Miten ihmeessä selviytyä baari-illasta?
Kaikki naiset on siellä kauniimpi ja laihempia. Yritän keskittyä kavereiden seuraan ja pitämään hauskaa, mutta auttamattakin näkee muita siellä ja vertailee mielessään mistä seuraa jatkuva huono fiilis. Miehenhakuun en baareihin mene kun en sieltä tai muualtakaan sellaista saisi :D
Kommentit (30)
1. Lopeta se itsesi haukkuminen, olet turhan armoton itseäsi kohtaan
2. Kokeile sellaista peili-terapiaa, sen sijaan että peiliin katsoessa huomaat omasta mielestäsi ne rumat piirteesi, huomaa hybät piirteet sinussa ja korosta niitä! (esim. "minulla on kaunis hymy", "ihoni on kaunis", "tykkään hiuksistani", "olen kaunis ihan tällaisenaan")
tarvitaan siis ihan tietoista työstämistä ajatuspohjalta. Älä hauku itseäsi vaan kehu ja huomaa onnistumisesi, hymyile ja pukeudu tyylikkäästi sinulle sopiviin vaatteisiin. Myös aikuistuminen on se kynnys jolloin itsetunto paranee, silloin on usein sinut itsensä kanssa sellaisena kuin on.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:10"]
Vähän samanlaista ongelmaa olen kavereiden kanssa ainoa xl-nainen ja kyllästynyt ainaiseen vonkaamiseen. Oon ehdottanut kavereille kahviloita tms. rauhallisempia paikkoja, mutta kavereissa sinkkuja. Kaverit vaan sillein ilkeästi sä kun oot miesten hot! Mutta, kun itse en nyt miestä etsi, niin asunnolleko pitäisi jäädä?
[/quote]
Tämä viesti on aika kryptinen. Aukesiko kenellekään?
[/quote]
Mulle aukesi. Odotin itse asiassa enemmänkin näitä viestejä. Ihme ja kumma niitä on tullut vasta yksi!
Siis se on sitä perussettiä, että tällaiseen avaukseen vastauksena (!!) aletaan selostaa omasta suosiosta (että kyllä mua vaan jne.jne) ja kuinka ei nyt voi oikein mennä minnekään kun kaikki miehet heti kimpussa ja kaverit kateellisena jne.jne. Ja se vastauksena ap:n viestiin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:41"]
Menkää pubiin. Älä suostu mihinkään pintaliito-lihatiskille.
[/quote]
Mistä kuvittelet, että mulla olisi pubissa sen parempi olo?
[/quote]
Pubissa on vähemmän vertailua ja pokaamista.
Arvon leidit, olen tehnyt testejä.
En ole laihimmasta päästä, 170/75, enkä kauneinkaan pienine syvine silmineni taikka persjalkaisuuteni kanssa.
Mutta, olen testaillut sitä miten muut ihmiset reagoivat kun vaihtaa kehonkieltä sekä kasvon ilmeitä. Kun näytän ulospäinsuuntautuneelta, hymyilen ja nauran, huomaan miesten vilkuilevan ja osa tuleekin juttelemaan ja tarjoamaan drinkkiä. Kun olen naama peruslukemilla, vetäytyneen oloinen, ei kukaan kiinnitä huomiota, ainakaan positiivisessa mielessä.
Sinun täytyy korjata itsetuntoasi, ja näyttää muille kuinka viehättävä osaat ollatkaan.
Ihmiset eivät muista sinua lihavuudesta tai paksusäärisyydestä, vaan heleästä naurustasi, sädehtivistä silmistäsi sekä itsevarmasta ja positiivisuutta huokuvasta asenteestasi. Näytä itsestäsi ne parhaat puolesi.
// Sori, mobiililla kirjoittelen niin ei saa kappalejakoja lisättyä. T- 18v. :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:23"]
Arvon leidit, olen tehnyt testejä. En ole laihimmasta päästä, 170/75, enkä kauneinkaan pienine syvine silmineni taikka persjalkaisuuteni kanssa. Mutta, olen testaillut sitä miten muut ihmiset reagoivat kun vaihtaa kehonkieltä sekä kasvon ilmeitä. Kun näytän ulospäinsuuntautuneelta, hymyilen ja nauran, huomaan miesten vilkuilevan ja osa tuleekin juttelemaan ja tarjoamaan drinkkiä. Kun olen naama peruslukemilla, vetäytyneen oloinen, ei kukaan kiinnitä huomiota, ainakaan positiivisessa mielessä. Sinun täytyy korjata itsetuntoasi, ja näyttää muille kuinka viehättävä osaat ollatkaan. Ihmiset eivät muista sinua lihavuudesta tai paksusäärisyydestä, vaan heleästä naurustasi, sädehtivistä silmistäsi sekä itsevarmasta ja positiivisuutta huokuvasta asenteestasi. Näytä itsestäsi ne parhaat puolesi. // Sori, mobiililla kirjoittelen niin ei saa kappalejakoja lisättyä. T- 18v. :)
[/quote]
Totta tuokin :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:06"]
Mitäpä jos perehtyisit itsetunto-ongelmaasi paremmin. Fakta on se että jokaiselle tulee vastaan itseä "kauniimpia" ihmisiä jopa päivittäin, tärkeintä on vaan se kuinka suhtaudut itseesi. Jotenkin tuosta pakonomaisesta vertailusta tulisi päästä eroon ihan tietoisesti.
[/quote]
Juurihan mä kysyin miten selviytyä ja en osaa olla vertailematta.......
[/quote]
Vedät kunnon lärvit että unohdat estot, tanssit pöydillä,vilautat tissejä, laulat karaokea innoissasi ihan päin vittua, oksennat ja taksikuskille tilität lopuksi itkien oksennukselle ja viinalle haisten.
Huomenna podet kunnon krapulan ja morkkiksen.
T.mies
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:41"]
Menkää pubiin. Älä suostu mihinkään pintaliito-lihatiskille.
[/quote]
Mistä kuvittelet, että mulla olisi pubissa sen parempi olo?
[/quote]
Pintaliitopaikat ovat täynnä -no - pintaliitäjiä. Siis sellaisia jotka kuluttavat koko pvn miettiessään meikkejä vaatteita ja asusteita.
Yhden sinkkuvalmentajan ohje oli että kierrä stadin kovimmat menomestat kaukaa. Lähiräkälä voi olla hyvä paikka löytää mies. Olet luultavasti monta astetta kantadokuja paremmassa kuosissa, joten erotut varmasti joukosta. Samoin mies joka ei kuulu vakkarikalustoon.
Huvittava kyllä itselläni kävi näin. En käynyt toki seduloissa, mutta kävin yksin joskus laulamassa lähikuppilassa. Sieltä löysin mieheni. Erotuimme molemmat joukosta ja tsädäm
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:06"] Mitäpä jos perehtyisit itsetunto-ongelmaasi paremmin. Fakta on se että jokaiselle tulee vastaan itseä "kauniimpia" ihmisiä jopa päivittäin, tärkeintä on vaan se kuinka suhtaudut itseesi. Jotenkin tuosta pakonomaisesta vertailusta tulisi päästä eroon ihan tietoisesti. [/quote] Juurihan mä kysyin miten selviytyä ja en osaa olla vertailematta....... [/quote] Vedät kunnon lärvit että unohdat estot, tanssit pöydillä,vilautat tissejä, laulat karaokea innoissasi ihan päin vittua, oksennat ja taksikuskille tilität lopuksi itkien oksennukselle ja viinalle haisten. Huomenna podet kunnon krapulan ja morkkiksen. T.mies
[/quote]
Ikävä kyllä tätäkin (ilman tissien vilauttelua) on tullut tehtyä. Nyt olisi tarkoituksena pitää ihan oikeasti kiva ilta :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:41"] Menkää pubiin. Älä suostu mihinkään pintaliito-lihatiskille. [/quote] Mistä kuvittelet, että mulla olisi pubissa sen parempi olo? [/quote] Pintaliitopaikat ovat täynnä -no - pintaliitäjiä. Siis sellaisia jotka kuluttavat koko pvn miettiessään meikkejä vaatteita ja asusteita. Yhden sinkkuvalmentajan ohje oli että kierrä stadin kovimmat menomestat kaukaa. Lähiräkälä voi olla hyvä paikka löytää mies. Olet luultavasti monta astetta kantadokuja paremmassa kuosissa, joten erotut varmasti joukosta. Samoin mies joka ei kuulu vakkarikalustoon. Huvittava kyllä itselläni kävi näin. En käynyt toki seduloissa, mutta kävin yksin joskus laulamassa lähikuppilassa. Sieltä löysin mieheni. Erotuimme molemmat joukosta ja tsädäm
[/quote]
Voihan se olla, mutta ei mulla ole enää tarkoituksena hakea mitään miesten huomiota. Baaria voisin teoriassa vaihtaa ihan stressin vähentämisen takia, mutta mennään porukalla joten en voi yksin päättää asiasta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:56"]
Laita lempivaatteesi päälle. Älä vertaile vaan pidä hauskaa kuten muuallakin kavereiden kanssa.
[/quote]
En tiedä miten sitä vertailua voi estää. Automaattisesti jokaisen paremmannäköisen naisen naama muistuttaa omasta rumuudesta välittömästi :(
[/quote]
Aattelepa asiaa niin että se sun mielestä paremman näköinen kuin sinä ei jonkun mielestä huonomman näköinen kuin sinä. Makuja on yhtä monta kuin on ihmistäkin.