Onko elämäs mitää järkee?
Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.
Kommentit (144)
Älä lannistu. Kyllä se oikea vielä osuu kohdalle.
Vai miten on? Kaipaatko pitkää suhdetta? Vai yhden yön panoa?
Vierailija kirjoitti:
Pitkä suhde.. jonkinlainen vakiopano olisi kiva.
Mitä muuta ajattelet pitkään suhteeseen sisältyvän kuin vakiopanoa?
Mistä asioista tykkäät itsessäsi?
Olen jonkinverran lukenut ammattiauttajien näkemyksiä ihmissuhteista ja he lähtevät usein siitä että ihmisen pitää ensin opetella tykkäämään itsestään niin sitten hänen on helpompi tutustua toisiin ihmisiin.
Ai et halua keskustella asiallisesti.
No lähden tästä että en häiritse kitinääsi.
Vierailija kirjoitti:
No lähden tästä että en häiritse kitinääsi.
Jos äo on pienempi kuin kengännumero on vaikea keskustella asiallisesti.
Nyt ei taida olla kyse älykkyysosamäärästä vaan jostain muusta.
En tiedä mikä tässä mättää. En mä mikään vammainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähden tästä että en häiritse kitinääsi.Jos äo on pienempi kuin kengännumero on vaikea keskustella asiallisesti.
Joo en tiedä paljon on äö en ole tehnyt testiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jonkinverran lukenut ammattiauttajien näkemyksiä ihmissuhteista ja he lähtevät usein siitä että ihmisen pitää ensin opetella tykkäämään itsestään niin sitten hänen on helpompi tutustua toisiin ihmisiin.
Rauhallinen luonne. Oon ihan komea ja pitkä. En ole kovin lihava. Oon päässy ylöspäin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaa naisia. Miten naisen nykyää saa.. nii hiton hiton vaikeeta.ku ei kelpaa.
Nainen ei ole mikään tuote, esine, jonka voi vaan hakea ja ottaa itselleen. Nainen on elävä olento ja ihminen, sellainen kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää sitä että olen yksinkertainen ja pilannut paljo asioita ja velkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se nainen vielä löytyy. Hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaa naisia. Miten naisen nykyää saa.. nii hiton hiton vaikeeta.ku ei kelpaa.
Nainen ei ole mikään tuote, esine, jonka voi vaan hakea ja ottaa itselleen. Nainen on elävä olento ja ihminen, sellainen kuin sinäkin.
Joo mutta ei Allu sitä ymmärrä. Hänen mielestään hänelle nyt vaan kuuluu joku nainen ja se pitää tuoda hänelle kotiin.
Velkaa? Asuntovelkasi olet jo maksanut?
Kerroit viimeksi että on velkaa autosta. Mutta asuntovelka on hoidettu?
Vierailija kirjoitti:
Kerroit viimeksi että on velkaa autosta. Mutta asuntovelka on hoidettu?
Tää asuu vuokralla Vantaalla. Ja on väkivaltainen naisten stalkkaaja.
Ai jaa. Olen kerran aikaisemmin törmännyt hänen juttuihinsa enkä tiennyt tuota. Luin sitä juttua ja ajattelin että on joku dekkarikirjailija ja harjoittelee täällä missä menee ihmisten kipukynnys. Se juttu oli mielestäni ihan hyytävä.
Vai sekoitinkohan johonkin toiseen. Olen ollut täällä palstalla vaan muutaman kuukauden
Asuu Vantaalla! Missä tarkemmin? Ei kai vaan naapuritalossa?
Hiljasta on.......