Poliisi tutkii
Ettekö te rakkaat avläiset näe tässä mitään outoa?
Suomalainen oikeusjärjestlmä ei todellakaan ole aukoton. Suoraan sanottuna se haisee.
Kommentit (52)
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että en näe siinä mitään outoa, että poliisit tutkivat.
Eikö kukaan uskalla arvostella POLIISIa? Hah
Poliisi kuulee (muilta), poliisi ei näe,välttämättä. Poliisi olettaa ja syyttäjä syyttäää koska poliisi kertoi
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"]
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että en näe siinä mitään outoa, että poliisit tutkivat.
[/quote]Oletko poliisi? Kiva keskutella yksinään
Suomessa poliisi on arvostettu syystäkin; huligaanit ja hampuusit tosin ovat asiasta eri mieltä.
Mäkin oon ihmetelly miks kaikki poliisit on nykyään kaljuja. 90-luvulla niillä oli vielä tukka
Totta. Annetaan tutkinta-ja tuomiovalta jollekin persupalstamammalle niin maailma pelastuu.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:59"]
Totta. Annetaan tutkinta-ja tuomiovalta jollekin persupalstamammalle niin maailma pelastuu.
[/quote]Ugh
[/quote]Ainiin, kirjottelen täältä kokoomusalueelta, heh
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:03"]
[/quote]Ainiin, kirjottelen täältä kokoomusalueelta, heh
[/quote]ainiin, unohdin vielä sanoa, että olen ap
Poliisit ON natseja, tai kaiketi ainakin ajattelevat hyvin paljon samalla lailla.
Ei se oikeesti oo niin lepposaa ku ne TVssä antaa ymmärtää
Kai sä ymmärrät keskustelevasi yksinäsi? Jos et niin voin kertoa että teet niin. Voit hakea apua kuitenkin, esim. mielenterveystoimistosta
Paa tulee, ainiin unohdin vielä kertoa et oon tsadist ja trveisiä poliiseille ja kaikille jotka tunnistaa ja olen edlleenkin yksinpuheleva ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:42"]
Kai sä ymmärrät keskustelevasi yksinäsi? Jos et niin voin kertoa että teet niin. Voit hakea apua kuitenkin, esim. mielenterveystoimistosta
[/quote]ymmärrän kyllä, mutta kiitos että muistutit
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:31"]
Poliisit ON natseja, tai kaiketi ainakin ajattelevat hyvin paljon samalla lailla.
[/quote]
Sinun kannattaisi kerrata peruskoulun historia niin ymmärtäisit, että mikä on natsi.
Sinun kannattaisi myös hakea apua mielenterveydellisiin ongelmiisi joita sinulla selvästi on.
Kun olet nuo ^ tehnyt, voimme keskustella kanssasi. Sitä ennen emme.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 14:59"]
[/quote]Oletko poliisi? Kiva keskutella yksinään
[/quote]
Olen kissavaras, mestarismies suorastaan. Silti en näe siinä mitään outoa, että poliisit tutkivat.
up