Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
361/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko toisessa ketjussa alkoi taas hirveä vääntö? Mä en voi käsittää tuota sääntöjen määrää ja niistä tuota jatkuvaa jankuttamista. Varsinkaan kun KUKAAN NIISTÄ EI PUHU MITÄÄN. Alkaa mietittiin kuka taho siitä käy valittamassa siellä?

Huomasin! Alkoi jo tuntua että joku sabotoi ketjua tahallaan, tuli siis jo ihan paranoidi olo. 😊 En tuhlaa enää sekuntiakaan aikaa siellä.

Se on tuntunut jo tovin aikaa oudolta, että molemmissa ketjuissa tasaisesti joku käy vain valittamassa säännöistä. En jaksa uskoa et se on pelkästään joku mode. Olen itse ihan viittävaille lähdössä molemmista ketjuista. En tosiaan jaksa tuollaista draamaa jostain miten keskustelupalstalla ollaan.

Joo, me heitetään välillä paskaa läppää. Puhumme silti aiheestakin, mutta me ollaan moni täällä kuitenkin ihan aikuisia, ei teinejä. Me ei jakseta mitään Jodeltasoista hypetystä jokaisesta Joelin leivänmurusta.

Mä luulen että nämä sääntönillittäjät on melko nuorta väkeä. Tässä elämän kirkkaassa keskipäivässä ei jaksa oikein vetää joka asiaa elämän ja kuoleman kysymykseksi. Ei tämä niin vakavaa ole, jonkun artistin fanittaminenkaan (tai varsinkaan se).

Mutta ihmettelen, miksi ne edes tulevat ketjuun mukaan, jos se ei täytä heidän standardejaan? Vähän sama kuin änkeäisi jossain baarissa johonkin pöytään istumaan ja alkaisi valittaa keskustelun sisällöstä. Perustaisivat erikseen BC and only BC or f*** off -ketjun.

Sehän on BC-ketju, siksi siellä puhutaan BC:stä ja siksi sinne hakeutuu ihmisiä, jotka haluavat puhua BC:stä. Ja se heille sallittakoon. Täällä saa sitten puhua aiheen vierestä, siksihän tämä on perustettu (?)

Vierailija
362/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko toisessa ketjussa alkoi taas hirveä vääntö? Mä en voi käsittää tuota sääntöjen määrää ja niistä tuota jatkuvaa jankuttamista. Varsinkaan kun KUKAAN NIISTÄ EI PUHU MITÄÄN. Alkaa mietittiin kuka taho siitä käy valittamassa siellä?

Huomasin! Alkoi jo tuntua että joku sabotoi ketjua tahallaan, tuli siis jo ihan paranoidi olo. 😊 En tuhlaa enää sekuntiakaan aikaa siellä.

Se on tuntunut jo tovin aikaa oudolta, että molemmissa ketjuissa tasaisesti joku käy vain valittamassa säännöistä. En jaksa uskoa et se on pelkästään joku mode. Olen itse ihan viittävaille lähdössä molemmista ketjuista. En tosiaan jaksa tuollaista draamaa jostain miten keskustelupalstalla ollaan.

Joo, me heitetään välillä paskaa läppää. Puhumme silti aiheestakin, mutta me ollaan moni täällä kuitenkin ihan aikuisia, ei teinejä. Me ei jakseta mitään Jodeltasoista hypetystä jokaisesta Joelin leivänmurusta.

Mä luulen että nämä sääntönillittäjät on melko nuorta väkeä. Tässä elämän kirkkaassa keskipäivässä ei jaksa oikein vetää joka asiaa elämän ja kuoleman kysymykseksi. Ei tämä niin vakavaa ole, jonkun artistin fanittaminenkaan (tai varsinkaan se).

Mutta ihmettelen, miksi ne edes tulevat ketjuun mukaan, jos se ei täytä heidän standardejaan? Vähän sama kuin änkeäisi jossain baarissa johonkin pöytään istumaan ja alkaisi valittaa keskustelun sisällöstä. Perustaisivat erikseen BC and only BC or f*** off -ketjun.

Sehän on BC-ketju, siksi siellä puhutaan BC:stä ja siksi sinne hakeutuu ihmisiä, jotka haluavat puhua BC:stä. Ja se heille sallittakoon. Täällä saa sitten puhua aiheen vierestä, siksihän tämä on perustettu (?)

Siellähän ap linjasi, että myös aihetta sivuava keskustelu oli ok. Mutta tervetuloa tännekin (alapeukkuinesi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Ketjun tekijä on useaan otteeseen sanonut siellä, että aiheen vierestä saa puhua. Turha tulla tänne nyt riitaa haastamaan, kun sun kanssa ei kukaan jaksanut jatkaa riidan haastamista siellä toisessa ketjussa.

Vierailija
364/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöhysteeriköt ja kaikenmaailman pyhiinvaeltajat voisi nyt lopettaa tuon sääntöjankutuksen ihan alkuunsa. Sun/teidän kanssa on nyt niin monessa ketjussa jo jankutettu samasta aiheesta, et eiköhön alkaisi jo riittämään? Tänne toiseen ketjuun ihan seurasit samaa looppia kertomaan? Eikö riittänyt se yhden ketjun verran jankutus?

Vierailija
365/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti seurasitte tänne samaa jauhamaan ja alapeukuttaan 😂 mä kuolen nauruun.

Vierailija
366/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen toisen ketjun käyntiin polkaissut ap ja siinä ja siinä etten suorastaan rukoile modea poistamaan koko helkkarin ”keskustelun”. Olen niin kurkkua myöten täynnä sitä jatkuvaa negailua ja sääntöcopypastea.

Vierailija
367/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko perustitte tämän ketjun, jotta voitte päivät pitkät täällä haukkua toisen ketjun keskustelijoita? Tulen varmasti puolustautumaan, jos minusta puhutaan p****a. Jos haluatte minusta eroon, lopettakaa minusta puhuminen, kiitos.

Vierailija
368/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko perustitte tämän ketjun, jotta voitte päivät pitkät täällä haukkua toisen ketjun keskustelijoita? Tulen varmasti puolustautumaan, jos minusta puhutaan p****a. Jos haluatte minusta eroon, lopettakaa minusta puhuminen, kiitos.

Oletkohan nyt vähän vainoharhainen. Mutta ilmeisesti sen koko ketjun onnistui tosiaan pilaamaan yksi ihminen, minkä todistit juuri. Minä kun kuvittelin, että siellä oli kokonainen sääntöuskovaisten joukko.

Vierailija
369/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, maailma ja keskustelut tosiaan pyörii sun ympärillä. Tässä yhdellä sivulla on pari kommenttia kaikesta. Pari kommenttia kaikesta 20 sivun kommenteista on ihmetelty sitä, miksi jotkut jankuttaa sitä sääntönalkutusta koko ajan. Sekö on sinusta pas*an puhumista jota on tultava tänne jankuttamaan? 😂 anna mun kaikki kestää.

Vierailija
370/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen toisen ketjun käyntiin polkaissut ap ja siinä ja siinä etten suorastaan rukoile modea poistamaan koko helkkarin ”keskustelun”. Olen niin kurkkua myöten täynnä sitä jatkuvaa negailua ja sääntöcopypastea.

Kiitos sinulle ihanasta ketjusta ja harmi, että se meni noin. Tämä perustettiin vapaamman keskustelun saamiseksi aikaan ja ihan siksi, että tulisi rauha keskusteluihin. Ei auttanut sekään, vaan huutajat seurasivat tänne perässä.

Vierailija
371/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan sitä varten vaan siksi että voitaisiin rauhassa puhua rennosti BC:stä. Mutta se ei näytä olevan mitenkään olevan mahdollista, joten heippa kaikille ja hyvää jatkoa.

Vierailija
372/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan nyt vähän vainoharhainen. Mutta ilmeisesti sen koko ketjun onnistui tosiaan pilaamaan yksi ihminen, minkä todistit juuri. Minä kun kuvittelin, että siellä oli kokonainen sääntöuskovaisten joukko.

Siis yksi ihminenkö siellä vain oli? :O luulin et joku iso joukko sääntöuskiksia.

Vierailija
373/4019 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten yksi tai ryhmä, niin onnistuivat pilaamaan kaksi ketjua salamannopeasti. Ehkä pieni tauko on nyt itselleni paikallaan. Palaan jos ja kun tanner taantuu rennommaksi.

Vierailija
374/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin virkistämiseksi:

Vierailija
375/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
376/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan se Justiinakin alkaa J:llä :DDD

Hän tietysti olettaa JA STRESSAA siitä, että ketjussa puhutaan vain hänestä, kun täällä on paljon tuota J sitä ja J tätä stylaa ehkä jonkun kaa ja Justiinalla selkeästi ei ole minkäänlaista suhdetta muuhun kuin Vauva-palstan ilmoita asiattomaksi -kuvakkeeseen ;DDD

Vierailija
377/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäsitte tästä versiosta? Buustataan nyt The Rasmustakin tässä.

Vierailija
378/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Mitä tykkäsitte tästä versiosta? Buustataan nyt The Rasmustakin tässä.

Tässä versiossa täydellisyyttä hipova Joelin intensiivinen katse kameraan. Jossain niillä main kun niko laulaa "you're the sweetest I've ever tasted" ja hieman ennen sitä. Huh.

Vierailija
379/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yksi ihminenkö siellä vain oli? :O luulin et joku iso joukko sääntöuskiksia.

Ei ole vain yksi ihminen, mutta en tiedä muiden ajatuksia, joten puhun vain omasta puolestani. Muut saavat puolustautua tai olla puolustautumatta.

Minulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että toisessa ketjussa poistui/poistuu viestejä. En tiedä kuka niitä poistaa tai poistattaa. Ei myöskään ollut minun ideani hajottaa ketju kahteen osaan ja sitä myötä jakaa koko palstan fanikunta kahtia. Yritin vaan tuolla toisessa ketjussa auttaa teitä ymmärtämään, miksi aiheen vierestä keskustelu saattaa ärsyttää. Anteeksi siitä. Ymmärsin jossain vaiheessa, että joitakin teistäkin ärsytti esim. winnerin Damianosta kirjoittelu, siitä samaisesta syystä eli että se ei liity Blind Channeliin. Varmaan sitten ymmärsin väärin. Anteeksi siitäkin.

Mutta, onko mielestänne rakentavaa ja asiallista kutsua toistuvasti muita keskustelijoita Justiinoiksi, kukkahattutädeiksi, jankkaajiksi, ankeuttajiksi, sääntöuskiksiksi tai milloin miksikin? Millä tavalla se edistää asioita tai tuo rauhaa keskusteluun? Tai tämä puolin ja toisin puskista huutelu?

Nyt jätän teidät rauhaan.

Vierailija
380/4019 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pysytään aihessa:

Ketju on lukittu.