Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3601/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas joku ankeuttaja koittaa siellä provota, niin booring, ei pahalla.

Parin kuuntelukerran jälkeen täytyy kyllä sanoa että kolahtaa tuo Joelin veto. Vähän jo kaipasinkin jotain häppeninkiä bc:iin liittyen kun he on nyt viettäneet somesta erittäin ansaittua taukoa.

Hyvä Joel, oot taitava!!

-L

Sen huomaa, kun joku täällä yrittää nimenomaan tökkiä suuttumaan.

Joel on kyllä hyvä tulkitsemaan, mikä kyllä kertoo hänestä ihmisenä jotain. Pitää olla itsetuntemusta ja tiedostaa omia tunteitaan, jotta niistä pystyy kaivamaan sen millä tulkita biisejä muita liikuttavalla tavalla. 🖤

Miksi et ottaisi näistä vihjettä itseesi ja keskustelisi kuin aikuinen ihminen. Sivistyneesti ja suomenkielellä. Miksi pitää puhua katukieltä ja yrittää olla niin olevinaan, niin ehkä sinulle ei tulisi niin paljoa kiusaa. Sivusta.

Naurattaa se, että aloitit kuittailun nimenomaan tekstistä, jossa ei ollut lainkaan sinua häiritseviä finglishmejä eikä lapsellisuuksia

Myöskin ihan sivusta 💕💕💕💕💕

Joko sulle on selvinnyt, miksi ihmeessä roikut ketjussa, jossa on vain meitä henkilöitä, joista et pidä? Elämä on tuolla jossain, mene sinne 👍

PUNKKU: "Sen huomaa, kun joku täällä yrittää nimenomaan tökkiä suuttumaan."

Viittasin tähän hänen lauseeseensa, missä hänen omien sanojensa mukaan "tökitään aina välillä täällä." Miksi en saisi lukea itseäni kiinnostavia ketjuja, vaikka siinä olisikin epäsopivaa tekstiä. Kyseiselle kirjoittajalle olen nähnyt aikaisemmin tulleen tästä aiheesta noottia ja ihan ystävällisellä äänensävyllä.

Minulla on elämä, perhe. Voin kyllä poistua, en tarvitse tällaista ketjua.

Ei sulla sattuisi olemaan muuta kommentoitavaa itseäsi kiinnostavaan ketjuun kuin toisten keskustelijoiden kirjoitustyylistä nillittäminen?

-L

Vierailija
3602/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin kuuntelukerran jälkeen täytyy kyllä sanoa että kolahtaa tuo Joelin veto. Vähän jo kaipasinkin jotain häppeninkiä bc:iin liittyen kun he on nyt viettäneet somesta erittäin ansaittua taukoa.

Hyvä Joel, oot taitava!!

-L

Joel on kyllä hyvä tulkitsemaan, mikä kyllä kertoo hänestä ihmisenä jotain. Pitää olla itsetuntemusta ja tiedostaa omia tunteitaan, jotta niistä pystyy kaivamaan sen millä tulkita biisejä muita liikuttavalla tavalla. 🖤

Miksi et ottaisi näistä vihjettä itseesi ja keskustelisi kuin aikuinen ihminen. Sivistyneesti ja suomenkielellä. Miksi pitää puhua katukieltä ja yrittää olla niin olevinaan, niin ehkä sinulle ei tulisi niin paljoa kiusaa. Sivusta.

Naurattaa se, että aloitit kuittailun nimenomaan tekstistä, jossa ei ollut lainkaan sinua häiritseviä finglishmejä eikä lapsellisuuksia

Joko sulle on selvinnyt, miksi ihmeessä roikut ketjussa, jossa on vain meitä henkilöitä, joista et pidä? Elämä on tuolla jossain, mene sinne 👍

Viittasin tähän hänen lauseeseensa, missä hänen omien sanojensa mukaan "tökitään aina välillä täällä." Miksi en saisi lukea itseäni kiinnostavia ketjuja, vaikka siinä olisikin epäsopivaa tekstiä. Kyseiselle kirjoittajalle olen nähnyt aikaisemmin tulleen tästä aiheesta noottia ja ihan ystävällisellä äänensävyllä.

Ei sulla sattuisi olemaan muuta kommentoitavaa itseäsi kiinnostavaan ketjuun kuin toisten keskustelijoiden kirjoitustyylistä nillittäminen?

-L

Yritin parikin kertaa, mutta olin teidän mielestänne hyökkäävä. Lopetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Joel, oot taitava!!

-L

-L

Miksi et ottaisi niistä vihjeistä sitten itseesi ja kirjoittaisi vähemmän hyökkäävästi? Sivusta.

Vierailija
3604/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Joel, oot taitava!!

-L

-L

Miksi et ottaisi niistä vihjeistä sitten itseesi ja kirjoittaisi vähemmän hyökkäävästi? Sivusta.

Juuriki näin mitä tässä sanottiin! Ihmeellistä taas tämä vitt*ilu, kun joku leijuu vähä onnellisena.

-vv

Vierailija
3605/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa täysivaltaisen henkilön fanittamaan moista skeidaa? 

Vierailija
3606/4019 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tällaista taas. Ei olisi pitänyt tulla kuplasta ulos 😄 kiitos ihanat, kun vastasitte tuolle. Tänään en itse olisi jaksanut edes. 🖤

Vierailija
3607/4019 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä et noi anon vittui*ut punkulle ei kadonnut, mutta punkkua puolustavat viestit katos. Hahha. Hyvä Justiina.

-vv

Vierailija
3608/4019 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin sitä vaan Dark Sidea on streemattu yli 60 000 000 kertaa. Mahtavaa Blind channel 🖤!

-L

Vierailija
3609/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Channelin kuuntelijaluvut on laskeneet Spotifyssa. Parhaimmillaan ollut miljoonan, nyt reilut 600 000 kuuntelijaa kuukaudessa. On toki suuri määrä, mutta JVG:llä on enemmän eivätkä he keikkaile ulkomailla. Harmi, jos hype on ohi, pidän bändistä todella paljon :(

Vierailija
3610/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind Channelin kuuntelijaluvut on laskeneet Spotifyssa. Parhaimmillaan ollut miljoonan, nyt reilut 600 000 kuuntelijaa kuukaudessa. On toki suuri määrä, mutta JVG:llä on enemmän eivätkä he keikkaile ulkomailla. Harmi, jos hype on ohi, pidän bändistä todella paljon :(

Instassakin on seuraajamäärät pudonneet jonkun verran: Joelilla oli 68.800, nyt 66.000 ja Alexilla ennen 58.900, nyt 56.300. Euroopan kiertueenkin aikana ne vaan laskivat. En sitten tiedä, kannattaako noihin lukuihin niin hirveästi tuijottaa enkä seuraa heitä muualla kuin Instassa.

Vierailija
3611/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi muuten lasketaan noi Spotifyn kuuntelijamäärät?

Vierailija
3612/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui Musta Pekka -korttipelille, kun ei löydy mistään?

Vierailija
3613/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Iloa ja rakkautta loppuillaksi kaikille 💘💞💓

🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

Halloween-asua fiksailen illaksi. Ei nyt ehdi muuta raportoida. Huomenna lisää...

Hirtä itsesi! 😘

Menikö tunteisiin?

:/

Ei. 😘

Vierailija
3614/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Jaa siellä on sitten 👎-päivä tänään...

Jälleen kerran :/

Voi rakas lapsi, kun mielipiteitä saa olla erilaisia. Ei kaikesta tarvitse tykätä. 🤗

Vierailija
3615/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Voi rakas lapsi, kun mielipiteitä saa olla erilaisia. Ei kaikesta tarvitse tykätä. 🤗

Haista paska!

Vierailija
3616/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Haista paska!

Voi hyvänen aika, kun ei nyt taida olla hyvä päivä sinulla.

Vierailija
3617/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

En ymmärrä. Mutta jos saisin muutaman noista sinun juuri uuniin laittamistasi lihapullista niin en kaipaa sen lisäksi.muuta kuin pienet halit.

🥰🥰🥰

Vierailija
3618/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin Winner! Miten tään ratkaiset? Tänne on tullut toinenkin henkilö, joka kilpailee Äipän roolista. Hipsin täältä pois. Koronan paraneminen on vielä niin lähellä että en jaksa "kilpailla'" suosiostasi.

Hauskaa Halloweenia! 🥰🥰🥰

Mä en jaksa olla isähahmo sellaiselle, joka sanoo mulle: hir tä itsesi!

Kenen kanssa hän sitten kinastelisi, jos mä menisin hir teen? Tyhmä logiikka jopa blondiksi 😁

Olkoon yksin kipuilunsa tai ystävien hakemisensa kanssa. Ei tuollaista voi auttaa enää :(

Minä en todellakaan ole kehottanut sinua tekeen mitään tuollaista. Minun kanssani elämä on huomattavasti rauhallisempaa.

Jos haluat kinata hänen kanssaan niin siitä vaan.

Ja jos itkenkin vähän niin sitä et näe.

Minä sentään paranin juuri koronasta joten voisin ajatella että elämällä on mulle muutakin kuin sinun sekoilusi toisten naisten kanssa.

Terv. Se vihreåsilmäinen brunette

Vierailija
3619/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Winner kirjoitti:

Aion tumputtaa Blind Channelin soidessa tänään saunan jälkeen.

Niin aion.

Incelin kokoontumisajot taas :/

Tätä ei tietysti pitäisi kysyä, koska justiinan sumppi pihisee heti. Mutta: Mikä on winnerinä esiintyvän tumputtajan mielestä kiihottavin BC-biisi? Voit vastata myös anona, jos julkisuus hävettää...

Onkohan se se "Vieläkö on villihevosia" 🥰

Vierailija
3620/4019 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin Winner! Miten tään ratkaiset? Tänne on tullut toinenkin henkilö, joka kilpailee Äipän roolista. Hipsin täältä pois. Koronan paraneminen on vielä niin lähellä että en jaksa "kilpailla'" suosiostasi.

Hauskaa Halloweenia! 🥰🥰🥰

Mä en jaksa olla isähahmo sellaiselle, joka sanoo mulle: hir tä itsesi!

Kenen kanssa hän sitten kinastelisi, jos mä menisin hir teen? Tyhmä logiikka jopa blondiksi 😁

Olkoon yksin kipuilunsa tai ystävien hakemisensa kanssa. Ei tuollaista voi auttaa enää :(

Minä en todellakaan ole kehottanut sinua tekeen mitään tuollaista. Minun kanssani elämä on huomattavasti rauhallisempaa.

Jos haluat kinata hänen kanssaan niin siitä vaan.

Ja jos itkenkin vähän niin sitä et näe.

Minä sentään paranin juuri koronasta joten voisin ajatella että elämällä on mulle muutakin kuin sinun sekoilusi toisten naisten kanssa.

Terv. Se vihreåsilmäinen brunette

Joo... Hyvä että olet toipumassa koronasta, mutta joo, ei kannata kuvitella liikoja minusta ja tulevaisuudesta mun kanssa. On sitten jonne 11 v tai sen äiti, joka himoaa lihapullia.

Tiesin tän. Ei tämä ole ongelma.

Siis et tarjoa mulle illallista? Pah!

Ketju on lukittu.