Paljon arvattu ikäsi ja todellinen ikäsi on eronnut enimmillään?
Eli paljon on enimmillään ollut ero todellisen ikäsi ja jonkun arvauksen välillä? Ja kumpaan suuntaan heitto on ollut?
Olen 28-vuotias ja iäkseni arvioidaan useimmiten 25 vuotta. Alan pikkuhiljaa olla nuorekkaaseen ulkomuotooni tyytyväinen, pitkään asia kuitenkin ärsytti. Ja nainen olen :)
Kommentit (70)
11 vuotta. Olen 19 ja kerran kaupassa olutta ostaessani ei kysytty papereita. Luuli kai yli kolmekymppiseksi. En ole kanta-asiakas.
Olen 65 ja minua tuntemattomat luulevat minua 50 vuotiaaksi. eli vastaus on 15 v
18-vuotiaana minua luultiin 28-29-vuotiaaksi. Olen aina ollut vähän "pikkuvanha" ja toisaalta tykkään, että vaikutan vanhemmalta kuin oikeasti olen. Kuulemma siis nimenomaan käytös, juttuaiheet/keskustelut ja matala ääni saavat minusta aikaan vanhemman vaikutelman. Nykyään olen 22-vuotias ja vieläkin heitetään samoja ikäarvauksia kuin aiemminkin: yleisin veikkaus on noin 26-v. En tosiaankaan ole pukeutunut koskaan ns. pissismäisesti tai seurannut mitään hetken kestäviä muotitrendejä ja naama on kyllä rypytön.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:02"]
Olen 53v. Ja sisko 63v. Siskoa luullaan äidikseni
[/quote]
Auts!!!
Viime kesänä mua luultiin 14-vuotiaaksi, vaikka olin silloin 22
Eräs hlö sanoi mulle minkä ikäiseltä näytän.
10 vuotta nuoremmalta.
Oli täysin vieras ihminen.
n. +974 vuotta. Eräs lapsi arvioi minut tuhatvuotiaaksi.
Kymmenen vuotta alaspäin. Todennäköisesti johtuu siitä, että ruman ihmisen ikää on vaikeampi arvioida.
18 vuotta. Olen 36-vuotias ja viime viikolla kysyttiin papereita kun ostin tupakkaa. En ole välttämättä mitenkään erityisen "hyvin säilynyt", mutta kasvonpiirteeni ovat samanlaiset kuin lapsilla.
En nyt vuosista osaa sanoa mutta minua on luultu aviomieheni tyttäreksi. Olen häntä kolme vuotta nuorempi. Ensin järkytys oli suuri mutta kyllä sille on myöhemmin yhdessä makeasti naurettu monet kerrat.
Mulle myydään helsingissä aina lastenlippu, jos menen bussilla johonkin. Oon 24.
Ainakin 25 vuotta, ellei enemmänkin. Lapseni luuli minua naapurin eläkeläistä vanhemmaksi. Ehkä siksi että hän on niin lyhyt?
Olin juuri täyttänyt 30 ja työpaikallani asiakas (uusi) luuli minua 17-vuotiaaksi ja kyseli mistä oppilaitoksesta olen tullut kesätöihin.
Sen ikäkriisin keskellä en loukkaantunut :)
Nuorempana (13-15/16) mua luultiin aina nuoremaks vähintään paria vuotta. Tää ärsytti.
Sit siin 16-17 vuotiaana kaikki luuli taas vanhemmaks, mutta olemuksen takia, ei ulkonäön ja täähän oli iha kiva juttu loppujen lopuks.
Nykyää 24, näytän nuoremmalta/oman ikäseltä mutta muuten saan yhä palautetta olevani fiksu ikäisekseni.
46-vuotiaana kysyttiin papereita kun olin menossa anniskelualueelle festareilla... :D
37v. ja oletettavasti ainakin nuo 7 vuotta lähtee kevyesti pois, ellei enemmänkin.
Mikäs siinä, mukavaa sitten 50-60v kun ei ole kulahtanut kurppa.
Ostin seutulipun bussissa. Ihmettelin lipun hintaa joka oli puolet oikeasta seutulipusta -> kuski oli myynyt minulle lasten lipun (alle 16v) olen 29-vuotias.
Olin valokuvassa 18v.,kun joku veikkasi minun olevan 70v., tosin hiukset kiinni ja mustavalkoinen kuva:D
Olin 12-vuotias kun minulta kysyttiin kirjoitanko tänä vuonna ylioppilaaksi.
Meidän perhetutulta kysyttiin papereita, hän on reilu nelikymppinen, viiden lapsen äiti ja kolmen lapsen mummo. Ei siis saanut ostettua saunakaljaa kun ei ollut papereita mukana.