Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on kotona koko ajan alasti ja räplää muniaan 24/7

Vierailija
05.01.2022 |

Miehelle on muodostunut raivostuttava tapa ja hän on suhteen vakiuduttua lopettanut pukemasta päälle silloin kun ollaan kahden. Pelkkä alastomuus ei mua kuitenkaan häiritse, sillä hengailen itsekin kotona vähissä vaatteissa ja olen noin muutenkin aika boheemi, mutta ärsyttää kun miehet kädet harhailee koko ajan vehkeisiin eikä pese käsiään sen jälkeen edes tullessaan keittiöön!!! Mua ällöttää, että jääkaappi ja hanat, astiat ym. pinnat on niillä munaisilla käsillä lääpitty ja olen ehdottanut kompromissia että edes kokatessa voisi laittaa housut jalkaan. Ärsyttää myös kun mies istuu alasti mun vaalealla tuolilla, mutta siihen hän suostui sentään laittamaan (minun) viltin alle... Tuntuu myös olevan vaan hauskaa, ettei tuota vilttiä voi esim. antaa vieraille käyttöön koska siinä on ties mitä.

Mies ei siis suostu enää käyttämään edes niitä boksereita tai olemaan edes keittiössä räpläämättä. Tekee kuulemma sitä niin huomaamatta eikä se edes ole likainen kun pesee kyllä munansa. Tiedän että tämä kuulostaa varmaan jo ihan trollaukselta mutta valitettavasti ei ole...

Olen sanonut asiasta rauhallisesti ainakin kymmenen kertaa eikä tapa ole muuttunut mihinkään. Hän saattaa pyytää anteeksi ja luvata pestä käsiä useammin ja olla koskematta keittiössä sinne, mutta tuo tietysti unohtuu heti ja mun pinna vaan lyhenee. Tänään sitten räjähdin ihan kunnolla kun aloin tekemään ruokaa ja mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä. Huusin etten jaksa joutua selittämään näin perusasioita aikuiselle ihmiselle ja puhua miehelle kuin taaperolle. Siihen vastaus oli älä huuda eikä tietenkään esim. pukenut tai pessyt käsiä oma-aloitteisesti, vaan lähti vaan pois.

Onko tässä mitään tehtävissä jos tavat on tolla tasolla? Raivostunko pikkuasiasta vai olenko oikeassa siinä, että tuo on oikeasti epäkunnioittavaa ja ennen kaikkea helvetin ällöä ja epäkypsää? Olen kysynyt mieheltä, oliko hän vielä vanhemmillaan asuessa tai sinkkuna yksin asuessaan noin paljon alasti ja kuulemma ei ollut. Tietää ettei vanhempansa hyväksyisi samaa myöskään.

Meillä menee, ihme kyllä, muuten tosi hyvin ja siksi olen katsellut tuota sikailua tähän asti. Mies ei myöskään ole ollut alusta asti tuollainen vaan tuo tapa on pikkuhiljaa muuttunut koko ajan röyhkeämmäksi. Mä en kuitenkaan tiedä haluanko asua näin lopun elämäni. Meillä ei ole lapsia, enkä voi edes kuvitella kasvattavani lasta tuollaiseen esimerkkiin että on ihan ok hieroa sukupuolielimiä ja sekunnin päästä keittää kahvit samalla kädellä. Mitä ihmettä teen kun puhe ei auta? Puhukaa mulle järkeä niin näytän tän ketjun miehelle.... Tähän on nyt tultava loppu tai multa katkeaa joku suoni päästä. Niin ja tietenkään mies ei desinfioi näitä koskemiaan pintoja millään, se on mun homma jos häiritsee.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin onnellinen jos mulla olisi mies jossa olisi vain yksi vika ja se olisi alastomuus ja munien räplääminen :) Räpläisin sitä itsekin. (Jos mua ärsyttäisi hänen alastomuun keittiössä niin veikkaan että sormen yhtäkkisellä vekkulinlempeällä tuikkaamisella kakkoseen - kun on niin houkuttelevasti esillä - oppisi aika nopeasti että kantsii pukea housut keittiöön)

Huumorilla ja rakkaudella, ja sillä ihanalla, kahden aikuisen välisellä lemmellä <3

Te joilla on parisuhde ja rakkautta, vaalikaa sitä <3

Älkää ottako asioita niin vakavasti. Ne ulostebakteerit on teidän puhelimisakin ja silti hierotte niitä kasvojanne ja lakanoitanne vasten. Koskette niihin ja viette sormet suoraan suuhun siitä. Relatkaa. Koti on bakteereita täynnä. Hyväksykää se.

Et ole tosissasi?!

Vierailija
62/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munien räplääminen on terveydellinen merkki. Kaikki miehet räplää muniaa, koska se parantaa niiden verenkiertoa.

Moni erektio ongelma johtuu vain siitä, että verenkierto on häiriintynyt. Ja syynä on 99/100 tapauksessa se, että kulkee liian tiukoissa farkuissa tai huonoissa tiukoissa alushousuissa.

Ostat miehelle kunnon ilmavat lökärit niin mies voi kankaan läpi räplätä kiveksiään, ilman että hän sotkee paikkoja.

Ja minkä vuoksi naisen pitåä ostaa miehelle puristamattomat housut? Eikö se ole niin kuin miehen joka on myös aikuinen oma homma ostaa ne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"..mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä."

Eli millä hän oli avaamassa sitä jääkaappia?

Se ei ole olennainen tieto. Pilaa trollauksen!!

Vierailija
64/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä yhden Turkkilaisen miehen kanssa joka asunut täällä suomessa jo 20 vuotta.

Hänen mielestään oli ookoo eka treffeillä vähän väliä laittaa käsi sinne omaan jalkoväliinsä , rapsutella ja sitten vielä nuuhkaisi sormiaan. Kienee joku kulttuuriin sidottu juttu tai kasvatukseen, en ymmärrä. Oli ensimmäinen ja vimppa tällainen muniaan rapsutteleva tyyppi. Ei tullut tokaa treffiä. Ihmetteli mies, miksen halua tavata enää, hänen mielestään meillä oli kemiat kohdallaan:) ehkä hän haistoi sen.

Vierailija
65/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se munaa roikottava sika.

Vierailija
66/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut koosta mitään. Sehän meitä naisia eniten kiinnostaa.

Vierailija
67/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lupasi näyttää ketjun miehelleen. Olisi kiva kuulla miehen näkemys tilanteeseen?

Miltä miehestä tuntuisi jos käy naapurissa kylässä ja tietää että naapurin Pertsa tapaa räpeltää munaansa ja käsiä pesemättä touhuaa keittiössä. Olisiko kiva ottaa pullaa ym jotka Pertsa laittaa käsin lautaselle tarjolle sen jälkeen kun on laittanut kahvit tulemaan ”munasella” keittimellä ja aukonut ”munaista” jääkaapinovea.

Tai miltä miehestä tuntuisi jos ap pyyhkäisisi alapäätään ja pyyhkisi sitten sormet miehen leipään.

Joskus kannattaa ajatella miltä muista asia tuntuu eikä vaan sitä että minua ei haitta minun omat eritteeni. Muita haittaa joten on kohteliasta huomioida muita eikä pakottaa heitä kärsimään omasta tyhmyydestä.

Aplle vinkki. Kannattaa harkita suhteen jatkamista. Jos mies ei kykene normaaliin käytökseen ja toisten huomioon ottamiseen niin ei kannata ainakaan ikinä ostaa miehen kanssa yhteistä asuntoa, lemmikkiä tai hankkia lapsia. Paras suhde voisi olla tuollaisen miehen kanssa jos molemmat asuvat omissa asunnoissa ja kyläillään toisilla (tosin miehen luona en ehkä ilkeäksi kyläillä enkä jättäisi miestä valvomatta omaan asuntooni ettei tartte pestä koko kämppää kun toiseen ei voi luottaa).

Vierailija
68/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensin ihan todella huvittavaa lukea tuota AP:n tekstiä, koska luulin vaan hyväksi trolliksi :D

Sitten mitä pidemmälle tuota luki niin alkoi kyllä itselläkin pullistua verisuonet ohimolla, siis mitä v'ttua AP:n äijä oikein touhuaa? Mies on kirjaimellisesti, siis k-i-r-j-a-i-m-e-l-l-i-s-e-s-t-i taantunut 1 - 3 vuotiaan taaperon tasolle, eikä sana mene perille millään.

Tuo käytös on:

a) Ihan he'vetin ällöttävää

b) Ihan he'vetin lapsellista

c) Ihan he'vetin sikamaista

AP, sano miehelle, että jos sana ei ihan oikeasti mene perille niin tuo on kynnyskysymys ja joko se v'tun räpeltäminen ja nakuilu loppuu, tai teidän suhde loppuu. Pallo sille naperolle ja se päättää haluaako vielä jatkaa tuota oksettavaa räppylöintiä.

Jos olisin teillä vieraana ja saisin kuulla jotain kautta tuosta niin menisin varmaan kämpille suihkuun vaatteet päällä sikiöasentoon vartiksi ja purskuttaisin käsidesiä suussa.

YÖK

PS: Tää varmaan meni jo ja kaikki sanottava on sanottu aiheesta, mutta silti... AP, jos luet tämän niin pistä äijälle luu kurkkuun. ->

Vierailija
69/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet on ihmisen likaisin paikka. Likaisuutta jatkuva kullin vatkaaminen ei lisää, mutta onhan se sikamaista touhua noin muuten.

Vierailija
70/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"..mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä."

Eli millä hän oli avaamassa sitä jääkaappia?

Irrotti toisen käden munastaan päästyään jääkaapin eteen ja tarttui kahvaan. Ap

Vierailija
71/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa etten itse katselisi tuollaista päivääkään. En ole mikään siivousfriikki, mutta alkoi hissi kulkea kurkussa kun sain päähäni mielikuvan kiveshikisistä kahvinkeittimistä ja ovenkahvoista yms. Oksetus. Puhumattakaan siitä, että istumapaikat on kuorrutettu persebakteereilla.

Muutenkin tuota olisi inhottava katsella. Onko puolisosi mies vai apina?

Vaihtoon. Etsi itsellesi sivistynyttä miesseuraa.

Nivustaipeet hikoavat molemmilla sukupuolilla, mutta kivespussi on eritteetön, hajuton ja suljettu kokonaisuus, johon ei myöskään liity mitään kerroksittaisia tai piilossa olevia poimuja.

Penis on se likaisempi osa; sieltä tulee eritteitä (vaikka ei yhtä hallitsemattomasti, kuin naisen tavarasta) ja siinä on myös poimuja nahassa, joiden peseminen on vaikeampaa. 

Vierailija
72/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lupasi näyttää ketjun miehelleen. Olisi kiva kuulla miehen näkemys tilanteeseen?

Miltä miehestä tuntuisi jos käy naapurissa kylässä ja tietää että naapurin Pertsa tapaa räpeltää munaansa ja käsiä pesemättä touhuaa keittiössä. Olisiko kiva ottaa pullaa ym jotka Pertsa laittaa käsin lautaselle tarjolle sen jälkeen kun on laittanut kahvit tulemaan ”munasella” keittimellä ja aukonut ”munaista” jääkaapinovea.

Tai miltä miehestä tuntuisi jos ap pyyhkäisisi alapäätään ja pyyhkisi sitten sormet miehen leipään.

Joskus kannattaa ajatella miltä muista asia tuntuu eikä vaan sitä että minua ei haitta minun omat eritteeni. Muita haittaa joten on kohteliasta huomioida muita eikä pakottaa heitä kärsimään omasta tyhmyydestä.

Aplle vinkki. Kannattaa harkita suhteen jatkamista. Jos mies ei kykene normaaliin käytökseen ja toisten huomioon ottamiseen niin ei kannata ainakaan ikinä ostaa miehen kanssa yhteistä asuntoa, lemmikkiä tai hankkia lapsia. Paras suhde voisi olla tuollaisen miehen kanssa jos molemmat asuvat omissa asunnoissa ja kyläillään toisilla (tosin miehen luona en ehkä ilkeäksi kyläillä enkä jättäisi miestä valvomatta omaan asuntooni ettei tartte pestä koko kämppää kun toiseen ei voi luottaa).

Kiitos kaikille vastauksista!! Näytin ketjun miehelle ja luin ääneen kaikki parhaat palat. Saatiin monta hyvää lempinimeä käyttöön. :D Mies meni selvästi vakavaksi ja nyt on tuolla hiljaisena ja häpeissään bokserit jalassa. Lupasi muuttaa tapansa, eli pestä kätensä ja pitää housut jalassa muualla kuin sängyssä ja sovittiinpa vielä että jos jää kiinni keittiössä räpeltämisestä niin heitän hänet ulos ihan yhteisymmärryksessä. Myönsi ettei keksi ketään joka tuollaista käytöstä katselisi ja että on rentoutunut aivan liikaa. Aika näyttää onko todella tosissaan, mutta ainakin nyt on viimeistään tajunnut että minä olen.

Uskokaa tai älkää, meillä on myös jo asunnossa todella viileää mutta tämä ei ole estänyt räpläystä joten lämpötilan laskeminen ei ole vaihtoehto. Edes paistorasvan roiskuminen ei kuulemma ole saanut lopettamaan nakuilua, mutta puhuin aloituksessa ihan jo vaikka voileipien teosta ja muusta keittiössä touhuilusta. Olen myös mennyt itseeni tämän ketjun myötä ja tajunnut että siedän mieheltä aivan liikaa sikailua siinä pelossa etten vaan olisi liian "nipo" ja "tyranni". Tuntuu vaan välillä että on todella vaikeaa löytää naisena tasapainoa puoliensa pitämisessä, kun aina vaatii miehiltä muka liikaa tai sitten on ihan säälittävä ja yksinkertainen ovimatto. Ei myöskään saisi huutaa tai hermostua, mutta toisaalta jos sanoo liian asiallisesti ja rauhallisesti, mikään ei mene koskaan perille. Tuntuu että kaikki muutos lähtee vasta siitä että mun täytyy olla ihan loppu. Ap

Vierailija
73/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa etten itse katselisi tuollaista päivääkään. En ole mikään siivousfriikki, mutta alkoi hissi kulkea kurkussa kun sain päähäni mielikuvan kiveshikisistä kahvinkeittimistä ja ovenkahvoista yms. Oksetus. Puhumattakaan siitä, että istumapaikat on kuorrutettu persebakteereilla.

Muutenkin tuota olisi inhottava katsella. Onko puolisosi mies vai apina?

Vaihtoon. Etsi itsellesi sivistynyttä miesseuraa.

Nivustaipeet hikoavat molemmilla sukupuolilla, mutta kivespussi on eritteetön, hajuton ja suljettu kokonaisuus, johon ei myöskään liity mitään kerroksittaisia tai piilossa olevia poimuja.

Penis on se likaisempi osa; sieltä tulee eritteitä (vaikka ei yhtä hallitsemattomasti, kuin naisen tavarasta) ja siinä on myös poimuja nahassa, joiden peseminen on vaikeampaa. 

Joillakin tulee myös peniksestä eritettä eli ns. touhutippoja melko hallitsemattomasti... Liittyykö sitten tuohon räpläykseen vai mihin, mutta todistettu on ettei tarvitse edes seksuaalista tilannetta että penis "vuotaa". 

Vierailija
74/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista!! Näytin ketjun miehelle ja luin ääneen kaikki parhaat palat. Saatiin monta hyvää lempinimeä käyttöön. :D Mies meni selvästi vakavaksi ja nyt on tuolla hiljaisena ja häpeissään bokserit jalassa. Lupasi muuttaa tapansa, eli pestä kätensä ja pitää housut jalassa muualla kuin sängyssä ja sovittiinpa vielä että jos jää kiinni keittiössä räpeltämisestä niin heitän hänet ulos ihan yhteisymmärryksessä. Myönsi ettei keksi ketään joka tuollaista käytöstä katselisi ja että on rentoutunut aivan liikaa. Aika näyttää onko todella tosissaan, mutta ainakin nyt on viimeistään tajunnut että minä olen.

Uskokaa tai älkää, meillä on myös jo asunnossa todella viileää mutta tämä ei ole estänyt räpläystä joten lämpötilan laskeminen ei ole vaihtoehto. Edes paistorasvan roiskuminen ei kuulemma ole saanut lopettamaan nakuilua, mutta puhuin aloituksessa ihan jo vaikka voileipien teosta ja muusta keittiössä touhuilusta. Olen myös mennyt itseeni tämän ketjun myötä ja tajunnut että siedän mieheltä aivan liikaa sikailua siinä pelossa etten vaan olisi liian "nipo" ja "tyranni". Tuntuu vaan välillä että on todella vaikeaa löytää naisena tasapainoa puoliensa pitämisessä, kun aina vaatii miehiltä muka liikaa tai sitten on ihan säälittävä ja yksinkertainen ovimatto. Ei myöskään saisi huutaa tai hermostua, mutta toisaalta jos sanoo liian asiallisesti ja rauhallisesti, mikään ei mene koskaan perille. Tuntuu että kaikki muutos lähtee vasta siitä että mun täytyy olla ihan loppu. Ap

Hyvä, että saitte keskusteltua aiheesta ja kärsäkäs koki valaistumisen viimeistään tämän ketjun kautta!

Kumppanilta voi ja tavallaan kuuluukin "sietää" enemmän kuin muilta, koska kuitenkin asuu saman katon alla eikä toista ihmistä voi muokata täysin omaan näkemykseen sopivaksi karsimalla kaikki vähänkin ärsyttävä pois. Raja tulee kuitenkin vastaan viimeistään siinä vaiheessa kun ukko näppäilee minuutit mikroon kullillaan laittaessaan Saarioisten roiskeläppää pahimpaan nälkään.

Toivottavasti kaikki menee jatkossa säädyllisemmissä merkeissä.

Vierailija
75/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisteja pahempia on vain naturistit.

Vierailija
76/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä yhden Turkkilaisen miehen kanssa joka asunut täällä suomessa jo 20 vuotta.

Hänen mielestään oli ookoo eka treffeillä vähän väliä laittaa käsi sinne omaan jalkoväliinsä , rapsutella ja sitten vielä nuuhkaisi sormiaan. Kienee joku kulttuuriin sidottu juttu tai kasvatukseen, en ymmärrä. Oli ensimmäinen ja vimppa tällainen muniaan rapsutteleva tyyppi. Ei tullut tokaa treffiä. Ihmetteli mies, miksen halua tavata enää, hänen mielestään meillä oli kemiat kohdallaan:) ehkä hän haistoi sen.

Kuulostaa tutulta. Voitko paljastaa vaikka sukunimen kolmannen kirjaimen?

Vierailija
77/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat kuitenkin sen saman "munan" suuhusi? Ja se on vähemmän ällöä?

On ihan eri asia harrastaa suuseksiä niin että peseytyy ennen ja jälkeen, kuin levittää eritteitään kaikkialle asuntoon niin että myös vieraat joutuvat tietämättään kosketuksiin niiden kanssa. Itse voin ottaa kumppanin pestyn munan suuhun mutta anoppi tuskin haluaa koskea siihen edes välillisesti.

Vierailija
78/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Onko kerrankin tilanne jossa AP ei ole trolli ja keskustelu on ratkaissut ongelman. Jos näin, niin aivan mahtavaa!! 👍

Vierailija
79/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että saitte keskusteltua aiheesta ja kärsäkäs koki valaistumisen viimeistään tämän ketjun kautta!

Kumppanilta voi ja tavallaan kuuluukin "sietää" enemmän kuin muilta, koska kuitenkin asuu saman katon alla eikä toista ihmistä voi muokata täysin omaan näkemykseen sopivaksi karsimalla kaikki vähänkin ärsyttävä pois. Raja tulee kuitenkin vastaan viimeistään siinä vaiheessa kun ukko näppäilee minuutit mikroon kullillaan laittaessaan Saarioisten roiskeläppää pahimpaan nälkään.

Toivottavasti kaikki menee jatkossa säädyllisemmissä merkeissä.

Kiitos, ihan samoilla linjoilla olen. Toki hieman epäilyttää oliko mies tosissaan kun on tosiaan pyytänyt samaa anteeksi ennenkin, mutta tuli äsken sanomaan että "Kyllä mä voin käyttää housuja, ei mulla ole varaa menettää sua". Se on ainakin taas todistettu, että nuo venyttävät rajoja juuri niin pitkälle kuin sen niille sallii... Uhkasin myös kertoa äidilleen minkälainen porsas hänen pojastaan on tullut ja sitä hän ei tietenkään halua. :D Ap

Vierailija
80/116 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yksi Munamies. Ja vonkaa jatkuvasti. Ei vaan kiihota kun letku viuhuu koko ajan näkösällä. Niinku pikkupojat ku ekaa kertaa huomaavat että heillä on pippeli ja esittelevät sitä ylpeänä.

🤣😆😆😆😆

Minä olen Munamies,

Minä olen Munamies,

Minä olen mursu!!