Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten selvitä päivästä kuumeisena?

Vierailija
25.04.2015 |

Mulla kuumertta ja kurkku pelkkää hiekkapaperia. Tuntuu että pyörryn jos nousen tästä ylös. Kylmät väreet menee kokoajan. Mies töissä, mä 2v:n kanssa joka vaatii 2krt päivässä ulos. Särkylääkkeet loppu. Mitä mä teen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:30"]Eikö kukaan voi tuoda sulle lääkkeitä? Kuinka kenelläkään ei ole lääkekaappi kunnossa aina???????? Vastuutonta! Ripulilääke, lääkehiili, kyypakkaus, särkylääke on oltava aina mukana jo käsilaukussa.
[/quote]

No kaikki ei ole niin täydellisiä kuin sinä! Meillä oli vielä eilen 1g panadoleja 5kpl kaapissa. Minä söin niitä eilen 2 ja puoli pilleriä, mies otti 2 mukaan kun oli migreenin poikasta ja vuorokauden töissä. Puolikas on mulla tuolla kaapissa mutta otan sen vasta kun on aivan pakko. Eli mietippä nyt. Normaalissa tilanteessa ne 5kpl olisivat riittäneet, mutta nyt kävi näin!!!

Vierailija
22/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun kermaperse. Mä repeisin riemusta, jos mun kuumepäivä olis lepoa kotona 2-vuotiaan kanssa. "pitää päästä ulos" NO EI PÄÄSE!!!! Koska oot kipee. Miksi sen pitäisi?

Mun kuumepäivä on yleensä sellainen, että käyn töissä kylmä hiki valuen särkylääkepöhnässä ja yritän delegoida, perua tai muuten sumplia seuraavien päivien hommat, jotta voisin hetken levätä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 10:37"]Voi vitun kermaperse. Mä repeisin riemusta, jos mun kuumepäivä olis lepoa kotona 2-vuotiaan kanssa. "pitää päästä ulos" NO EI PÄÄSE!!!! Koska oot kipee. Miksi sen pitäisi?

Mun kuumepäivä on yleensä sellainen, että käyn töissä kylmä hiki valuen särkylääkepöhnässä ja yritän delegoida, perua tai muuten sumplia seuraavien päivien hommat, jotta voisin hetken levätä kotona.
[/quote]

No sehän ei ole mun ongelma jos et osaa ottaa sairaslomaa. Tai jos olet yrittäjä, sekään ei ole minun vikani. Tämä ei ole mikään kilpailu kellä on rankinta.

Vierailija
24/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuuma vaan kylmä! Minulla itselläni ollut sama tauti maanantaista asti ja vieläkin aivan puhki. Pieni kävelylenkkikin ulkona kauppaan ja tuntui, että kuolen!

Ei auta muu kuin tsempata! Minulla oli 2 vuotiaalle kännykästä lastenohjelmat pyörimässä ja mies toi onneksi kaupasta ruoat.

Ei se lapsi kuole siihen, jos syö kevyitä välipaloja useamman tänään, mies voi sitten töistä tullessa tehdä ruuan. Varaudu sitten, että tauti kestää pitkään ja on todella raskas! Eli seuraaviksi päiviksi helppoja lämmitysruokia. Itsellesi pyydä mehukeittoja jne.

Nimim. Raskaana ja vielä raskausdiabetes.. Eli ei lääkkeitä ja säännöllisesti pitää pystyä vielä syömään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi