Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuukautiset jäädä pois jo alle 50v?

Vierailija
05.01.2022 |

Vaihdevuosia kyllä odottelen, mutta en odottanut että ne jäisivät jo nyt pois, olen 47v.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui kun olin 36. Sitä ennen n pari vuotta oli epäsäännölliset ja 36 v loppui. Joskus kun olin 40, verikokeella selvitettiin että vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. Nyt 46 v eikä muita oireita ole.

Vaikuttivatko vaihdevuodet ulkonäköösi mitenkään? Se on nimittäin niissä pahin pelkoni.

Vierailija
62/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta loppui kun olin 36. Sitä ennen n pari vuotta oli epäsäännölliset ja 36 v loppui. Joskus kun olin 40, verikokeella selvitettiin että vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. Nyt 46 v eikä muita oireita ole.

Vaikuttivatko vaihdevuodet ulkonäköösi mitenkään? Se on nimittäin niissä pahin pelkoni.

Luinkin väärin, ei siis vielä vaihtareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon. Kuin kerralla olisi vanhentunut 10 vuotta!

Vierailija
64/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotiaana olin iki onnellinen kun kuukautiset loppuivat. Kaikki meni lyhyellä hikoamisella, onneksi yöllä, ettei töissä ollut niin suurta haittaa, joskus naama hurahti kuumaksi ja punaiseksi. Hikoilu naamasta oli merkittävin ja nukkuminen oli kuin olisi ollut täysikuu. Avantouintia harrastin niinä aikoina ja kaikki meni hienosti. Hyvin meni.

Vierailija
65/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon. Kuin kerralla olisi vanhentunut 10 vuotta!

Miten sellaisesta selviää? Siis kuulostaa siltä että vähän kuin olisi yhtäkkiä vaikka polttanut naamansa jossain onnettomuudessa eli ulkonäkö muuttuu radikaalisti.

Vierailija
66/80 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan normaali ihon haurastuminen vastaan. Voi kohotuksia ja hyaluronia käyttää myöhemmin. Hyvä mieli pitää ulkonäön kauniina. Kaikki me vanhenemme ei sille prosessille voi mitään. Hiuksista kannattaa huolehtia, hiukset on pään kruunu ja  hyvin leikatut hieman raidoitetut hiukset nuorentavat ja vaatetukseen kannattaa kiinnittää huomiota.

Vierailija
67/80 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä muka menkat loppuneet 40++? En oikein usko, ei ole ollut lähipiirissä.

Vierailija
68/80 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esivaihtarit on alle 50-vuotiaana. Menopaussi on vasta sitten, kun vuodot ovat kokonaan loppuneet.

Vierailija
69/80 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esivaihtarit on alle 50-vuotiaana. Menopaussi on vasta sitten, kun vuodot ovat kokonaan loppuneet.

Kuukautiset voi loppua jo paljon alle 50-vuotiaana, itselläni oli menopaussi 46 - vuotiaana. Tällöin esivaihtarit alkoivat jo ainakin 5 vuotta aiemmin.

Vierailija
70/80 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksuaalisuus ja parisuhde suht nuorena vaihdevuosissa, sujuuko entiseen malliin?

Vierailija
71/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menopaussin jälkeen ole enää seksiä/seksuaalisuutta. Keho on viisas. Vanheneva ihminen ei tarvitse enää romantiikkaa.

Vierailija
72/80 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla todella ylipainoisilla naisilla jää pois jo 25 vuotiaana.

Vierailija
73/80 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveelliset elämäntavat ja tupakointi, vaihtarit alkavat 40+? 

Vierailija
74/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppuivat 25-vuotiaana. Neitsyt, ei ehkäisyä tai muuta lääkitystä käytössä. Nyt ikää on 32 vuotta, enkä edes muista, miltä kuukautiset tuntuvat. Ajatella, että edes yksi lottovoitto osui elämässä kohdalleni! Sympatiani kaikille, jotka vielä tästä kärsivät.

Vierailija
75/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monellakin jää.

Vierailija
76/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi 42 v. Ja loppuivat kuin seinään, ei mitään sen jälkeen. Ei edes vaihdevuosioireita. Siitä on nyt kulunut 18 vuotta.

Vierailija
77/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin kuukautiset jäävät pois vasta 55+?

Vierailija
78/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kuukautiset jäi pois kun en päässyt pressaksi.

Pekka

Vierailija
79/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi pois 43v, ny olen 58 ja elämä on mahtavaa ilman menkkoja

Vierailija
80/80 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi pois 43v, ny olen 58 ja elämä on mahtavaa ilman menkkoja