Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
401/4019 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko koskaan tylsyyttänne analysoineet, mihin ammattiin kukin jätkistä sopisi tai mihin töihin voisitte heidät kuvitella, jos muusikon ura ei olisi se mihin tähtäävät ja panostavat? Itse olen joskus leikitellyt ajatuksella. 😄 Toki uskon, että osa varmasti saattaa tälläkin hetkellä tehdä muitakin hommia mahdollisuuksien mukaan.

Oon bongannu Ollin Oysista tekemässä potilaskuljettajan hommia :)

Jotainhan kundit on tehneet elääkseen ennen nykypäivää. Joonas on ollut töissä Jungle Juice Barissa käsitykseni mukaan. Niko ollut Kuhmon Kamarimusiikkifestivaaleilla ohjaajana nuorisoryhmille. Aleksilla tosiaan ollut oma uransa DJ:nä ja EDM:n musiikin tekijänä.

Jännä, miten näistä ei ole paljoa kerrottu. Vaikka esim Joel kertoo avoimesti itsestään muuten. Mutta hänen kohdallaan luulen, että on vain keskittynyt musiikin tekemiseen. Nykyisen opintotukijärjestelmän avulla. Ja vanhempiensa tuella.

Vierailija
402/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin muuten winner kommentin sinne musaketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikämikämusaketjumissä?

Vierailija
404/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Laitoin muuten winner kommentin sinne musaketjuun.

Hah, minä kun avasin tämän sivun ensimmäistä kertaa tänään, niin tuli 404 viesti sivua ei voi avata ja olen trolli-blokkauksessa ;DDDD

Kyllä ottaa Justiina-vauvan elämässä koville, että mä olen olemassa ;DDDDD MITEN SIIS VOI YHDEN IHMISEN ELÄMÄ OLLA TOTAALISESTI MINUSSA KIINNI???

Euroviisuketjuissa sillä palaa hihat mun kanssa myös. Damianosta en viitsi edes mainita.

Vierailija
405/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- jos heitän jotain läppää (tai erittäin oikeaan osuvaa kritiikkiä erään toiminnasta), niin yhdellä on heti kovat otteet käytössä.

Tässä tulee nyt Justiinan toimesta sananlasku "ammutaan tykillä kärpäsiä" mieleen ;DDD

Alapeukut, herjaviestit, asiattomaksi ilmoittamiset, poistamiset, blokkaamiset... Varmaan seuraavaksi Justiina kaataa koko internetin, etten vaan pääse kommentoimaan ;DDDD

Onko Vauvassa koskaan ikinä ollut vastaavaa hysteriaa kun on tämä Justiinan winner-hysteria??? Vai onko tämä ihan normisettiä???

Vierailija
406/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikämikämusaketjumissä?

Se oli joku musiikkia ennen 2000

Vierailija
407/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikämikämusaketjumissä?

Ja huomenna ei sitäkään ketjua enää ole kun Justiinalla palaa hernekeitot levylle :/

On nähty jo kuinka epävakaa persoonallisuus ja kostonhimoinen tämä Justiina on. Suosittele punkkis sillekin jotain lääkkeitä.

Vierailija
408/4019 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikämikämusaketjumissä?

Ja huomenna ei sitäkään ketjua enää ole kun Justiinalla palaa hernekeitot levylle :/

On nähty jo kuinka epävakaa persoonallisuus ja kostonhimoinen tämä Justiina on. Suosittele punkkis sillekin jotain lääkkeitä.

Lääkkeitä voi suositella vaan läpällä. Lääkkeet on oikeasti joskus ihan tarpeen. Mut ehkä Justiinat jättää sen rauhaan, sillä siellä keskustelu on asiallista.

Vierailija
409/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tänään tapahtui jotain! Uus sinkku? 👀

Vierailija
410/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tänään tapahtui jotain! Uus sinkku? 👀

Uuden levyn julkaisupäivämäärä julki. Mitä mieltä nimestä ja kansikuvasta? 😀

Vierailija
411/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo LOT SAD 😁 Ja kansikuva oli makee! En malta odottaa! Milloinkohan julkaistaan se vimppa sinkku ennen levyä..

Vierailija
412/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo LOT SAD 😁 Ja kansikuva oli makee! En malta odottaa! Milloinkohan julkaistaan se vimppa sinkku ennen levyä..

26.2. Turussa väliohjelmana olis varmaan ihan kiva heitto?

Vierailija
413/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 🤔 Tuosta tuli mieleen, kummasta täällä väki tykkää enemmän? Balboa vai We Are No Saints? Itse kallistun jälkimmäiseen vaikka molemmat toki kovia.

Vierailija
414/4019 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans WANSin kannalla! Mutta balboa oli silti mun wrap-listalla viime vuoden soitetuin eli ei huånå. 🤭

Vierailija
415/4019 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wans ehdottomasti. Tai toisaalta 🤔 ei...ei wans. Molemmat on omalla tavallaan kovia biisejä, mut wans on sellainen phoenixin lintu.

Vierailija
416/4019 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaksella alkaa näkyä jo pahasti naamassa tuo jatkuva juhliminen 😬

Vierailija
417/4019 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaa käydä poikien maailmanvalloituksen kun bilettäminen vaikuttaisi tosiaan jo menneen hieman överiksi muutamalla bändin jäsenellä...

Vierailija
418/4019 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, joiko ne iltateen rommilla ja nyt ihan villinä hunnigolla. Jos tänne palstalle ei tule jotain vinkkejä existä kainalossa niin jotain ihmeellisiä "joku juo liikaa" vihjeita. Ennen aikaan rokkijätkät heitteli tv:n kännissä ikkunasta hotellissa, mutta nykyään vauva.fi sivulla juorutaan et joku juon kaljaa.

Vierailija
419/4019 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täältäkin hävisi kommentti...

Justiinalla on ylitöitä :DDDD

Vierailija
420/4019 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin punkku on kadonnut?

Ketju on lukittu.