Mitä syötte tänään? Kuka laittaa ruoan?
Meillä grillattua lohta ja kuhaa. Piti jatkaa lohi kuhalla kun pakkasessa ei ollut kun vähän lohta vaikka muistin et ois ollut enemmän. Lisukkeiksi itsetehtyjä lohkoperunoita, kasvisnyyttejä, grillattua maissia ja tsazikia. Niin, ja salaattia. Juomaksi valkkaria aikuisille ja vettä lapselle.
Ruoan tekee sekä minä että mieheni.
Kommentit (35)
Hernekeittoa. Siinä ei paljon tekemistä ole, itsekseen porisee hellalla.
Pihviä, parsaa, itsetehtyä majoneesiA ja valkosipuliperunat. Minä tein.
Lounaalla oli uunilohta, muussia ja sitruunalla maustettua bearnaisekastiketta.
Päivälliseksi thai-kanaa kookoskastikkeessa ja munanuudeleita
Minä teen ruuat tänään
Ranskalaisia ja nakkeja, minulle soijanakkeja. Mies lupasi laittaa ne uuniin ja maustaa : D
Syötiin lounaaksi eilisen lasagnen jämät ja illalla mies tekee intialaista lohikastiketta ja maustettua riisiä. Ruokajuomaksi omaa punaherukka-mansikka -mehua näin viikonlopun kunniaksi!
Lounaaksi tein sienikeittoa ja päivälliseksi mies varmaan syö keiton loppuun. Minä lähden kavereiden kanssa ulos syömään:)
Uunilohta. Minä laitoin fileen vuokaan ja nakkasin perään suolaa ja sitruunaa ja creme fraichea. Mies keittää riisiä ja tekee salaatin.
Minä tein lihamurekkeen, perunamuusin ja salaatin. Kelpasi hyvin kaikille! Mies oli pihatöissä lasten kanssa, niin sain rauhassa kokkailla..
Grillataan maissia ja kanaa ja meinasin tehdä vielä valkosipulimajoneesin :)
Tänään oli vintinsiivouspäivä, joten syötiin lounaaksi pikaruokana peruna-sipuli-munakasta ja salaattia. Iltaruuaksi uunissa on muhinut lammas jo tunteja. Sen kaveriksi on linssi- ja vihreä salaatti.
Mies teki makkararuuan, Dublin Coddle, siinä on mm. valkosipulia ja pekonia ja tietty pottuja. On pian valmista. Jos jää vielä nälkä, niin teen köyhiä ritareita vanhasta pullapitkosta...
uuniperunaa ja katkaraputäyte, yhteistyöllä.
mies lämmitti puuhellan sillä aikaa kun minä kävin kaupassa, ekaluokkalainen sekoitti raputäytteen ja minä pesin perunat ja laitoin ne uuniin.l
Teimme tacoja, kokkasimme miehen kanssa yhdessä. Guacamolea, salsaa, tommaattimurskasta, soijaroyheesta ja kidneypavuista tehtyä mössöä, juustoraastetta ja kermaviiliä. En tiedä, mitä teen illalla.