Olen 45-vuotias mies ja löysin tänään parrastani ensimmäiset harmaat haivenet.
Kommentit (75)
Minulle kävi noin vuosi sitten, kun olin juuri täyttänyt 44 vuotta. Se tuntui ihan helvetin pahalta. Siihen loppui myös parran pitäminen, koska en halua alkaa sitä värjäilemäänkään.
Joillakin alkaa tukka harmaantua ja alle kolmekymppisenä. Ei se yksistään vielä tarkoita, että nyt olet ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin vuosi sitten, kun olin juuri täyttänyt 44 vuotta. Se tuntui ihan helvetin pahalta. Siihen loppui myös parran pitäminen, koska en halua alkaa sitä värjäilemäänkään.
Minä annan sinulle jaksuhallit!
Vierailija kirjoitti:
Oma partani muuttui täysin valkoiseksi 40-vuotiaana. Hiuksissa muka vielä ripaus alkuperäistä vesisateen jälkeisen maantein väriä. Nyt hieman yli viisikymppisenä pidän pitkää valkoista partaa ja harmaata pitkää tukkaa ponnarilla.
Ei se elämä niin vakavaa ole.
Tässä on asenne kohdallaan. Antaa sen kasvaa, jos se kerran pysyy päässä, sanoin omalle viikingilleni, ja että vaimon silmä lepää hyvinhoidetussa tukassa ja parrassa. Jokainen hopeinen on eletty, molemmilla. <3
36v löysin ekan harmaan parran, nyt 46v niitä jo vähän enemmän.
Olispa kokoharmaa parta :( Toisaalta kaikki hiukset päässä, eikä yhtään harmaata hiusta, tällä mennään.
Tiedoksi miehet, olette NIIN komeita kun parta tai ohimot hieman harmaantuu.
Siis olette niin upean näköisiä. 😍
Älkää harmitelko harmaitanne!
Miehille se tuo lisää charmia ja komeutta.
Naisille eikai niinkään. Siksi me pysymme värjäyskierteessä, mikä on sääli. Voisipa naisetkin olla ikäisiään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi miehet, olette NIIN komeita kun parta tai ohimot hieman harmaantuu.
Siis olette niin upean näköisiä. 😍
Älkää harmitelko harmaitanne!
Miehille se tuo lisää charmia ja komeutta.Naisille eikai niinkään. Siksi me pysymme värjäyskierteessä, mikä on sääli. Voisipa naisetkin olla ikäisiään.
Mikä hieno nainen siellä! Toivottavasti sinulla on vähintään yhtä hieno mies.
Kateellisena ap:lle täällä odotan omia, harmaita partajuuriani. Mitään ei tosin vieläkään näy. M41
Ihan normaalia. Komeemmaksi vaan muutut, kun tulee harmaata partaan.
Olen 50v ja ehkä neljäsosa parrasta alkaa olla harmaata, vuosi vuodelta se osuus kasvaa. Varmaan ensimmäiset harmaat oli aikaisemminkin kuin nelivitosena. Ohimoilla taisi olla harmaita karvoja ennen partaa.
Ei se harmaantuva parta minusta mitenkään huono ole, näyttää usein ihan hyvältä.
Itselleni tuli harmaita hiuksia 40-vuotiaana, pari vuotta sitten. Hiukset on kyllä niin vaaleat ettei niitä helposti näe. Nainen siis olen.
Parran kasvu pitäisi saada loppumaan siinä vaiheessa, kun se alkaa muuttua harmaaksi.