Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3181/4019 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeekohan itse bändi tätä palstaa? Mitä veikkaatte?

Joo ihan hirveesti varmaan bändiä kiinnostaa winnerin sekoilut, Punkun "miten kuolata rock-uskottavasti" -vaikeilut ja ankeuttajien ankeilut.

Do not underestimate the power of the Dark Side... Kaikkeen shittiin voi jäädä koukkuun...

Jos seuraavalla levyllä on biisi Justiina, niin kiitos, pojat 👍

On sitä ihmiset oudompaankin jäänyt koukkuun, niin miksi ei tähän sirkukseen. Mulle kyllä kelpais tuollaiset Punkun rock-uskottavat kuolaus vaikeilut. Moi Punkku.

-vv

Vierailija
3182/4019 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeekohan itse bändi tätä palstaa? Mitä veikkaatte?

Joo ihan hirveesti varmaan bändiä kiinnostaa winnerin sekoilut, Punkun "miten kuolata rock-uskottavasti" -vaikeilut ja ankeuttajien ankeilut.

Minua kyllä epäilyttää muutaman henkilöllisyys täällä. En osaa sanoa miksi tai asettaa sormea siihen mikä, mutta jokin ei parissa kirjoittelijassa täsmää ;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et sen "tää ketju on netin paskinta ja te ootte noloja" tyypin mielestä populaarikulttuuri on lapsellista teinien hömpötystä. Kuka aikuinen ihminen jaksaa miutenkin oikeasti nähdä niin paljon vaivaa esim. Minusta ja winneristä? Ei silti, hän saa kyllä taivastella täällä minua ihan niin paljon kuin hän lystää. Lähinnä mietin et miksi?

Vierailija
3184/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Mä veikkaan et sen "tää ketju on netin paskinta ja te ootte noloja" tyypin mielestä populaarikulttuuri on lapsellista teinien hömpötystä.

How to say "oon ihan pihalla" without saying "oon ihan pihalla".

Vierailija
3185/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Mä veikkaan et sen "tää ketju on netin paskinta ja te ootte noloja" tyypin mielestä populaarikulttuuri on lapsellista teinien hömpötystä.

How to say oon boomer without saying oon boomer 

Vierailija
3186/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä napsuu taas poistotalkoot 😄

Vierailija
3187/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, et aattelitko et on "tosi mukana" kun pilkkaa populaarikulttuuria ja pitää sitä lapsellisena. Joo, sano et oot boomer ilman et sanot et oot boomer :DDDD oli hyvä.

-vv

Vierailija
3188/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan itse aiheesta. Oletteko nähneet mielenkiintoisia haastatteluja Bc:stä? Linkittäkää jos tulee vastaan. Ja joo voin kyllä googlata itsekin, mutta en nyt tuhatta eri haastattelua ajatellut alkaa etsimään ja lukemaan. 

Vierailija
3189/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkku kirjoitti:

Jotain ihan itse aiheesta. Oletteko nähneet mielenkiintoisia haastatteluja Bc:stä? Linkittäkää jos tulee vastaan. Ja joo voin kyllä googlata itsekin, mutta en nyt tuhatta eri haastattelua ajatellut alkaa etsimään ja lukemaan. 

Unelmatreffit 

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Blind-Channelin-Niko-ja-Joel-paljastavat-…

Vierailija
3190/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

punkku kirjoitti:

Unelmatreffit 

Onko Joel 28v? Miten mä oon koko ajan kuvitellut et se jo 30v. 🤦🏼 Diggaan kyll itekin vedestä elementtinä. Niin merestä, kylpylästä, suihkusta kuin uimahallista, et todellakin voin lähteä ulkomaille kasvohoitoihin ja kylpemään gin tonicin kanssa 😎

Vierailija
3191/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, et aattelitko et on "tosi mukana" kun pilkkaa populaarikulttuuria ja pitää sitä lapsellisena. Joo, sano et oot boomer ilman et sanot et oot boomer :DDDD oli hyvä.

-vv

Siis et kai sä rinnasta tätä onnetonta ketjua populaarikulttuuriin? :DDDD

Vierailija
3192/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

-vv

Siis et kai sä rinnasta tätä onnetonta ketjua populaarikulttuuriin? :DDDD

Olisko luetun ymmärtäminen mitään ennen kuin alat täällä taas näitä näppäryyksiäsi viljelemään. Populaarikulttuuriin viittaaminen tarkoittaa eri asiaa kuin sanoa jonkun olevan populaarikulttuuria. Siitä täällä on ollut puhe, ei siitä että tämä on populaarikulttuuria. Voi luoja mistä näitä sikiää. Mä otan myös tuon punkun linjan ja alan sivuuttamaan näitä. Antaa winnerin vääntää näiden kanssa. 

-vv

Vierailija
3193/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatko taas kaikki sun kommenttiin tulevat vastaukset, kuten aina ennenkin? ainiin mutta sä olet taas eri ano ja taas ensimmäistä kertaa täällä. sori, mun moka. 

-vv

Vierailija
3194/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtajalla ja/tai modella taitaa taas olla vauhti päällä. Harmi.

Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu vähän p****a mut kyllä tää tästä taas!

Kuulokkeissa vuorotellen Blind channel, uusi Muse ja Kent, auttaa pääsemään irti arjen harmeista.

-L

Vierailija
3195/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

punkku kirjoitti:

Unelmatreffit 

Onko Joel 28v? Miten mä oon koko ajan kuvitellut et se jo 30v. 🤦🏼 Diggaan kyll itekin vedestä elementtinä. Niin merestä, kylpylästä, suihkusta kuin uimahallista, et todellakin voin lähteä ulkomaille kasvohoitoihin ja kylpemään gin tonicin kanssa 😎

Ei kyllä ne on kaikki tosi nuoria miehiä 😊. Joel on vissiin vanhin.

-L

Vierailija
3196/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

punkku kirjoitti:

Unelmatreffit 

-L

Olen kyllä tiedostanut näin olevan, mutta jotenkin ajattelin et Joel on kolmekymmentä. En tiedä mistä moinen harha on tullut. Eipä sillä nyt merkitystä ole. 

Kuulumisia kysyit tuossa myös aiemmassa viestissäsi. Mulla on vähän ihmeellinen vaihe menossa, paljon ollut muutoksia elämässä tänä kesänä. Itsellä ollut tämä viikko myös pas*aa ja enemmän pas*aa, mutta jännästi moni asia elänässä on opettanut asettamaan asioita mittakaavaan joten aika hyvin on saanut asiat lutviutumaan oman pään sisällä. En nyt avaa tätä enempää. Mitäs sulla niin pas*aa? Jos haluat "jutella" tai mitä tässä nyt voi, niin olen täällä kuuntelemassa :)

Vierailija
3197/4019 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan huomenna! Öitä!

-L

Vierailija
3198/4019 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

punkku kirjoitti:

Unelmatreffit 

-L

Tosi nuoria miehiä käsite on kyllä lähemmin kaksikymppisiä, kuin kolmekymppisiä. Vaikka jotkut bändistä olisikin nuorempia, ei se tee melkein kolmekymppisestä nuorta miestä. Kolmekymppinen mies ei ole enää mikään nuorimies. Melkein keksi-ikäinen jo.

Vierailija
3199/4019 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode, poista tämä ketju!

Vierailija
3200/4019 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode, poista!

Täällä kiihotetaan!

Ketju on lukittu.