on suhteen vakiuduttua lopettanut pukemasta päälle silloin kun ollaan kahden. Pelkkä alastomuus ei mua kuitenkaan häiritse, sillä hengailen itsekin kotona vähissä vaatteissa ja olen noin muutenkin aika boheemi, mutta ärsyttää kun miehet kädet harhailee koko ajan vehkeisiin eikä pese käsiään sen jälkeen edes tullessaan keittiöön!!! Mua ällöttää, että jääkaappi ja hanat, astiat ym. pinnat on niillä munaisilla käsillä lääpitty ja olen ehdottanut kompromissia että edes kokatessa voisi laittaa housut jalkaan. Ärsyttää myös kun mies istuu alasti mun vaalealla tuolilla, mutta siihen hän suostui sentään laittamaan (minun) viltin alle... Tuntuu myös olevan vaan hauskaa, ettei tuota vilttiä voi esim. antaa vieraille käyttöön koska siinä on ties mitä.

Mies ei siis suostu enää käyttämään edes niitä boksereita tai olemaan edes keittiössä räpläämättä. Tekee kuulemma sitä niin huomaamatta eikä se edes ole likainen kun pesee kyllä munansa. Tiedän että tämä kuulostaa varmaan jo ihan trollaukselta mutta valitettavasti ei ole...

Olen sanonut asiasta rauhallisesti ainakin kymmenen kertaa eikä tapa ole muuttunut mihinkään. Hän saattaa pyytää anteeksi ja luvata pestä käsiä useammin ja olla koskematta keittiössä sinne, mutta tuo tietysti unohtuu heti ja mun pinna vaan lyhenee. Tänään sitten räjähdin ihan kunnolla kun aloin tekemään ruokaa ja mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä. Huusin etten jaksa joutua selittämään näin perusasioita aikuiselle ihmiselle ja puhua miehelle kuin taaperolle. Siihen vastaus oli älä huuda eikä tietenkään esim. pukenut tai pessyt käsiä oma-aloitteisesti, vaan lähti vaan pois.

Onko tässä mitään tehtävissä jos tavat on tolla tasolla? Raivostunko pikkuasiasta vai olenko oikeassa siinä, että tuo on oikeasti epäkunnioittavaa ja ennen kaikkea helvetin ällöä ja epäkypsää? Olen kysynyt mieheltä, oliko hän vielä vanhemmillaan asuessa tai sinkkuna yksin asuessaan noin paljon alasti ja kuulemma ei ollut. Tietää ettei vanhempansa hyväksyisi samaa myöskään.

Meillä menee, ihme kyllä, muuten tosi hyvin ja siksi olen katsellut tuota sikailua tähän asti. Mies ei myöskään ole ollut alusta asti tuollainen vaan tuo tapa on pikkuhiljaa muuttunut koko ajan röyhkeämmäksi. Mä en kuitenkaan tiedä haluanko asua näin lopun elämäni. Meillä ei ole lapsia, enkä voi edes kuvitella kasvattavani lasta tuollaiseen esimerkkiin että on ihan ok hieroa sukupuolielimiä ja sekunnin päästä keittää kahvit samalla kädellä. Mitä ihmettä teen kun puhe ei auta? Puhukaa mulle järkeä niin näytän tän ketjun miehelle.... Tähän on nyt tultava loppu tai multa katkeaa joku suoni päästä. Niin ja tietenkään mies ei desinfioi näitä koskemiaan pintoja millään, se on mun homma jos häiritsee.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi osa miehistä alkaa käyttäytyä kuin siat parisuhteessa. Ulkonäöstä huolehtiminen loppuu, alkaa tuo räpläily, piereskely ja röyhtäily ilman minkäänlaista väliä siitä, miltä se puolisosta näyttää. Taidan olla tiukkis, kun minusta jonkin verran hyviä tapoja voisi noudattaa myös kumppanin vuoksi.

Itse ihmettelen miksi suurin osa naisista alkaa käyttäytyä kuin siat parisuhteessa.

Vierailija
102/116 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kanssasi oleva miesotus käyttäytyy kuin sika, niin sikahan se on joten toimita se elukka vaikka lahtarille ja vaihda naiseen. Itse tein juuri noin - no, okei - ukko vielä hengissä, mutta potkaisin sen limanuljaskan pihalle ja nappasin kainalooni hänen nuoremman siskonsa. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua, ei helvata mikä äijä sulla!

Vierailija
104/116 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähellekään normaalia teidän kummankaan käytös. Ihan sairasta.

Ap, sinä olet sietänyt tuota ja selittelet nyt, ettet ole halunnut nipottaa. Höpö höpö.

Tuo miehesi oleminen on niin eläimellisen irstasta, likaista ja ultrasopimatonta käytöstä, että sinun itsetuntosi on oltava hurjasti pakkasen puolella.

Joskus kumpikin ovat päästään sekaisin mutta täydentävät toisiaan. Muutenkin kuka on puoliso kyllä kertoo ihmisestä.

Te siis olette tämmöinen ihan hirvittävän kuvottava pariskunta, eikä kukaan, yksikään ihminen haluaisi tuntea, jos tietäisi.

Tämä ei tällä tasolla ole pelkästään sikaniesongelma. Tässä on kaksi sikaa.

Vierailija
105/116 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olukord pole sugugi ebatavaline, tegelikult on see üsna tavaline. Seda tüüpi suhteprobleemidega toimetulekul on palju abi kaaslaste toetusest või lihtsalt kogemustest, mida sarnases olukorras olnud inimestel on olnud.Ap-ga suheldes tuleb esimesena meelde juhtum, millest paar aastat tagasi sageli rääkis mu surnud vanaema.

Vanaema lapsepõlvekodu lähedal elas uus pere, kus oli paar, mehe lapsed, naise lapsed ja isegi ühine tänav. Selle pere ema (võõrema) keetis sageli suures potis suppi. Vanaema rääkis, et lisaks pere lastele võiksid suppi sööma tulla ka naabrilapsed.

Supp oli päris korralik, eriti arvestades tolleaegseid sõjajärgseid olusid. Maja ümber oli palju hulkuvaid kasse ja ükskord lasi naine käest, et püüdis nad püünistega kinni ja tegi nendega suppi.

Vanaema ütles, et supp iseenesest ei läinud hullemaks, aga ta hakkas seda kohta veidi vältima, kui teadis, kust nende suppide liha pärit on.

See liit oli alguse saanud truudusetusest (kuigi vanaema kasutas selle kohta inetumat sõna), kuid paar ei joonud tilkagi alkoholi. Ja vanaema ka ei kasutanud ja kust ta seda väiksena saada võis.

Nii et kõike võib juhtuda ja kui kuuse poole sirutad, kukub see kadakale, nagu vanaema ikka õpetas.

Vierailija
106/116 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olukord pole sugugi ebatavaline, tegelikult on see üsna tavaline. Seda tüüpi suhteprobleemidega toimetulekul on palju abi kaaslaste toetusest või lihtsalt kogemustest, mida sarnases olukorras olnud inimestel on olnud.Ap-ga suheldes tuleb esimesena meelde juhtum, millest paar aastat tagasi sageli rääkis mu surnud vanaema.

Vanaema lapsepõlvekodu lähedal elas uus pere, kus oli paar, mehe lapsed, naise lapsed ja isegi ühine tänav. Selle pere ema (võõrema) keetis sageli suures potis suppi. Vanaema rääkis, et lisaks pere lastele võiksid suppi sööma tulla ka naabrilapsed.

Supp oli päris korralik, eriti arvestades tolleaegseid sõjajärgseid olusid. Maja ümber oli palju hulkuvaid kasse ja ükskord lasi naine käest, et püüdis nad püünistega kinni ja tegi nendega suppi.

Vanaema ütles, et supp iseenesest ei läinud hullemaks, aga ta hakkas seda kohta veidi vältima, kui teadis, kust nende suppide liha pärit on.

See liit oli a

Tässä on ideaa. Noilla otteilla, kun lähdet liikkeelle ap, niin hyvä tulee.

Vierailija
107/116 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne munat likaiset ole. Minäkin ennen ajattelin juuri noin, kun jotenkin niin on opetettu. Mutta vaikka kaula on likaisempi paikka oikeasti. Ja puhelimen koskettelusta puhumattakaan, se on kuitenkin ihan siinä ruokaohjeineenkin taimiuten vaan keittiössä mukana, yök.

Vierailija
108/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUIN SANAN ETEEN EI TULE PILKKUA!!!

Joskus tulee. Tässä esimerkit:

- Jalkapallo on suurempi kuin tennispallo. (ei pilkkua)

- Kastuin sateessa ja nyt olen aivan märkä, kuin olisin käynyt suihkussa. (tulee pilkku)

Tuo sinun lauseesi on myös väärin. Pitäisi olla "kuin-sana" eikä "kuin sana", siis väliviivalla.

Vierailija
109/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten viihdyttävä tarina, mutta ei miehet kokkaa munasillaan kuin max kerran elämässään.

Valtikalle roiskuva paistorasva jää kyllä kerrasta muistiin, eikä kokemusta tee mieli toistaa.

Kyllä muuten kokkaa useammin kuin kerran elämässään! Muusta syystä ex, mutta eksällä oli tapana olla aika usein alastomana, munasillaan. Muutaman kerran jouduin sanomaan, että "viitsisiks laittaa jonkun allesi, kun istut." Alastomuus oli söpöä, koska ei ollut jokapäiväistä. Mut AP kuvailema tilanne voisi minultakin mennä jo yli ymmärryksen ja loukkaavuuden puolelle. Tarjoisin kylpytakkia/aamutakkia käyttöön. Sais sitten sen suojissa räplätä muniaan ja takkiin hieroskella sormiaan. Toisaalta eritteet ja kuollut ihosolukko kuuluuvat elämään, eikä siitä kannata sen suurempaa älämölöä järjestää. 

Vierailija
110/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon hullummin vaimo vatkaa muniaan kulhossa jauhottaa niitä ja vielä heittää uuniin ne kauheeta touhua.

Vierailija
111/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos näyttäisit sille, miten ällöttävää tuo on? Heitä vaatteet pois ja räplää pimpukkaasi ja hinkkaa valkovuodot ja menkkaveret pitkin poikin asuntoa ja katso, tuleeko mieheltä kommenttia/ymmärrystä.

Miksiköhän kiihotuin tämän lukemisesta?

Vierailija
112/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän huushollissa esiintyisi kyseistä taipumusta menisin miehen luo ja hyväilisin häntä orgasmiin asti. Pihtaisin sitten yhdynnästä. Eiköhän tuo oppisi muutaman orgasmin jälkeen.

Vierailija
113/116 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meidän huushollissa esiintyisi kyseistä taipumusta menisin miehen luo ja hyväilisin häntä orgasmiin asti. Pihtaisin sitten yhdynnästä. Eiköhän tuo oppisi muutaman orgasmin jälkeen.

Entäs jos sun ukkos innostuu vaan enemmän niistä sun antamista hoidoista? Ei kuulosta hyvältä strategialta mun korvaan. Mä ottaisin asian puheeksi, että menee vessaan runkulle tai että pantaisiin useammin (koska sitä miehet kuitenkin eniten haluaa) ja jos mies ei ymmärrä, sanoisin että mene hoitoon. Voisin ite tulla sinne terapiaan myös mukaan ja kertoisin oman näkemyksen. Jos mies ei suostu siihen ja/tai ei muuta käytöstään se olisi eron paikka.

Vierailija
114/116 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi osa miehistä alkaa käyttäytyä kuin siat parisuhteessa. Ulkonäöstä huolehtiminen loppuu, alkaa tuo räpläily, piereskely ja röyhtäily ilman minkäänlaista väliä siitä, miltä se puolisosta näyttää. Taidan olla tiukkis, kun minusta jonkin verran hyviä tapoja voisi noudattaa myös kumppanin vuoksi.

Voin ihan omasta kokemuksesta kertoa miksi minusta tuli sika edellisessä suhteessa.

Ex antoi useasti ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa. Täysin seksitön nainen, joka kyllä muisti toistella "minä rakastan sinua" mutta ei osannut sitä mitenkään näyttää, joten minuakaan ei huvittanut pitää parisuhdetta yllä.

Usein kuljin kotonamme alapää paljaana, joku hikinen t-paita päällä ja munia ei sentään tarvinnut räplätä, koska sitä oli saanut kyllä tehdä itse, niin että olin itse itseeni tyytyväinen. Typerys vielä kehtasi kysyä että miksi en pidä itsestäni huolta. Sanoin suoraan että minua alkaa kiinnostaa heti kun häntä alkaa kiinnostamaan, mutta näköjään häntä ei alkanut kiinnostamaan joten minäkin löin hanskat tiskiin.

Sitäpaitsi jos puhutaan sioista, niin kyseinen nainen pisti esimerkiksi roskapusseja keittiökaappien ovenkahvaan roikkumaan ja laittoi sinne sellaisia roskia joiden ei missään nimessä pitäisi sinne mennä, kuten jauhelihapakettien jämät. Hän ei myöskään koskaan imuroinut tai pessyt lattioita ellen räjähtänyt että nyt siivotaan.

Muistakaa naiset että te kasvatatte myös sen toisen puolen ja se toinen puoli tekee teidän esimerkin mukaan. Suhteessa on jotain pahasti jo vialla jos nainen tuollaisesta käytöksestä alkaa kitisemään, eikä ole saanut selville sitä oikeaa juurisyytä vaan tietenkin syyttää miestään.

Katsos kun voitte hyvin helposti todistaa sen että te olette se alkuperäinen syy. Kun asuin yksin, ja kun kaverit asuivat yksin, kukaan ei kulkenut kellit paljaana ja roskat nokan alla, vaan kaikki oli heillä ja minulla siististi. Sitten saapui kuvioon ensimmäinen tyttöystävä, ja jälleen kerran, kaikki oli siististi. Mutta sitten tuli kuvioon tuo ex joka sai minut käyttäytymään kuin sika koska minuakaan ei lopulta kiinnostanut. Huomatkaa tuo sanamuoto, minuakaan.

Lyön vetoa että se pahin syyllinen löytyy sen sian exästä vaikka hän ei sitä tietenkään halua tunnustaa. Aloittaja ja muut sikojen tyttöystävät, teidän suhteenne on jo taputeltu ja mies yrittää sitä teille kertoa mutta koska teillä ei ole mitään käsitystä sosiaalisista suhteista ja dynamiikasta, te ette sitä suostu itsekkyydessänne näkemään.

Ja kuten sanoin, nykysuhteessani en ole sika.

Vierailija
115/116 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas se mies nyt joskus nukkuukin?

Vierailija
116/116 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla harmillista. Mutta siis jääkapin kahvat yms. muut asiat ovat likaisempia kuin sukupuolielimet. Eli räpläämisestä saa jonkun hiivan tai tulehduksen mieluumminkin vehkeeseensä.

Jotenkin myös luulen, että teillä ei taida suuseksi sujua?

Virtsahan on steriiliä.  Eri asia jos persettään kaivelee. Siellä on kolibakteereita, yms terveydelle haitallista.