Mitä syötte tänään? Kuka laittaa ruoan?
Meillä grillattua lohta ja kuhaa. Piti jatkaa lohi kuhalla kun pakkasessa ei ollut kun vähän lohta vaikka muistin et ois ollut enemmän. Lisukkeiksi itsetehtyjä lohkoperunoita, kasvisnyyttejä, grillattua maissia ja tsazikia. Niin, ja salaattia. Juomaksi valkkaria aikuisille ja vettä lapselle.
Ruoan tekee sekä minä että mieheni.
Kommentit (35)
Lounaaksi oli herkkusieni-pekonipastaa ja illalla syödään aurinkokuivatulla tomaatilla ja cheddarilla täytettyjä broilerinfileitä ja dusseeperunoita. Sikäli poikkeuksellinen päivä että molemmat mun tekeleitä. Mies hoitaa meillä ruuanlaiton 80 prosenttisesti.
Sienirisotto,salaatti,crostinit,valkoviini.Minä teen.
Lounaalla olin kokouksen yhteydessä ulkona syömässä, ihan (kylpylän) lounaspöydässä oli muusia ja jauhelihapihvejä plus tietty lisukkeet ja salaatit.
Äsken tulin kotiin, mies on näköjään makkarasoppaa laittanut.
Lohkoperunoita ja porsaan ulkofilepihvit.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:23"]
Lounaaksi oli herkkusieni-pekonipastaa ja illalla syödään aurinkokuivatulla tomaatilla ja cheddarilla täytettyjä broilerinfileitä ja dusseeperunoita. Sikäli poikkeuksellinen päivä että molemmat mun tekeleitä. Mies hoitaa meillä ruuanlaiton 80 prosenttisesti.
[/quote]
Dusseeperunat??
Mies kokkaa meillä ja hän ei ole kotona. Syötiin lasten kanssa jämiä jääkaapista. Minä söin miehen aiemmin tekemää Paellaa. Kolmasluokkalainen keitti itselleen nuudeleita ja sen kanssa miehen aiemmin tekemää lihapyörykkäkastiketta. 17- vuotias on syönyt töissä. Ekaluokkalainen söi kaupan valmiskalakeiton. Halusi sen kaupassa välttämättä, muttei oikein tykännytkään siitä, kun siinä oli sipulia.
Paistinperunoita ja jauhelihakastiketta. Minä tein.
Leipää ollaan syöty tänään margariinilla kun ei muuta päällistä ole. Lisäksi makaronia ketsupilla, kun ei muuta ole. Köyhän elämää. Minä keitin makaroonit. Ja älkää huolehtiko, nimittäin lapsia ei onneksi ole. Vain minä ja mies.
Miespalvelija hakee Stockalta lohta ja perunasalaattia ja lämmittää lohen meille. Lohet eivät tunne kipua ja näyttävät tyhmiltä, siksi tämä ok meidän perheessä
Tulisia burritoja. Juotavaksi vettä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:19"]Tulisia burritoja. Juotavaksi vettä.
[/quote]
Heh täällä sama! Ei ole itsetehtyjä, koska tänään olen laiska. Juomana jamaicaa tai horchataa.
Pitsaa tilattiin. Yleensä syödään jotain kotiruokaa lauantaisin. Mutta tää päivä menee leipoessa huomisia kekkereitä varten, joten kotipizza :)