Olen 45-vuotias mies ja löysin tänään parrastani ensimmäiset harmaat haivenet.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vielä hiuksissa eikä parrassakaan mutta kulmakarvoissa on alkanut tapahtua värimuutoksia.
Siis mitä, harmaantuuko nekin?
Ei. Ainoastaan kainalokarvat harmaantuu tytöillä.
Karvoista voi teroittaa sen harmaan osan ppois, mutta sitten niistä tulee niin teräviä ja voivat mennä ihon alle (kuten tämä kommenttikin) :(
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Mulla alkoi olemaan harmaita tai oikeastaan valkoisia ihokarvoja en viitsi sanoa missä (tosin seivaan joka tapauksessa posliiniksi) kunnes aloitin muista syistä hormonikorvaushoidon. Nyt ei ole juuri ollenkaan enää. Hormonit alkavat laskea 35-40 vuotiaana. Olen 44-v nainen.
Mitä ihmettä?
44-vuotias nainen puhuu omasta kehostaan ja kirjoittaa "en viitsi sanoa missä"?
Kun ylläpito voisi poistaa. Oikeaasa elämässäni puhun suoraan p*llusta.
Sen nimi on emätin = vekotin jolla tullaan emäksi
Naisen ja miehen alapään karvoitusta voi helposti kutsua häpykarvoitukseksi.
Häpy käy muutenkin, kun puhutaan naisen ulkosynnyttimistä.
Emätin tarkoittaa vain sisäistä osaa.
Kymppiuutiset äsken: kaarle kustaalla ja silvialla on todettu harmaita hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Mulla alkoi olemaan harmaita tai oikeastaan valkoisia ihokarvoja en viitsi sanoa missä (tosin seivaan joka tapauksessa posliiniksi) kunnes aloitin muista syistä hormonikorvaushoidon. Nyt ei ole juuri ollenkaan enää. Hormonit alkavat laskea 35-40 vuotiaana. Olen 44-v nainen.
Mitä ihmettä?
Ehkä hänellä harmaantuu sisäiset karvat ulkoisia nopeammin, kuten ehkä ap:llakin.
Mitä teen jos olen Englannissa tai Amerikoissa? Yritän kertoa, että karvani harmaantuvat, mutta nämä katselevat hiuksiani ja toteavat, että ei sitä huomaa. :(
Mulla tuli vitiligo. Se alkaa usein ruumiinaukkojen ympäriltä.
Arvatkaa missä on harmaata. Jep, parta, munakarvat.
Minulla on ollut tietyssä kohtaa kasvoja lähes valkeita partakarvoja koko ikäni, ruskeita ja jopa mustiakin alueita on leuan alla. Ei tuollaista värisotkua kehtaa näkyväksi parraksi päästää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tietyssä kohtaa kasvoja lähes valkeita partakarvoja koko ikäni, ruskeita ja jopa mustiakin alueita on leuan alla. Ei tuollaista värisotkua kehtaa näkyväksi parraksi päästää.
Jotkut värjää, on olemassa jotain sellaista punaista multaa jolla saa karvoja värjättyä ihan eri värisiksi mitä olisi oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut värjää, on olemassa jotain sellaista punaista multaa jolla saa karvoja värjättyä ihan eri värisiksi mitä olisi oikeesti.
En kyl tiiä mistä sitä löytää...
Oma partani muuttui täysin valkoiseksi 40-vuotiaana. Hiuksissa muka vielä ripaus alkuperäistä vesisateen jälkeisen maantein väriä. Nyt hieman yli viisikymppisenä pidän pitkää valkoista partaa ja harmaata pitkää tukkaa ponnarilla.
Ei se elämä niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen jos olen Englannissa tai Amerikoissa? Yritän kertoa, että karvani harmaantuvat, mutta nämä katselevat hiuksiani ja toteavat, että ei sitä huomaa. :(
Niinpä. Et ole todellakaan ainoa. Miksi tätä ongelmaa vähätellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Mitä ihmettä?
Karvattomat naiset ovat siis hävyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minä kerroin englatia puhuvalle ystävälleni värjänneeni hiukset, niin tämä alkoi tutkia alapääni ja kainaloitteni karvoitusta. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minä kerroin englatia puhuvalle ystävälleni värjänneeni hiukset, niin tämä alkoi tutkia alapääni ja kainaloitteni karvoitusta. :(
Minä taas kerroin hymyillen, että jänis, jota olen tarkkailut, on vaihtanut kesäturkin.
Huh mitä menoa sen jälkeen. Aiemmin en tiennyt, että luontoharrastus saa miehet noin villiksi.
Aja parta pois. Muutenkin parrat ovat epäsiistejä. Harmaa parta vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Aja parta pois. Muutenkin parrat ovat epäsiistejä. Harmaa parta vanhentaa.
Näin se käy.
Kaiketi hän häpeilee kehoaan muutenkin. Minulla on siniset (en viitsi sanoa mitkä).
Esim häpy ja silmät kuuluvat naisen kehoon.