Mies on kotona koko ajan alasti ja räplää muniaan 24/7
Miehelle on muodostunut raivostuttava tapa ja hän on suhteen vakiuduttua lopettanut pukemasta päälle silloin kun ollaan kahden. Pelkkä alastomuus ei mua kuitenkaan häiritse, sillä hengailen itsekin kotona vähissä vaatteissa ja olen noin muutenkin aika boheemi, mutta ärsyttää kun miehet kädet harhailee koko ajan vehkeisiin eikä pese käsiään sen jälkeen edes tullessaan keittiöön!!! Mua ällöttää, että jääkaappi ja hanat, astiat ym. pinnat on niillä munaisilla käsillä lääpitty ja olen ehdottanut kompromissia että edes kokatessa voisi laittaa housut jalkaan. Ärsyttää myös kun mies istuu alasti mun vaalealla tuolilla, mutta siihen hän suostui sentään laittamaan (minun) viltin alle... Tuntuu myös olevan vaan hauskaa, ettei tuota vilttiä voi esim. antaa vieraille käyttöön koska siinä on ties mitä.
Mies ei siis suostu enää käyttämään edes niitä boksereita tai olemaan edes keittiössä räpläämättä. Tekee kuulemma sitä niin huomaamatta eikä se edes ole likainen kun pesee kyllä munansa. Tiedän että tämä kuulostaa varmaan jo ihan trollaukselta mutta valitettavasti ei ole...
Olen sanonut asiasta rauhallisesti ainakin kymmenen kertaa eikä tapa ole muuttunut mihinkään. Hän saattaa pyytää anteeksi ja luvata pestä käsiä useammin ja olla koskematta keittiössä sinne, mutta tuo tietysti unohtuu heti ja mun pinna vaan lyhenee. Tänään sitten räjähdin ihan kunnolla kun aloin tekemään ruokaa ja mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä. Huusin etten jaksa joutua selittämään näin perusasioita aikuiselle ihmiselle ja puhua miehelle kuin taaperolle. Siihen vastaus oli älä huuda eikä tietenkään esim. pukenut tai pessyt käsiä oma-aloitteisesti, vaan lähti vaan pois.
Onko tässä mitään tehtävissä jos tavat on tolla tasolla? Raivostunko pikkuasiasta vai olenko oikeassa siinä, että tuo on oikeasti epäkunnioittavaa ja ennen kaikkea helvetin ällöä ja epäkypsää? Olen kysynyt mieheltä, oliko hän vielä vanhemmillaan asuessa tai sinkkuna yksin asuessaan noin paljon alasti ja kuulemma ei ollut. Tietää ettei vanhempansa hyväksyisi samaa myöskään.
Meillä menee, ihme kyllä, muuten tosi hyvin ja siksi olen katsellut tuota sikailua tähän asti. Mies ei myöskään ole ollut alusta asti tuollainen vaan tuo tapa on pikkuhiljaa muuttunut koko ajan röyhkeämmäksi. Mä en kuitenkaan tiedä haluanko asua näin lopun elämäni. Meillä ei ole lapsia, enkä voi edes kuvitella kasvattavani lasta tuollaiseen esimerkkiin että on ihan ok hieroa sukupuolielimiä ja sekunnin päästä keittää kahvit samalla kädellä. Mitä ihmettä teen kun puhe ei auta? Puhukaa mulle järkeä niin näytän tän ketjun miehelle.... Tähän on nyt tultava loppu tai multa katkeaa joku suoni päästä. Niin ja tietenkään mies ei desinfioi näitä koskemiaan pintoja millään, se on mun homma jos häiritsee.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti on myös ällöttävä ja epälooginen asumisessaan. Hän pesee kädet ulkoa tultua, mutta niistää nenäänsä likaiseen, siis aiemmin niistettyyn paperiin ja ei pese käsiään. Myös kaikki kaapinovet on ihan rasvaisia aina. WC:ssä ei yleensä ole käsisaippuaa näkyvissä joten ilmeisesti huuhtelee kädet pelkällä vedellä. Nenää kaivaa huomaamattaan eikä senkään jälkeen pese tietenkään käsiä. Lisäksi hänellä on ärsyttävä tapa rykiä limaa kurkusta jatkuvasti, ei siis voi rykiä kunnolla kerralla tai yskiä vaan jatkuvasti pitää tuommoista rykimistä kipeänä ollessaan ja välillä muutenkin.
Mielenkiintoista on, että hän kumminkin vaatii sitä käsien pesua ulkoa tultua ja pitää käsidesiä esillä, eli itse on ilmeisesti täysin sokea epähygienisyydelleen.
HYGIENIA, HYGIEENISYYS, OPPIKAA JO!!!!!!
Kun ei suamesa käyttä rukousnauhaa niin vaatii sormet tekeemistä,
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi Munamies. Ja vonkaa jatkuvasti. Ei vaan kiihota kun letku viuhuu koko ajan näkösällä. Niinku pikkupojat ku ekaa kertaa huomaavat että heillä on pippeli ja esittelevät sitä ylpeänä.
🤣😆😆😆😆
Jos tuo tarina on totta, niin minusta mies tarvitsee apua.
Ei ole normaalia, ettei voi pitää vaatteita päällään, vaan pitää olla alasti.
Eikä ole normaalia, että pitää koko ajan kosketella itseään.
Puhut puhelimessa aiheesta miehen kuullen kaverillesi/sukulaisillesi. "mä en tiedä miten saisin Nicon pitämään vaatteet päällä kotona, etoo kun se roplaa vehkeitään, lähmii joka paikkaa eikä pese käsiään. Ei, ei Nico ole mikään hoitolapsi vaan siis tuo mun mies Nico. Juu, tekee se niin. No totta kai olen kieltänyt ja on ällöttävää".
Jos kerran mies ei häpeile, kai siitä saa kaikille kertoa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi osa miehistä alkaa käyttäytyä kuin siat parisuhteessa. Ulkonäöstä huolehtiminen loppuu, alkaa tuo räpläily, piereskely ja röyhtäily ilman minkäänlaista väliä siitä, miltä se puolisosta näyttää. Taidan olla tiukkis, kun minusta jonkin verran hyviä tapoja voisi noudattaa myös kumppanin vuoksi.
Ensimmäinen miesystävä oli juuri tuollainen. Suhteen alun jälkeen ei enää kiinnostanut pitää itsestään huolta. Hygienia huononi, paino nousi, pukeutuminen ei enää kiinnostanut... Kodin siisteyteen ei jaksanut enää ees esittää panostavansa vaan kaikki jäi minun kontolleni. Alasti ei sentään hillunut kotona.
Nykyisellä miesystävällä on se paha, ilmeisesti poikamiesajoilta jäänyt tapa jättää vaatteita lojumaan ympäriinsä esim sohvalle tai lattialle. Argh, niin ärsyttävää! Äitini kertoi, että isääni joutui "kouluttamaan" samasta poikamiestavasta pitkään pois joten ehkä minullakin on vielä toivoa. Sanonut olen asiasta, toimii hetken, mutta sitten mies palaa taas tuohon ärsyttävään tapaansa. 🙄
"..mies tuli avaamaan jääkaappia puhelin toisessa ja muna toisessa kädessä."
Eli millä hän oli avaamassa sitä jääkaappia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mua ärsyttäisi hänen alastomuun keittiössä niin veikkaan että sormen yhtäkkisellä vekkulinlempeällä tuikkaamisella kakkoseen - kun on niin houkuttelevasti esillä - oppisi aika nopeasti että kantsii pukea housut keittiöön
Ja sillä sormella vekkulisti sitten jatkaisit keittiöhommia?
En tietenkään, vaan kävisin pesemässä käteni. Ei mulla sitä hygieniaongelmaa ole.
t: lainaamasi
Päivän paras tosiaan!! Munakäsimies! Entä jos ostat sellaisia pikkuriikkisiä stringejä, joissa norsunkärsä, suostuisiko pitämään niitä. Hän selvästi itse nauttii olostaan kanssasi ja elää elämänsä parasta aikaa. Pahalta tuntuisi toisaalta tätä viedä poiskaan häneltä. Ilmavirta hyväilee hänen kalleuksiaan ja sitä tuntumaa ohutkin harso munan edessä laimentaa. Kondomin pitäminen voisi olla yksi vaihtoehto, edes keittiössä. Jos keittiössä olisi jatkuvasti saatavalla erivärisiä kondomeja?
Ymmärrän että elät haasteellisessa tilanteessa. Toivottavasti pidät ajantasalla meidät miten tulette tässä etenemään.
Mulla oli mies joka ei rakastelun jälkeen viitsinyt heti pukea päälleen. Kulki ympäriinsä alasti. Ällötti kyllä kun istui paljaalla perseellä sohvalla, ja ei mitään pyyhettä edes suostunut alla pitämään. Miettikää miten perseisillä sohvilla kyläpaikoissa istutte.
Munien räplääminen on terveydellinen merkki. Kaikki miehet räplää muniaa, koska se parantaa niiden verenkiertoa.
Moni erektio ongelma johtuu vain siitä, että verenkierto on häiriintynyt. Ja syynä on 99/100 tapauksessa se, että kulkee liian tiukoissa farkuissa tai huonoissa tiukoissa alushousuissa.
Ostat miehelle kunnon ilmavat lökärit niin mies voi kankaan läpi räplätä kiveksiään, ilman että hän sotkee paikkoja.
Ei sukupuolielimet ole mitenkään erityisen likaiset. Tiedoksi.
Otat kuitenkin sen saman "munan" suuhusi? Ja se on vähemmän ällöä?
Mina ei ummarra. Ensin perus suomi nainen houkutella sex object maahan iso himossa sitten ei ena kelpa kun se olla aina nakuvilla.
Mitähän jos rauhallisen huomautuksen sijaan vihdoinkin kokeilisit karjaista kunnolla? Tiedän että on epätrendikästä mutta voisi tepsiä silloin kun hillitty puhe ei vaikuta. (Aika usein, itse asiassa.)
Ja samaan aikaan tällainen siisti, fiksu, hygieniasta huolta pitävä kiltti mies ei kelpaa kenellekään naiselle minkäänlaiseen suhteeseen. On se väärin.
Niin, eihän se muna mitenkään muuta nahkaa likaisempi ole. Pelkkä mielikuva. Vaikka kaupassa käydessä ovat kotiin tullessa kädet yltäpäältä bakteereissa, muna ei niinkään. Virtsahan on steriiliä, ellei ole virtsatietulehdusta, eli sellainen tippa munan päässä ei sekään likaa elintä.
Persvaossa voi tietenkin olla aivan eri bakteerit. Tuttavani mies istui aamuisin pers paljaana sohvalla ja sai siihen selvät jarrujäljet aikaiseksi. Kyllä ällötti.
Mutta joo, puhdas muna tai ei, niin ymmärrän ärsytyksesi
Jotainhan mies yrittää ilmaista, näyttää munaansa, koska voi. Pyydä kulkemaan suu auki, että voi tuulettaan kieltää. Mitä, ei kiinnosta vai.
Ala käyttää suojakäsineitä. Vaikka ei tuollainen latvalaho vihjettä tajuaisi kuitenkaan.
Aikamoinen pakkomielle, jos unissaankin koko ajan räplää. Liekö OCD?
Jos menee muuten hyvin, niin kokeilisin vielä. En silleen että yrittäisin vaikuttaa toisen käytökseen, vaan muutamalla omaa suhtautumista asiaan. Jos se ei onnistu, niin sitten ero. Kumppanis ansaitsee tulla kokonaisena itsenään hyväksytyksi.