Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Nyt jätän teidät rauhaan.
Vihdoin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jätän teidät rauhaan.
Vihdoin. Kiitos!
Alapeukku-hullu sen sijaan jatkaa ;DDDD
Mihinkäs Punkku-Hilkka on sammunut? Jokohan se happo löysi viikonloppuna sen elämänsä Joe... miehen?
Punkku on kipeä, palaan kun olen elävien kirjoissa.
Hah hah haa!
Eipä kestetty taaskaan oikeaan osuvaa Justiinan luonneanalysointia ... jonka poisto siis vain todistaa jälleen kerran KAIKEN MAINITSEMANI tästä viirapääsensoritantta-tapauksesta TODEKSI!
Onneksi on sensuroimattomat sivukaappaukset ;DDD
copyspämmiä OFFICIAL-ketjusta ;DDDD Näitä pitää monistaa, että yhdellä höpsykällä riittää poistamista kautta Vauvan ;DDDD
winner kirjoitti:
Harmillisesti Damiano-ketjun Il Duce Da Capo ei vaan siedä muiden sanomisia.
Nyt sensuroi Euroviisut 2022 -ketjuakin mun kommenttien osalta :DDD
Hah hah!
Ei kestänyt sitten sanoa mitään Euroviisut 2021 ketjuunkaan ;DDD
Ei kestänyt mietiskelyä, että... harmillista miten Måneskinin uralle sitten ESC:in jälkeen kävi.
Justiina ei kestä huumoria. Nytkään ei osannut odottaa punchlinea tai kysynyt edes jatkokysymystä miksi luulet näin winner? vaan poisti innolla ;DDDD
Vastaus siis, no voi harmi, kun ne olisivat VIELÄKIN menestyneempiä, jos korona ei estäisi keikkakiertueita. Mutta ei kestä Damianutsin pää minkäänlaista M:n suosion arvuuttelua ;DDD
Little red ridinghood kirjoitti:
Punkku on kipeä, palaan kun olen elävien kirjoissa.
Punk's not dead?
Return of the Living Dead Red Little Riding Hood... ja perjantain Tallinnan tuliaiset ;D
Ootteko koskaan tylsyyttänne analysoineet, mihin ammattiin kukin jätkistä sopisi tai mihin töihin voisitte heidät kuvitella, jos muusikon ura ei olisi se mihin tähtäävät ja panostavat? Itse olen joskus leikitellyt ajatuksella. 😄 Toki uskon, että osa varmasti saattaa tälläkin hetkellä tehdä muitakin hommia mahdollisuuksien mukaan.
Ehkä pikkupunkkis tajusi viimein et nelikymppinen on jo ylikypsä. Tyyppi kuitenkin seuraa tuosta puolet nuorempia ig:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko koskaan tylsyyttänne analysoineet, mihin ammattiin kukin jätkistä sopisi tai mihin töihin voisitte heidät kuvitella, jos muusikon ura ei olisi se mihin tähtäävät ja panostavat? Itse olen joskus leikitellyt ajatuksella. 😄 Toki uskon, että osa varmasti saattaa tälläkin hetkellä tehdä muitakin hommia mahdollisuuksien mukaan.
Itse esimerkiksi näkisin Nikon hyvin vaikkapa juurikin nuoriso-ohjaajana, rippileirillä vetäjänä, vaikka lastentarhassa... 😀 Tommista tulee vibat ensihoitajana, palomiehenä, rekkakuskina... 😀 Täytynee keksiä itselleen järkevää tekemistä kun ajatuksenjuoksu alkaa olla tätä tasoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse esimerkiksi näkisin Nikon hyvin vaikkapa juurikin nuoriso-ohjaajana, rippileirillä vetäjänä, vaikka lastentarhassa... 😀 Tommista tulee vibat ensihoitajana, palomiehenä, rekkakuskina... 😀 Täytynee keksiä itselleen järkevää tekemistä kun ajatuksenjuoksu alkaa olla tätä tasoa!
Meinasin sanoa Nikosta samaa. Joel voisi olla joku someinfluensseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai baarimikko? 😀 Ollista saisi tyylikkään tarjoilijan jossain fiinissä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai baarimikko? 😀 Ollista saisi tyylikkään tarjoilijan jossain fiinissä ravintolassa.
Joo Joel olisi sellainen vähän tuulella käyvä baarimikko. Ikinä tietäis millaista palvelua sieltä tulee, mutta kauhea kohellus koko ajan.
Olli vois olla psykologi, voisin kuvitella sen muistiinpanovihkon kanssa katsovan hiljaisen lempeästi ja ojentamassa vaivihkaa nenäliinapakettia 😁
Joonasta en osaa kuvitella mihinkään ns. aikuisen ihmisen työhön. Ainut duuni mihin osaan sitä ajatella on semmoinen huvipuistoissa oleva ”lainaa laitekaveri” -tyyppi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Joel olisi sellainen vähän tuulella käyvä baarimikko. Ikinä tietäis millaista palvelua sieltä tulee, mutta kauhea kohellus koko ajan.
Olli vois olla psykologi, voisin kuvitella sen muistiinpanovihkon kanssa katsovan hiljaisen lempeästi ja ojentamassa vaivihkaa nenäliinapakettia 😁
Joonasta en osaa kuvitella mihinkään ns. aikuisen ihmisen työhön. Ainut duuni mihin osaan sitä ajatella on semmoinen huvipuistoissa oleva ”lainaa laitekaveri” -tyyppi 😄
Jatkan alle omaa kuvitteluani:
Tommi on ehdottomasti joku matemaattisten aineiden aineopettaja. Ei koskaan hermostu, korota ääntään tai hymyile saati vitsaile, mutta kaikki oppilaat tykkäävät ja vähän pelkäävätkin.
Niko on johtajatyyppiä, joten hänelle joku projektipäällikkötyyppinen duuni. Mulla on ollut asiakaspuolella yksi vähän samoja viboja nostanut tyyppi. Sairaan hauska ja rento ihminen mutta voi jesus kun tuli lunta tupaan sopimusneuvotteluissa, jos ei pitänyt puoliaan sen kanssa.
Aleksi on ikuinen Oodin kirjastosivari. Työkaverit ja mummot rakastaa ihanaa ja ystävällistä sivari-Aleksia, joka on kaikessa taitava mutta hirveän vaatimaton.
No niin, jos vaikka menis tyhjentämään pyykkikoneen välillä.
Loistava keskustelu teillä. Täältä sairaspediltä nauran minkä voimiltani pystyn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelista tulee mieleen lähipubin baarimikko, joka juontaa samalla myös karaokeiltoja. Toisella kädellä siis tekee drinksuja ja toisessa on mikki, johon puhuu koko ajan ja välillä laulaakin. Todellinen multitaskaaja 😊
Aleksille voisi sopia mikä tahansa ihmisläheinen ammatti, jossa kuitenkin tarvitaan myös teknisiä taitoja. Neurokirurgi? 😅 Toisaalta sen pitäisi olla myös jotain vaatimattomalle ihmiselle sopivaa. Hmmm...
Niko johonkin johtamis- ja esiintymistaitoja vaativaan työhön. Jonkun firman tj?
Ja symppiksen Ollin voin minäkin hyvin kuvitella psykologiksi. Tommin taas just esim. ensihoitajaksi tai johonkin kylmäpäisyyttä vaativaan hommaan.
Joonas? Sairaalaklovni lapsille? Se on hienoa ja arvokasta työtä, johon ei kuka tahansa pysty. 😊
Kaikkea sitä aikuinen ihminen miettii keskellä päivää, kun muutakin hommaa olisi ihan tarpeeksi...no, huomenna teen jotain järkevämpää... 😛
Joel - tankotanssija/entertainer siellä lähipubissa niine suden katseineen, saa kireisiin tangahousuihinsa nipun 500 euron seteleitä myös (ja ennen kaikkea!) niiltä yli 30+ punkkua vetäviltä ryyppyruusuilta/waxworkeilta, joiden dark side paljastuu näissä keskusteluissa netissä :D
Niko - samassa pubissa, juo ne punkut pöydistä sillä aikaa, kun happovosut kuolaavat Joelia. Oikea double team, joka keskittyy vahvuuksiinsa ;D
Olli - myös samassa pubissa, tekee muistiinpanoja kahden muun käytöksestä nurkkapöydässä ja hoitaa sankarit kotiin keikan jälkeen. Jonkunhan täytyy olla BC:n Andy Fletcher, jos Joel on Martin ja Niko on Dave :D
Joonas - Leatherface seuraavaan The Texas Chainsaw Massacreen. Ai miksikö? Jos kitaraa osaa pyörittää piruettina, niin kyllä se moottorisahakin menee samalla taidolla. Ja toisekseen ja ENNEN KAIKKEA, kukaan ei voisi sanoa, että nyt tuli siihen rooliin se ilmeisin valinta :D
Aleksi - seuraavan The Weekndin hitin tuottaja kuulostaa mahdollisesti just tältä, mutta se ajatus katkeaa siihen, että The Weekndin pitäisi keksiä vähän tarttuvampia biisejä :D
Tommi - se kaveri siellä nosturissa, joka siirtää laivan kannelle tavarakontteja, joissa bändin kamat menevät tuleville ulkomaankeikoille. Tarkkaa hommaa, täytyy pelata kädet ja jalat.
bubbling under:
winner - tän tyypin tarttis varmaan tehdä jotain muitakin hommia, edes vähän sinnepäin ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Oon bongannu Ollin Oysista tekemässä potilaskuljettajan hommia :)
Toi ”lainaa laitekaveri” -tyyppi on niin mahtava 😂
Onko tuo se paljon puhuttu suden katse??? About 1:40 kohdasta eteenpäin.
Niko-tuijotus lopussa on myös aika intensiivinen...
Hui kauhia! Vaiks oonkin mies, enkä diggaa ihan noin nuorista, että tulisi fan fictionit mieleen.