Poliisi tutkii
Ettekö te rakkaat avläiset näe tässä mitään outoa?
Suomalainen oikeusjärjestlmä ei todellakaan ole aukoton. Suoraan sanottuna se haisee.
Kommentit (52)
Ainiin: tuo onkin erilainen tapa, aloittaa nimimerkillä. En kauheasti murehtisi sitä, että poliisi tutkii, jos eivät niin oikeuslaitos voisi tehdä vieläkin hullumpia ratkaisuja kun tutkintavastuu olisi syyttäjällä. Kun vaan tutkisivat kunnolla silloin kun kuuluu tutkia.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"]Poliisit ON natseja, tai kaiketi ainakin ajattelevat hyvin paljon samalla lailla.
Ei se oikeesti oo niin lepposaa ku ne TVssä antaa ymmärtää
[/quote]
Korjaan ohiksena. Poliisien PITÄISI olla natseja, mutta ei ne uskalla puuttua mamujen rikoksiin, koska pelkäävät leimaa
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"]
Poliisit ON natseja, tai kaiketi ainakin ajattelevat hyvin paljon samalla lailla.
[/quote]Olet selvästi poliisi "natsi"
Sinun kannattaisi kerrata peruskoulun historia niin ymmärtäisit, että mikä on natsi.
Sinun kannattaisi myös hakea apua mielenterveydellisiin ongelmiisi joita sinulla selvästi on.
Kun olet nuo ^ tehnyt, voimme keskustella kanssasi. Sitä ennen emme.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:57"]
Poliisit ON natseja, tai kaiketi ainakin ajattelevat hyvin paljon samalla lailla.
[/quote]Olet selvästi poliisi "natsi"
Sinun kannattaisi kerrata peruskoulun historia niin ymmärtäisit, että mikä on natsi.
Sinun kannattaisi myös hakea apua mielenterveydellisiin ongelmiisi joita sinulla selvästi on.
[/quote]
[/quote]Antaisitko vielä diagnoosin?T. ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:51"]
Ainiin: tuo onkin erilainen tapa, aloittaa nimimerkillä. En kauheasti murehtisi sitä, että poliisi tutkii, jos eivät niin oikeuslaitos voisi tehdä vieläkin hullumpia ratkaisuja kun tutkintavastuu olisi syyttäjällä. Kun vaan tutkisivat kunnolla silloin kun kuuluu tutkia.
[/quote]Hahhahhah, Tutkinta vastuu syyttäjälle?
No on han se nyt helvetin outoa, että poliisit tutkii T: sairas ap, koska mielenterveysongelma
[/quote]Hei, pidemmittä puheitta tiedän että olet naispoliisi
[/quote]
Ainiin: Poliisi arvostelee
Poliisia E I Arvostella
Kaikkia muita KYLLÄ
Ainiin: T:ap
En ole luojan kiitos TARVINNUT poliisia KOSKAAN
MITEN on naapurit? Te olette nyt silmän ALLA
Katohan mietn Elätte
No? Eikö riiitä kritiikkiä? Onko poliisi nyt hoitanu hommansa?
Lipuuko ne nyt Mun ovelle?
Ei uskalla poliisi eikä uskalla tei(meikäläinenkään)?
Kerro nyt edes se diagnoosi sinä yliviisas naispoliisi
Pitäisköhän järjestää TUTKINTA?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:42"]
[/quote]
Mitäs niistä mielenterveysongelmista sanottiinkaan... Haepa heti maanantaiaamuna apua noihin harhakuvitelmiisi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:42"]
[/quote]
Mitäs niistä mielenterveysongelmista sanottiinkaan... Haepa heti maanantaiaamuna apua noihin harhakuvitelmiisi.
[/quote]ööööö harha? Oletko poliisi?
oliisin suusta: "kYLLÄ KAI MÄ NYT KOLLEGAANI USKON ENNEMMIN KU SUA"
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:53"]
oliisin suusta: "kYLLÄ KAI MÄ NYT KOLLEGAANI USKON ENNEMMIN KU SUA"
[/quote]Siis POLIISIN
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:44"]Paa tulee, ainiin unohdin vielä kertoa et oon tsadist ja trveisiä poliiseille ja kaikille jotka tunnistaa ja olen edlleenkin yksinpuheleva ap
[/quote] Kännissä olet ainakin, todennäköisesti sekavasta ajatustenjuoksustasi päätellen muissakin aineissa. Mikä saa helsinkiläisen sekakäyttäjän ja mielenterveysongelmaisen kirjoittelemaan av-mamma palstalle?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:44"]Paa tulee, ainiin unohdin vielä kertoa et oon tsadist ja trveisiä poliiseille ja kaikille jotka tunnistaa ja olen edlleenkin yksinpuheleva ap [/quote] Kännissä olet ainakin, todennäköisesti sekavasta ajatustenjuoksustasi päätellen muissakin aineissa. Mikä saa helsinkiläisen sekakäyttäjän ja mielenterveysongelmaisen kirjoittelemaan av-mamma palstalle?Hmm mielenkiintoinn kysymys. Tunnistitko? Edelleen oln enemmän Helsingistä kuiin miistään muualta T: ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:15"]
Koska se ei ole reilua matsia vitun natsi.
[/quote]säkin olet poliisi
Vain idiootit vetoavat reiluuteen tappelussa. Pointti on voittaa ja sen tekee parhaiten kymmenkertaisella ylivoimalla. Vähän kuin sodassakin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:44"]Paa tulee, ainiin unohdin vielä kertoa et oon tsadist ja trveisiä poliiseille ja kaikille jotka tunnistaa ja olen edlleenkin yksinpuheleva ap [/quote] Kännissä olet ainakin, todennäköisesti sekavasta ajatustenjuoksustasi päätellen muissakin aineissa. Mikä saa helsinkiläisen sekakäyttäjän ja mielenterveysongelmaisen kirjoittelemaan av-mamma palstalle?ööööööööööööö tota näppäimet eei oikeesti oo niin hyvässä kunnossa ku vois olettaa. Soita POLISIT(Ja taas painoi sitä 2x mut.. ymmärrä mitä haluut.Ootko oliisi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:15"]
Koska se ei ole reilua matsia vitun natsi.
[/quote]
Vain idiootit vetoavat reiluuteen tappelussa. Pointti on voittaa ja sen tekee parhaiten kymmenkertaisella ylivoimalla. Vähän kuin sodassakin.