Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2081/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel kuvailee Ig:ssä tulevaa biisiä "the suicide summer punk" fresh punky arrangement. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, onkohan enemmän särmää ja rosoa luvassa?

Vierailija
2082/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Nikolla oli lyriikat saatavilla uuden kuvan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel kuvailee Ig:ssä tulevaa biisiä "the suicide summer punk" fresh punky arrangement. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, onkohan enemmän särmää ja rosoa luvassa?

Veikkaan pop-punk tyyliä.

Vierailija
2084/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää biisi on kuultavissa jo Areenassa Ylexpop taltioinnissa jos ei malta odottaa. :)

Vierailija
2085/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä punkkia tai pop-punkia ollut, mitä ylexpoppia areenalta kuuntelin.

Vierailija
2086/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm so ready 🤩💓

Vierailija
2087/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joel just kutsui sitä pop-punk ralliksi Kaaoszinen haastattelussa :D

Vierailija
2088/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll siin minunki mielestä oli punkvibat, mitä sen somessa pyörineen pätkän perusteella kuuntelin. Se missä Joel on märkänä jossain kylppärissä riehumassa 🤤🔥

Vierailija
2089/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huono ketju. Haluaisin ihan asiallisesti keskustella bändistä, musiikista, keikoista yms, mutta tämä onkin kahden - kolmen kiimaisen läähätysketju. Taidan sinne official ketjuun siirtyä, siellä sentään osataan pysyä asiallisesti asiassa.

Tää taitaa olla enemmän sellainen BC-fanien chat/olohuone. Eräänlainen Aihe vapaa. :D Se toinen voisi olla sitten itse bändiin liittyvää keskustelua.

Hyvin kuvailtu, juurikin näin. Tää on sellainen olohuone ja se toinen on virallinen office, jossa sit voi pysyä aiheessa non stop. Tai sen vuoksi meidät sieltä ajettiin pois, kun meidät jutut oli niin huonoja. :D

Vierailija
2090/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll siin minunki mielestä oli punkvibat, mitä sen somessa pyörineen pätkän perusteella kuuntelin. Se missä Joel on märkänä jossain kylppärissä riehumassa 🤤🔥

Mä kyllä tykkään siitä Tommista, mutta täällä tunnutaan pyörivän vain tuon Joelin ympärillä. :D

Vierailija
2091/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään siitä Tommista, mutta täällä tunnutaan pyörivän vain tuon Joelin ympärillä. :D

Ihanaa että tuot vähän uusia näkökulmia keskusteluun. 🤗

Tuo Joel märkänä kylppärissä on kyllä jotain mitä en tiennyt tarvitsevani ennen kuin sen näin. Angstiset miehet vaatteet päällä kylppärissä on iskenyt muhun since teini-ikä, eikä näköjään muutosta havaittavissa. 😏

Vierailija
2092/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIRSK!

Nyt on hävitetty Måneskin täältäkin ;DDDD

BC Official-ketjuun "siirtyneet" uhoajat ja "äiti" eivät kumma kyllä saa sinne sanottua sanaakaan, vai onko Justiinan hermo pettänyt sielläkin?

Vierailija
2093/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

En ole siis mikään Justiina. Minä liputin osan viesteistä, sillä ne ei kuulu rock asialliseen käytökseen. Pitää muistaa lapset. En ihmettele uutista, että aikuiset fanit on sekaisin.

ja sinä et ole omassa liputusvimmassasi yhtään sekaisin oleva aikuinen fani --- äiti?

En ole musiikki ihmisiä. Lasten kanssa kuuntelen, että tiedän musiikin olevan lapsilleni sopivaa. Se on vanhempien tehtävä mielestäni. Tämäkin on musiikkiin liittyvä ketju, joten kuvittelin sen sisältävän tietoja tästä artistista. Tulin kuullostelemaan.

Luojan kiitos olen 1980-luvulla saanut versoa vapaasti puberteettiangstissani ja ehtinyt myös karata pois vanhempainilloista ja hiekkalaatikoilta omien lasten osalta ennen kuin tämä meni tällaiseksi, että musiikista on tehty kasvatuslaitos.

Oli pakko soittaa äsken omalle äidilleni, että kiitos kun sain käydä kaikkia vaiheita läpi. Sain olla punkkari, gootti, emo, hippi ja mitä nyt keksinkin kokeilla. Ja kiitos äiti siitä, kun tutustutit minut rock musiikkiin jo lapsena. Kiitos kun opetit minut ajattelemaan itse. 😁

Mulla isä oli se joka tutustutti minut rockiin. Sitten serkun kautta tutustuin Bullet for my Valentineen ja Linkin Parkiin. Olen helevitin tyytyväinen ettei omani äiti rajoittanut mitä mä saan kuunnella. Hulluksihan siinä olisi tullut, jos aurinkoisia kappaleita vain olisi pitänyt kuunnella. Kyllä musiikissa täytyy olla ne omat vapaudet. Mahtaa myös Linkin Parkin kautta BC:n kiinnostus iskeneen itselleni. Vähän samantyyppistä musiikkia kun on BC:llä ja Linkin Parkilla.

Vierailija
2094/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mä tiedän jo viime kesältä miksi Justiina-äitihahmot hermostuvat juuri kesäkuussa. Lapsiraukat ovat kotona, eivätkä koulussa ja kuuntelevat VÄÄRÄNLAISTA musiikkia päivät pitkät ;DDDDD

Vierailija
2095/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Joel märkänä kylppärissä on kyllä jotain mitä en tiennyt tarvitsevani ennen kuin sen näin. Angstiset miehet vaatteet päällä kylppärissä on iskenyt muhun since teini-ikä, eikä näköjään muutosta havaittavissa. 😏

Toi oli jotain mitä tiesin tarvitsevani, mutta en ajatellut sitä saavani. :D

Mä päätin olevani terve ja lähdin lenkille. Istun lenkkipolun varrella kannon päällä ja mietin et tää oli virhe. :D

Vierailija
2096/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

TIRSK!

Nyt on hävitetty Måneskin täältäkin ;DDDD

BC Official-ketjuun "siirtyneet" uhoajat ja "äiti" eivät kumma kyllä saa sinne sanottua sanaakaan, vai onko Justiinan hermo pettänyt sielläkin?

Eiks ole vähän tyylitöntä haukkua jotain toista bändiä täällä? Keskittyisitte siihen beeceeseen jos se kerran on sydäntä lähellä.

Vierailija
2097/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas täällä hulinaa!

Mä oon kuunnellut sen biisin jo joku aika sitten erään bc-fanin instassa, kun bc esitti sen siellä Särkänniemen keikalla, mut ei se tietysti kovin hyvälaatuinen versio ole kun se on keikkayleisössä kuvattu.

Mähän en sitten edes päässyt sinne Särkänniemen keikalle kun lapseni, kenen kanssa mun piti sinne yhdessä mennä, tuli kipeäksi.

T. Lemppari

Vierailija
2098/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli jotain mitä tiesin tarvitsevani, mutta en ajatellut sitä saavani. :D

Mä päätin olevani terve ja lähdin lenkille. Istun lenkkipolun varrella kannon päällä ja mietin et tää oli virhe. :D

Osta istuskellessasi liput joulukuun keikalle! Niistä on ~80% myyty! 😏 Tiedät tarvitsevasi sitä keikkaa!

Vierailija
2099/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotta ei pysyttäisi aiheessa (jonka määrittäminen on tärkeää poistajille)

https://www.blindchannel.com/travel-planning/

Tänne menen sitten heti kun voitan lotossa. Tuleeko joku mukaan?

Vierailija
2100/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinpä lähtee taas viestit ;DDDDD

Hermot, hermot, hermot ;DDDDD

Menkää oikeasti jo pois tästä ketjusta asialliset "äidit", teille tulee hirmu hankala kesä, kun täällä on uudet 100 sivua joka päivä ja kaikki pitää poistaa :DDDDDD

Perustakaa vaikka siivousfirma ;D

Ketju on lukittu.