Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Miten meni noin niinku omasta mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet rakas" TV-käännöksissä. Amerikassa sanotaan "I love you" jatkuvasti, Suomessa lähinnä parisuhteessa mutta ei sitä koko ajan toitoteta. Mutta en ole koskaan sanonut tai kuullut kenenkään sanovan "olet rakas".
Voisiko siihen keksiä jonkun muun luontevamman, vaikka "tykkään sinusta"?
Mä sanon miehelle usein ja hän mulle olet rakas ja yleensä laitan sen vielä viestiinkin, etenkin jos hän lähtee työmatkalle eikä mulla ole juuri ennen koneen nousua mitään asiaa, laitan vain: olet rakas
Sanon silloin tällöin mun pojalle: "Oot mulle rakas". Kyllä hän sen tietää, mut haluan sen joskus sanoa.
Sanan "mystillinen" pitäisi olla mystinen?
Kun ruuan "kylkeen" laitetaan jotain. En osaa selittää miksi mutta kuulostaa omaan korvaan ihan pirun juntilta.
Onko vanhalla naisella sitten w....
Wahinko, eli ikääntynyt ei toivottu lapsi.
Kyllä näistä lähtee👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet rakas" TV-käännöksissä. Amerikassa sanotaan "I love you" jatkuvasti, Suomessa lähinnä parisuhteessa mutta ei sitä koko ajan toitoteta. Mutta en ole koskaan sanonut tai kuullut kenenkään sanovan "olet rakas".
Voisiko siihen keksiä jonkun muun luontevamman, vaikka "tykkään sinusta"?
Mä sanon miehelle usein ja hän mulle olet rakas ja yleensä laitan sen vielä viestiinkin, etenkin jos hän lähtee työmatkalle eikä mulla ole juuri ennen koneen nousua mitään asiaa, laitan vain: olet rakas
Sanon silloin tällöin mun pojalle: "Oot mulle rakas". Kyllä hän sen tietää, mut haluan sen joskus sanoa.
Minä käytän tuota ilmausta useimmiten lapsille myös. Tai jotain "äidin rakas" tai vastaavaa. Isäni käyttää samanlaisia myös, "mitä rakkaalle tyttärelleni kuuluu" tai jotain vastaavaa. Minusta on kasvanut hyvän itsetunnon omaava nainen, ehkä osaksi sen takia että olen saanut kuulla olevani vanhemmilleni rakas? "Tykkään sinusta" taas kuulostaa joltain alakouluikäisten seurusteluleikiltä enemmän, rakkaus on eri asia kuin tykkääminen.
Mielenterveysalan asiantuntijat käyttävät usein sanontaa- Itse ajattelen näin. Mietin aina , että ei kai hänen odotetakaan kertovan naapurinsa ajatuksia.
Tuntematon mies kertoo että juoksulenkin ja saunan jälkeen rentoutuu takkatulen ääressä...
Tämä on niin imelää, yäk!
Naisoletettu, miesoletettu.
Sukupuolia on kaksi !
" Me perussuomalaiset katsomme, että..."
Lääkärin sanat: Määrään sinulle aktiini keratoosihoitoa 2 x 2 viikkoa. Nyt on naama niin ruvella, ettei valoisaan aikaan ilkeä ihmisten ilmoille mennä. Pimeän aikaankin pitää varoa ihmisiä, etteivät turhaan säikähdä.
SANOITTAA.
SANOITTAA.
Lauluja sanoitetaan. Tunteita KUVAILLAAN SANOIN. Ei vit tu SANOITETA.
Maailman ärsyttävin ja teennäisiin konsulttien vääntämä uusilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Suomi pääsi kiinni mitalikantaan. Mikä ihmeen mitalikanta??
Myös "voitettu kanta", jota Kari Hiltunen käytti usein urheiluselostuksissaan.
Kustantaa! Miksi mikään ei enää maksa mitään vaan "kustantaa"?
Sanalle "kustantaa" on ihan omat käyttökohteensa. Esim "Mummi kustantaa Liisan jalkapalloharrastuksen."
Jokin menee vihkoon tai purjeisiin...joku on nämäkin päästänyt suustaan.
Asiantuntija varoittaa, ettei kannattaisi syödä munankuoria.