Mitä ihmettä oikein teen noiden lasten kanssa???
Nuorimmainen kiipeilee jatkuvasti oven karmeja pitkin, puussa, hyllyissä, ihan missä vain. Kaksi muuta juoksevat pitkin poikin taloa. Kukaan ei kuuntele, heillä on älyttömästi energiaa. Leikkivät pihalla keskenään, mutta jatkavat sisällä riehumista. Vilkkaampia lapsia saa hakea ja tätä sanoo usein muutkin!
Ovat älyttömän rakkaita, mutta en enää tiedä mitä teen heidän kanssa.
Kommentit (41)
Hitto taas!
OHJATTUA toimintaa!
Pelejä ja leikkejä, ja jos on ISÄ niin isä pihalle pallon kanssa pelaamaan!
Kaikkea arkipuuhaa, kasvisten pilkkomista sun sellaista, oppivat samalla.
Lautapelejä ja joo hei, kato etteole liikaa sokeria ruuissa!
Sano että kun tullaan kotiin otetaan rauhallinen puolituntinen. Voit antaa vaikka katsoa tv tä sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sano että kun tullaan kotiin otetaan rauhallinen puolituntinen. Voit antaa vaikka katsoa tv tä sen ajan.
Olen yrittänyt. Välillä onnistuu ja välillä ei. Aamuisin katsovat lastenohjelmia, mutta jaksavat niitäkin vain 30min-1h ja sitten alkavat puuhastelemaan omiaan.
Onko kiipeilijä kenties 3v? :D Sellaisesta löytyy kokemusta... Kiipeää tuosta noin vaan ketterästi puuhunkin. Toinen lapsi on 6v, ja yleensä juoksee pää kolmantena jalkana pihalla, tai pyöräilee. Sisällä nahistelee kiipeilijän kanssa. Aina jokin tilanne päällä keskenään, kun ovat uhmaikäisiä. Ainakaan eivät ole passiivisia älylaitteiden katselijoita.
Vierailija kirjoitti:
Annat pois. Et selvästi ole kykenevä vanhemmaksi
:D Mikä kommentti tämä on? 🤣 Luoja kuinka tyhmä. Sivu.
Itse olin tuollainen lapsi. Minulla oli kolme ohjattua liikuntaharrastusta, joten treenejä oli lähes joka päivä ja muuten riehuin pihalla naapurinlasten kanssa. Teini-iän jälkeen alkoi vähän rauhoittumaan.
Hanki tilaa & paikkoja liikkumiseen, piha ja koti sen mukaan suunniteltu. Lapset luonnostaan liikkuu paljon, ei sovi kerrostaloon. Miksi aikuisten myös oletetaan elävän koirankoppiasunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki tilaa & paikkoja liikkumiseen, piha ja koti sen mukaan suunniteltu. Lapset luonnostaan liikkuu paljon, ei sovi kerrostaloon. Miksi aikuisten myös oletetaan elävän koirankoppiasunnoissa.
Meillä on omakotitalo. Lasten toinen vanhempi asuu kerrostalossa, mutta siellä ovat kuulemma rauhallisempia. Toisen luona ovat kahden viikon välein viikonloppuna.
Mä luulin että sä kirjoitat oikeasti kissoista, aloitus kuulosti ihan siltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko kiipeilijä kenties 3v? :D Sellaisesta löytyy kokemusta... Kiipeää tuosta noin vaan ketterästi puuhunkin. Toinen lapsi on 6v, ja yleensä juoksee pää kolmantena jalkana pihalla, tai pyöräilee. Sisällä nahistelee kiipeilijän kanssa. Aina jokin tilanne päällä keskenään, kun ovat uhmaikäisiä. Ainakaan eivät ole passiivisia älylaitteiden katselijoita.
Vielä
Itse annan juosta ympäri taloa. Omakotitalo. Juoskoon rauhassa, jos juoksettaa, sisälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on omakotitalo. Lasten toinen vanhempi asuu kerrostalossa, mutta siellä ovat kuulemma rauhallisempia. Toisen luona ovat kahden viikon välein viikonloppuna.
Kiva. Sitten vaan pitää juosta, paitsi siellä missä ei saa tai voi loukkaantua. Ulos saa jotain turvallisempia temppuratoja ja vempeleitä. Ensiaputarvikkeet varalle.
Vie harrastamaan kiipeilyä, jalkapalloa ja juoksua. Ole onnellinen terveistä, liikunnallisista lapsista.
Minkä ikäisiä lapsia?