Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Siellä taas vauhtikaksikko puolustaa toisiaan. Yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Alan olla yhä vakuuttuneempi, että ne on yks ja sama henkilö. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan voi tai edes totta puhuen halua vakuuttaa minun olevan ihan oma yksilöni joka kirjoittaa tänne vain yhdellä nimimerkillä. Minulle riittää se, että ne kenen kanssa täällä yleensä kirjoitan uskoo meidän olevan kaksi eri henkilöä.
Mulla tuli hassu ajatus mieleen; oispa kivaa jos bc tekis coverin jostain joululaulusta 🤩!
-L
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli hassu ajatus mieleen; oispa kivaa jos bc tekis coverin jostain joululaulusta 🤩!
-L
Joooo, kuten wham! - Last christmas 😄
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Joooo, kuten wham! - Last christmas 😄
No vaikka esim se 😄! Miettikää miten hieno siitä tulisi bc:n versioimana!
-L
Miksi jollakin olisi noin iso ongelma kahta henkilöä kohtaan? Ihmettelen vain?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollakin olisi noin iso ongelma kahta henkilöä kohtaan? Ihmettelen vain?
En ole lukenut hetiskään kaikkea tästä ketjusta niin siksi on pakko kysyä, että mikä ongelma.
Ai jaa. Minä olen luullut että tämä on tällainen ei-niin-vakavasti-otettavien -ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Minä olen luullut että tämä on tällainen ei-niin-vakavasti-otettavien -ketju?
Ilmaisin itseni huonosti. Tarkoitin että ihmiset tässä ketjussa ovat mukavia ja huumorintajuisia.
Ja rakastavat musiikkia ja runoutta...
Ja Winneriä 💋
Me yritetään kovin olla piittaamatta tästä skeidasta, mitä täällä joutuu kestämään. Se vain joskus on niin vaikeaa, kun osa keskusteluista poistetaan jatkuvasti.
Siis käsittämätöntä, kuinka niin katosi analyysimme tästä poistelusta. Miten tämä voi olla edes mahdollista? Oletteko laittaneet palautetta?
winner kirjoitti:
Harmi kun nää kaikki viestit voisi toistaa ja laittaa aina uudestaan ja uudestaan ja Justiinan neuroosit vaan pahenisivat...
Onneksi en ole ollenkaan sellainen ilkeä henkilö, joka tekisi niin 🤭🤭🤭🤭🤭😇😇😇😇😇😇😇
Niinpä! Ei kiusata Justiinaa!
🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Siis käsittämätöntä, kuinka niin katosi analyysimme tästä poistelusta. Miten tämä voi olla edes mahdollista? Oletteko laittaneet palautetta?
On laitettu. Ei se auta mitään. Mä oon sitä mieltä että se palaute pitäisi laittaa ylemmäksi mutta mä en jaksa vaivautua selvittämään että minne.
-L
Hei!!!! Blind channel on ensi viikolla Possessa!! Wuhuu!!
-L
Hei, Ihanaa perjantaita kaikille 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta on se jännä, että vauva.fi on antanut tämän yhden ja saman fanaattisen fanin kirjoittaa näin pitkään, kun ei ole osannut aiheesta tehdä Facebookkiin ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta on se jännä, että vauva.fi on antanut tämän yhden ja saman fanaattisen fanin kirjoittaa näin pitkään, kun ei ole osannut aiheesta tehdä Facebookkiin ketjua.
Niin siis mitä että? Huomaa sinun keskustelevan itsesi kanssa. Voit perustaa itse ketjun tuolle omalle höpinällesi. En ymmärrä miksi ihmeessä meille noita täällä kirjoittelet.
-vv
Miksi olet noin vihainen?
Oho, tosi hienosti! Ja näppärät anot on taas löytäneet tänne! Todella taitavaa eikä ollenkaan säälittävää! Kyllä nyt saa winner nenilleen.