Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Olen vi tun kyllästynyt noihin ketjuja häiritseviin hulluihin...
-L
Vierailija kirjoitti:
Olen vi tun kyllästynyt noihin ketjuja häiritseviin hulluihin...
-L
Tosi kypsää haukkua toisia, L.
Tämä on tosi toksinen ketju, kun eihän täällä muuta tehdä kuin v ittuillaan ja puhutaan muusta kuin jostain Peaky Blindersista.
Jaa nokkela ano keksi sitten pölliä munki nimimerkin. Kyllä sä oot sitten näppärä ja hauska!
Ihanaa marraskuun jatkoa kaikille 🖤.
- oikea L
Olen vain hölmö rakastunut ano, älä mee punkku pois! Älä suutu!
Vierailija kirjoitti:
Jaa nokkela ano keksi sitten pölliä munki nimimerkin. Kyllä sä oot sitten näppärä ja hauska!
Ihanaa marraskuun jatkoa kaikille 🖤.- oikea L
Niinhän sinä luulet.
-L
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi toksinen ketju, kun eihän täällä muuta tehdä kuin v ittuillaan ja puhutaan muusta kuin jostain Peaky Blindersista.
Se on muuten hyvä sarja.
-L
Vierailija kirjoitti:
Hyvä alku ano, tulla noin rohkeasti ulos kaapista. ;D
-vv
Älä lemppari sinäkin mene, tylsää jäähä yksin.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Näytä mallia, vanha homo. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Todellakin, puluseni.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Todellakin, puluseni.
-vv
Kirjoitit ensin punkun sit lempparin nimimerkillä ja nyt minun. Söpöä. Mee rämpyttään sitä kitaraa takas äidin kellariin.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Todellakin, puluseni.
-vv
Kirjoitit ensin punkun sit lempparin nimimerkillä ja nyt minun. Söpöä. Mee rämpyttään sitä kitaraa takas äidin kellariin.
-vv
Aika ongelmainen henkilö olet, kun et ota vastuuta, että kirjoitat monella nimimerkillä ja jauhat täällä päivät pitkät paskaa, mutta se on kai sinun ongelmasi, kun olet äitisi hoivissa.
Olehan kiltisti, niin ehkä sinä saat sen kitaran joululahjaksi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Todellakin, puluseni.
-vv
-vv
Aika ongelmainen henkilö olet, kun et ota vastuuta, että kirjoitat monella nimimerkillä ja jauhat täällä päivät pitkät paskaa, mutta se on kai sinun ongelmasi, kun olet äitisi hoivissa.
Olehan kiltisti, niin ehkä sinä saat sen kitaran joululahjaksi. 😉Ainut kenellä täällä on joku ongelma on sinä. Moni täällä on sanonut kirjoittavansa ihan yhdellä nimimerkillä ja loppupeleissä se on sinun oma henkilökohtainen ongelmasi olla sitä uskomatta. Miksi ihmeessä koet olevasi niin tärkeä henkilö, että meidän kenenkään pitäisi mitään sinulle todistaa. Ihan sama vaikka olisit kuinka tärkeä henkilö yhteiskunnassa, julkkis, aatelinen tai kuninkaallinen, me ei olla sulle mitään selityksiä velkaa. Kiitos kun kävit ja ajoit kaikki taas pois. Älä itke kun lelut jää patterin väliin tai kukaan ei enää sunkaa leiki.
Ps. Äläkä vaivaudu kirjoittamaan mitään "yhyy, kuka nyt suuttuu" tai "mene hermohoitoon" kommentteja. Mä olen aikuinen viiskymppinen mies, en mikää pikkulapsi.
-vv
Ketään ei kiinnosta sinun ongelmasi, joten lopeta ihmeessä tuo yksipuolinen ulinasi.
Löytyipä sairas ketju. Täällä vaan kettuillaan, eikä keskitytä olennaiseen.
Mode, voitko poistaa tämän asiattomuuksia sisältävän ketjun, kun täällä lapsoset eivätkä osaa olla aikuisten oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mode, voitko poistaa tämän asiattomuuksia sisältävän ketjun, kun täällä lapsoset eivätkä osaa olla aikuisten oikeasti.
En olisi uskonut puolustavani tätä ketjua, mutta nämä vakkarit on ihan hyvä pitää keskenään tässä yhdessä ketjussa. Yleensä se on juurikin joku muu, joka tulee käyttäytymään lapsellisesti. Tai no, lapsellisemmin. Tämä nyt tuntuu olevan joku outojen otusten kerho, mutta ihan harmiton. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode, voitko poistaa tämän asiattomuuksia sisältävän ketjun, kun täällä lapsoset eivätkä osaa olla aikuisten oikeasti.En olisi uskonut puolustavani tätä ketjua, mutta nämä vakkarit on ihan hyvä pitää keskenään tässä yhdessä ketjussa. Yleensä se on juurikin joku muu, joka tulee käyttäytymään lapsellisesti. Tai no, lapsellisemmin. Tämä nyt tuntuu olevan joku outojen otusten kerho, mutta ihan harmiton. Sivusta.
Trolliketjuhan tämä on, mutta jos ei ole elämässä heillä muuta, niin eipä siinä, että pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuu, kuka on mahtanut pissiä anon muroihin kun noin kiukuttaa?! Meepäs nyt ottaa ne iltalääkkeesi ja käy nukkumaan. Kyllä se siitä taas.
-L (se alkuperäinen)
Jos et kestä toisten mielipiteitä, niin tapa itsesi.
Nönnönnöö! Turpa kiinni!
Kohta kolkutan ovikelloasi...-L(se alkuperäinen)
Noh noh, otahan nyt syvään henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuu, kuka on mahtanut pissiä anon muroihin kun noin kiukuttaa?! Meepäs nyt ottaa ne iltalääkkeesi ja käy nukkumaan. Kyllä se siitä taas.
-L (se alkuperäinen)
Jos et kestä toisten mielipiteitä, niin tapa itsesi.
Mitä mielipiteitä? Mielipiteitä mistä? Ethän sä ole edes esittänyt mitään mielipiteitä mistään, kunhan tulit vaan tappelemaan ja soittamaan suutasi.
-nimerkkiä en viitsi edes laittaa kun sinä pöllit sen kuitenkin
Eri, mutta rauhoitu nyt hyvä ihminen.
Älä mee punkku!