Onko elämäs mitää järkee?
Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Olen kerran aikaisemmin törmännyt hänen juttuihinsa enkä tiennyt tuota. Luin sitä juttua ja ajattelin että on joku dekkarikirjailija ja harjoittelee täällä missä menee ihmisten kipukynnys. Se juttu oli mielestäni ihan hyytävä.
Vai sekoitinkohan johonkin toiseen. Olen ollut täällä palstalla vaan muutaman kuukauden
Vuosikausia jankannut naisettomuuttaan. Kännissä menee ja tönii ja tuuppii naisia, koska eivät kiinnostu hänestä. Poliisia tarvittu apuun. Suomi24 tuttu tapaus. Ei normaali mies, vaikka itse kuvittelee niin. Välillä uhkaa i ts e mur ha lla, välillä naisten väkivaltaisesti "ottamisella". Sekopää. Töissä postilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista tykkäät itsessäsi?
Olen jonkinverran lukenut ammattiauttajien näkemyksiä ihmissuhteista ja he lähtevät usein siitä että ihmisen pitää ensin opetella tykkäämään itsestään niin sitten hänen on helpompi tutustua toisiin ihmisiin.Rauhallinen luonne. Oon ihan komea ja pitkä. En ole kovin lihava. Oon päässy ylöspäin elämässä.
Vai rauhallinen luonne😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Olen kerran aikaisemmin törmännyt hänen juttuihinsa enkä tiennyt tuota. Luin sitä juttua ja ajattelin että on joku dekkarikirjailija ja harjoittelee täällä missä menee ihmisten kipukynnys. Se juttu oli mielestäni ihan hyytävä.
Vai sekoitinkohan johonkin toiseen. Olen ollut täällä palstalla vaan muutaman kuukaudenVuosikausia jankannut naisettomuuttaan. Kännissä menee ja tönii ja tuuppii naisia, koska eivät kiinnostu hänestä. Poliisia tarvittu apuun. Suomi24 tuttu tapaus. Ei normaali mies, vaikka itse kuvittelee niin. Välillä uhkaa i ts e mur ha lla, välillä naisten väkivaltaisesti "ottamisella". Sekopää. Töissä postilla.
Joo no oon muuttunu en juo enää alkoholia ja käy baareissa.. tosin velkaantunut olen.
Vierailija kirjoitti:
Kerroit viimeksi että on velkaa autosta. Mutta asuntovelka on hoidettu?
velkaa on yli 20 tuhatta.. ja vaikea maksaa kun on pienet tulot.. lyhennykset jo isot ja kallis vuokra.
Sellaistahan se on aika monella.
Mitä harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaa naisia. Miten naisen nykyää saa.. nii hiton hiton vaikeeta.ku ei kelpaa.
Nainen ei ole mikään tuote, esine, jonka voi vaan hakea ja ottaa itselleen. Nainen on elävä olento ja ihminen, sellainen kuin sinäkin.
Kyllä mä sen tiedän.. mutta olen tympääntynyt olemaan jo yksin.. en tiedä mitä tarjottavaa on naiselle ei kai mitää.. on mulla sentää se vakityö ja mitäs muuta.. rakkautta annan ja keskustelua sun muita juttuja
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
Joo mutta jos ei tule palkalla toimeen eikä rahat riitä on ongelma.. en jaksa tehdä lisätöitä koska en vaa jaksa.. täytyy ihmisen levätäkki.
Hei Allu ! Raamattu täällä hyllyssäsi huutelee! Tule lukemaan minua!
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
En ole harrastanut pitkään aikaan mitään.
Onko sun elämän päämäärä mikä? Jos se on naisen saaminen, niinkö tästä aloituksesta saa kuvan, niin o-ou. Jos se olis vaikka itsensä kehittäminen ihmisenä, niin saattaisi löytyä kiinnostuneita naisia ihan siinä sivussa puolivahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
Joo mutta jos ei tule palkalla toimeen eikä rahat riitä on ongelma.. en jaksa tehdä lisätöitä koska en vaa jaksa.. täytyy ihmisen levätäkki.
On aika tiukkaa tällä hetkellä lyhennän 3 eri lainaa. ja niihin menee monta sataa kk jo palkasta.+ vuokra.+ muut menot.
Mitä jos keksisit itsellesi jonkun kivan harrastuksen. Siellä voisi naiset ehkä unohtua hetkeksi.
Miten musiikki?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun elämän päämäärä mikä? Jos se on naisen saaminen, niinkö tästä aloituksesta saa kuvan, niin o-ou. Jos se olis vaikka itsensä kehittäminen ihmisenä, niin saattaisi löytyä kiinnostuneita naisia ihan siinä sivussa puolivahingossa.
No elää terveenä.. terveys numero 1. Nainen on ollut kauan jo mielessä ja parisuhde.. alkaa riittää tää yksin olo.. en vain tiedä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keksisit itsellesi jonkun kivan harrastuksen. Siellä voisi naiset ehkä unohtua hetkeksi.
Miten musiikki?
Joo sitä olen miettiny.. mietin vain naisia.. ja kaipaan läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat?
On aika tiukkaa tällä hetkellä lyhennän 3 eri lainaa. ja niihin menee monta sataa kk jo palkasta.+ vuokra.+ muut menot.
Tuntuu että koko elämä on räjähtänyt käsiin.. iso ongelma.
ELämä on niin hiton kallista.. kaikki maksaa.. palkka on liian pieni ja mistää ei tuu ikinä saamaa parempaa palkkaa ja kaikkee.. elämä on ihan sekasin
Ja pahasti velkaantuneena ja köyhänä rahattomana ei tuu kyl naista saamaan ku ei saa mitää elämässä.. ei ne myönnä ees lainaa enää.. joutuu vanhalla autolla ajelee ja eipä naisia kiinnosta.
Välillä mietin mitä ihmettä oon tehny pilannu kaikki elämässä.. jääny yksin.. menettäny kaverit ja kaikki.
Onko kaikki velkasi samasta pankista?
Voisiko pankki yhdistää ne yhdeksi lainaksi niin velkojen hoitokulut ja korot olisivat pienemmät.
Sulta kysyttiin mistä asioista tykkäät itsessäsi.