Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Laitoin muuten winner kommentin sinne musaketjuun.
Little red ridinghood kirjoitti:
Laitoin muuten winner kommentin sinne musaketjuun.
Hah, minä kun avasin tämän sivun ensimmäistä kertaa tänään, niin tuli 404 viesti sivua ei voi avata ja olen trolli-blokkauksessa ;DDDD
Kyllä ottaa Justiina-vauvan elämässä koville, että mä olen olemassa ;DDDDD MITEN SIIS VOI YHDEN IHMISEN ELÄMÄ OLLA TOTAALISESTI MINUSSA KIINNI???
Euroviisuketjuissa sillä palaa hihat mun kanssa myös. Damianosta en viitsi edes mainita.
--- jos heitän jotain läppää (tai erittäin oikeaan osuvaa kritiikkiä erään toiminnasta), niin yhdellä on heti kovat otteet käytössä.
Tässä tulee nyt Justiinan toimesta sananlasku "ammutaan tykillä kärpäsiä" mieleen ;DDD
Alapeukut, herjaviestit, asiattomaksi ilmoittamiset, poistamiset, blokkaamiset... Varmaan seuraavaksi Justiina kaataa koko internetin, etten vaan pääse kommentoimaan ;DDDD
Onko Vauvassa koskaan ikinä ollut vastaavaa hysteriaa kun on tämä Justiinan winner-hysteria??? Vai onko tämä ihan normisettiä???
Vierailija kirjoitti:
Mikämikämusaketjumissä?
Se oli joku musiikkia ennen 2000
Vierailija kirjoitti:
Mikämikämusaketjumissä?
Ja huomenna ei sitäkään ketjua enää ole kun Justiinalla palaa hernekeitot levylle :/
On nähty jo kuinka epävakaa persoonallisuus ja kostonhimoinen tämä Justiina on. Suosittele punkkis sillekin jotain lääkkeitä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikämikämusaketjumissä?
Ja huomenna ei sitäkään ketjua enää ole kun Justiinalla palaa hernekeitot levylle :/
On nähty jo kuinka epävakaa persoonallisuus ja kostonhimoinen tämä Justiina on. Suosittele punkkis sillekin jotain lääkkeitä.
Lääkkeitä voi suositella vaan läpällä. Lääkkeet on oikeasti joskus ihan tarpeen. Mut ehkä Justiinat jättää sen rauhaan, sillä siellä keskustelu on asiallista.
Hei tänään tapahtui jotain! Uus sinkku? 👀
Vierailija kirjoitti:
Hei tänään tapahtui jotain! Uus sinkku? 👀
Uuden levyn julkaisupäivämäärä julki. Mitä mieltä nimestä ja kansikuvasta? 😀
Hauska tuo LOT SAD 😁 Ja kansikuva oli makee! En malta odottaa! Milloinkohan julkaistaan se vimppa sinkku ennen levyä..
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo LOT SAD 😁 Ja kansikuva oli makee! En malta odottaa! Milloinkohan julkaistaan se vimppa sinkku ennen levyä..
26.2. Turussa väliohjelmana olis varmaan ihan kiva heitto?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. 🤔 Tuosta tuli mieleen, kummasta täällä väki tykkää enemmän? Balboa vai We Are No Saints? Itse kallistun jälkimmäiseen vaikka molemmat toki kovia.
Minä kans WANSin kannalla! Mutta balboa oli silti mun wrap-listalla viime vuoden soitetuin eli ei huånå. 🤭
Wans ehdottomasti. Tai toisaalta 🤔 ei...ei wans. Molemmat on omalla tavallaan kovia biisejä, mut wans on sellainen phoenixin lintu.
Joonaksella alkaa näkyä jo pahasti naamassa tuo jatkuva juhliminen 😬
Miten mahtaa käydä poikien maailmanvalloituksen kun bilettäminen vaikuttaisi tosiaan jo menneen hieman överiksi muutamalla bändin jäsenellä...
Hohhoijaa, joiko ne iltateen rommilla ja nyt ihan villinä hunnigolla. Jos tänne palstalle ei tule jotain vinkkejä existä kainalossa niin jotain ihmeellisiä "joku juo liikaa" vihjeita. Ennen aikaan rokkijätkät heitteli tv:n kännissä ikkunasta hotellissa, mutta nykyään vauva.fi sivulla juorutaan et joku juon kaljaa.
ja täältäkin hävisi kommentti...
Justiinalla on ylitöitä :DDDD
Jotainhan kundit on tehneet elääkseen ennen nykypäivää. Joonas on ollut töissä Jungle Juice Barissa käsitykseni mukaan. Niko ollut Kuhmon Kamarimusiikkifestivaaleilla ohjaajana nuorisoryhmille. Aleksilla tosiaan ollut oma uransa DJ:nä ja EDM:n musiikin tekijänä.
Jännä, miten näistä ei ole paljoa kerrottu. Vaikka esim Joel kertoo avoimesti itsestään muuten. Mutta hänen kohdallaan luulen, että on vain keskittynyt musiikin tekemiseen. Nykyisen opintotukijärjestelmän avulla. Ja vanhempiensa tuella.