Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä siitä coverista täällä jo vähän juteltiinkin, en tosin oo käynyt katsomassa että poistettiinko ne viestit. Mullekin se kolahti 🖤. Parempi kuin alkuperäinen. Joel on lahjakas. Ja niin on Nikokin. Rakastan sitä sen Writing's on the wall -coveria.
Mulla olis mielessä kaksi tatuointia. Mutta olisi tarkoitus aloittaa ensin yhdellä ja sitten myöhemmin toinen jos ensimmäisen kanssa ei tule mitään epäonnistumista paranemisen tai muunkaan suhteen. Semmosta pientä, sievää ja herkkää olis mielessä.
-L
Pieni, sievä ja herkkä on mielikuva kyllä lempparistakin :DDDD
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä siitä coverista täällä jo vähän juteltiinkin, en tosin oo käynyt katsomassa että poistettiinko ne viestit. Mullekin se kolahti 🖤. Parempi kuin alkuperäinen. Joel on lahjakas. Ja niin on Nikokin. Rakastan sitä sen Writing's on the wall -coveria.
Mulla olis mielessä kaksi tatuointia. Mutta olisi tarkoitus aloittaa ensin yhdellä ja sitten myöhemmin toinen jos ensimmäisen kanssa ei tule mitään epäonnistumista paranemisen tai muunkaan suhteen. Semmosta pientä, sievää ja herkkää olis mielessä.
-L
Pieni, sievä ja herkkä on mielikuva kyllä lempparistakin :DDDD
-vv
Haha, aika oikeanlainen mielikuva sit on välittynyt, semmonen mä vähän taidan olla 😊. Mitäs vv:lle, töitä, salii ja semmosta? Onko syksy mennyt mukavasti? Mua ärsyttää tää pimeys.
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä nyt taas nostettu, kun Joel Hokalta on tullut uusi coveri Madonnan Frozen kappaleesta?
No, mun mielipiteeni on, että Joelin versio on parempi, kuin Madonnan.
Onko mitä nostettu? Täällä nämä räpättää harvasen päivä ohi aiheen.
Tämä ei ole se offical -ketju vaan
sinnepäin -ketju. Itse en ole nähnyt tätä ketjua vähään aikaan. No, jos Frozen biisistä ei olla juteltu, niin mä sentään toin sen esille tähän ketjuun.Se on aivan ihana versio. Joelin tulkinta on ihan uskomattoman, sanoinkuvaamattoman ihanan tunteikas versio. Olen ihan rakastunut siihen. Biisiin! Tarkoitan BIISIIN! Jotenkin se coveriversio sopii omaan tämänhetkiseen fiilikseeni ja olenkin kuunnellut sen pari kertaa tänään. Jotain siitä edellisellä sivulla jo kirjoitin. Muutakin kuin kuolaamista 😏
On se minullekin tunteikas biisi. Hitsi mikä lataus siinä biisissä on.
Niin on. Tunnen sen latauksen monella tasolla. Koskettaa kyllä paljon se Joelin tulkinta.
Tuliko yhtään parempi fiilis?
Tuli hetkeksi, kiitos 🖤
Punkku kirjoitti:
Onko kaikilla darra? 😄
Mitä? Miks? Mulla ollut viimeksi tosi kauan aikaa sitten. Ei ole ikävä sitä olotilaa.
-L
Toivottavasti vv sulle tarttuu joku kiva muidu kainaloon tässä joku kaunis päivä!
-L
Punkku kirjoitti:
Onko kaikilla darra? 😄
Miksi ihmeessä olisi?
Viittaisko halloween partyihin
Vierailija kirjoitti:
Viittaisko halloween partyihin
Yup. Sorry, wrong group chat 😏 unohdin hetkeksi miten plus kolkyt waxworkhomma skulaa. Hahha.
Ihanaa viikkoa murmelit! Pistin tänään onnellisuusnaamarin päälle ja leikin aktiivista yhteiskunnan jäsentä taas hetken.
Onko punkku niin viilee rokkenrollbilettäjä, että halloweenjuhlista on vielä maanantai-iltana krapula?
Vierailija kirjoitti:
Onko punkku niin viilee rokkenrollbilettäjä, että halloweenjuhlista on vielä maanantai-iltana krapula?
En viileestä, coolista tai koleesta tiedä, mut syy miksi en itse enää dokaa vaan tissuttelen on monta päivää kestävä darra. Sekä noh, on joskus ollut noitakin aikoja mitä kuvasit. 😏 onneksi ei enää.
Olen kuunnellut Joelin Frozenin useimmiten, kuin mitä yhtäkään bc biisiä. Se J:n versio jotenkin väreilee kehossa ihan ihme tavalla. Enkä tarkoita tuolla mitään törkyä, joten winner, vitsit sikseen. 😏
Punkku ja punkun väreilyt 😏!
Kaikille hyville biiseille on mun mielestä omat kohtansa. Esim veemäisen työpäivän jälkeen kun laittaa autossa täysille soimaan minkä tahansa bc:n raskaamman biisin, esim Enemy for me tai joku muu ja laulaa täysin palkein mukana niin ai että, kyllä tekee hyvää 🤘🖤!!!
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku ja punkun väreilyt 😏!
Kaikille hyville biiseille on mun mielestä omat kohtansa. Esim veemäisen työpäivän jälkeen kun laittaa autossa täysille soimaan minkä tahansa bc:n raskaamman biisin, esim Enemy for me tai joku muu ja laulaa täysin palkein mukana niin ai että, kyllä tekee hyvää 🤘🖤!!!-L
Äää, ei saa kiusata 😄 se ei ollut mitään likaista, senkin pervot! Hahhha!
winner kirjoitti:
Luultavasti Justiina ei tykkää Frozenista Joelin esittämänä tai siitä että biisistä puhutaan, koska Justiina ei ollut vielä syntynyt kun Madonnan biisi tuli ulos ja ainoa Frozen, jonka hän tietää on se Disney-leffa???
Toisaalta Justiina-👶ei myöskään osaa Let It Go, täällä vaan poistelee kuin 🚩🚩🚩🚩🚩 olisi ainoa elämän sisältö...
Ehkä Justiina päinvastoin tykkää aika paljonkin Joltsun pikku lurituksista ja haluaisi serenaadin laulettavan vain itselleen. Ehkä se on mustasukkainen, kun täällä kuolaan ja kehun aivan väärää tyyppiä. Älä huoli Justiina, mä oon Joelia sen kymmen vuotta vanhempi waxwork. Eikö se ole vain Justiina hyvä, että kaikki naiset tykkää siitä?
Luultavasti justiina ei tykkää yhtään mistään ja siksi repii pelihousujaan alvariinsa kun täällä niin paljon tykätään kaikesta. Sad.
-L
Mitä yhteistä on Joelilla ja jäätelöllä?
Frozen.
🎃🎃🎃🎃🎃🎃😁😁😁😁😁😁
winner kirjoitti:
Mä tykkäsin just #42! 💞💘💓👍
Oho, tosi hienosti! Ja emojitkin on löytyneet! Todella taitavaa eikä ollenkaan säälittävää! Kyllä nyt saa justiinat nenilleen.
Tuliko yhtään parempi fiilis?