Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies määräillä?

Vierailija
18.09.2006 |

Eilen tuli naurettava riita taas, kun oltiin kävelyllä. Olin voittanut lotosta huikeat 12,5 euroa ja hihkaisin sitten miehelleni, että vien tämän kupongin ärrälle ja ostan silla rahalla pari arpaa ja karkkia. Mieheni sitten totesi, että et saa ostaa karkkia. Sanoin sitten vielä ihan hyvällä mielellä että toivottavasti tuo oli vitsi. Mieheni raivostui ja sanoi, että ei ollut ja en todellakaan saa ostaa karkkia. Katsoin häntä hölmistyneenä, vähän loukkaannuin ja lähdin sitten kävelemään kotiin. Mieheni suuttui loukkaantumisestani.

Tuntuu niin tyhmältä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen itsenäinen nainen päättää itse mitä tekee ja kantaa siitä myös vastuun. Piste.

Vierailija
2/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli varmasti nyt jokin salattu tarkoitus ja motiivi tuossa jutussa. Ehkä toivoo, että hampaasi pysyisivät kunnossa tai laihduttaisit. :D Mies ei taas vain osaa puhua, kun pitäisi. Tai sitten se oli valmiiksi jo suuttunut suhun, mutta ei osannut sitäkään mitenkään järjellä tajuttavalla tavalla ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten ostanut eilen karkkia ei johtunut siitä, että mies kielsi vaan siitä, että olin niin hölmistynyt ja loukkaantunut, etten osannut kuin kävellä suoraan kotiin. Mies on edelleen kannassaan. Kysyin häneltä, kuvitteleeko hän todellakin voivansa sanoa ihmisille että " et saa syödä karkkia" , " et saa ostaa autoa" , " et saa polttaa tupakkaa" ...ilmeisesti kuvittelee.

Olemme miehen kanssa sopineet, että yritämme syödä karkkia ja muita herkkuja vaan lauantaisin, mutta minulla on jäänyt pari lauantaita väliin ja siksi teki jotain mieli. Sanoin, että ihan hyvin hän voisi ilmaista mielipiteensä sanomalla vaikkapa " minusta olisi hyvä, jos ei tänään pidettäisi karkkipäivää" , jos nyt on pakko puuttua. Olen tämän päivän kerännyt raivoa. Tekisi mieli lapsekkaasti sanoa miehelleni, että et saa syödä loppuvuonna karkkia ja heittää sen varastot biojätteeseen..suututtaa. -ap

Vierailija
4/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan surettaa. Olen huomannut muutamasta muustakin asiasta lähiaikoina, ettei hän olekaan niin mukava kuin olen aiemmin ajatellut. Haluaisin hänen puhuvan enemmän, mutta sitten kun hän puhuu niin sieltä tulee jotain, mitä en olisi halunnut kuulla.. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi