Yritä tässä nyt syödä leipää, kun kissa
mollottaa suurilla kauniilla silmillään, siristelee niitä ja pörisee, nostelee vähän etutassujaan ja pikkuisen haroo ilmaa :((
Kommentit (12)
Nyt se hyppäsi pienesti purpsahtaen käsinojalle jatkamaan mollotusta :((
Potkaise kissa seinään. Niin mäkin tekisin jos olisin sellaisen tuhoeläimen ottanut
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:43"]
Potkaise kissa seinään. Niin mäkin tekisin jos olisin sellaisen tuhoeläimen ottanut
[/quote] grääh viLLipeto!1
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:43"]Potkaise kissa seinään. Niin mäkin tekisin jos olisin sellaisen tuhoeläimen ottanut
[/quote]
Määs tuun fudasee sut seinään. Ihan vaan siks et oot mulkku.
Ihana! Et ainakaan potki sitä. Menkää pötköttään, kello on jo paljon. Itse en saa unta, kun ei oo haukkua jalkopässä..
Niimpä. Syöpään kuoli haukku. Kissat on yhtä ihania. Mulla on nyt pehmokissa kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:43"]
[/quote] grääh viLLipeto!1
[/quote]
Mee pois!€
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:43"]Potkaise kissa seinään. Niin mäkin tekisin jos olisin sellaisen tuhoeläimen ottanut [/quote] Määs tuun fudasee sut seinään. Ihan vaan siks et oot mulkku.
[/quote]
Mä tuun mukaan. Monotetaan yhessä.
mun kissa yrittää nuolla voin mun leivän päältä :3 ja se tuijottaa.
Meidän kissa oli yrittänyt yöllä kaivaa muffinseja. Leivottiin niitä eilen. Sillä on pakkomielle syödä vehnä leivosten pinta. Varmaan sen voin takia.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:35"]mun kissa yrittää nuolla voin mun leivän päältä :3 ja se tuijottaa.
[/quote]
Se voi tuijottaa?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 09:35"]mun kissa yrittää nuolla voin mun leivän päältä :3 ja se tuijottaa. [/quote] Se voi tuijottaa?
[/quote] Voi voi tuijottaa. Voi, voi tuijottaa. Voi voi, tuijottaa. Voi, voi, tuojottaa.
Onko se muuten tuijottaa vai tuijjottaa?