Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava. Mies jätti.

Vierailija
14.08.2008 |

Tuli mieleen tuosta keskustelusta saako olla kiloja. No ei saa näköjään. Minulle tuli raskauskiloja 20 kg, joista sain 10 kg pois, mutta toiset jäi asumaan. Kaksi vuotta yritin niitä karistella. Kävin jopa 3 krt viikossa salilla. Jotain lähtikin, mutta stressissä ne tuli takaisin. Mies ei kestänyt ja jätti. Halusi kauniin ja hoikan naisen, jonka kanssa kipinöi.

Itseluottamus on nollassa. En voi kuvitellakaan enää ryhtyväni seksi- tai mihinkään muuhunkaan suhteesen kenenkään kanssa. Ero hoikisti kun en pystynyt syömään, mutta on nuo jenkat ja mahamakkarat vielä olemassa. Vaikka kaikki vakuuttaa, että olen kaunis en pysty sitä näkemään. en näe mitään muuta kuin vikoja, joita ex koko ajan luetteli minulle. (tyyli, liian vähän meikkiä, samat pitkät hiukset vuodesta toiseen jne.)

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen on raskaana niin kannattaa kuitenkin hiukan tarkkailla mitä suusta laittaa alas. Raskaana oleville naisillekkin tehdään ihan henk kohtaisia ruoka ohjelmia ja ns siihen tilaan sopivia aerobisia harjotteita. Itse noudatin kurinalaista ruokaohjelmaa raskauden ajan ja ei se paino noussut kun 6kg ja iho ei päässyt pahasiti repeämään. Synnytyksen jälkeen jatkoin ruokavaliota ja sain 3kk:ssa kaikki ylimääräisen painon pois. Ei mun miellestä raskaus ole mikään lupa yleensyömiseen tai lihoamiseen, tottakai herrkupäiviä saa ja pitääkin olla mutta silloinkin täytyy pitää järki kädessä.

N:28

Vierailija
2/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikana ei tullut kuin 7 kg ja sain sen pois. Kuopuksen kohdalla repsahti jotenkin. Olkoon tämä varoituksena muille. Jos on liitossa pinnallisen puolison kanssa, jolle 10 kg ylipainoa on liikaa niin ottakaa todesta varoitukset. En nimittäin olisi kuitenkaan loppupelissä uskonut, että semmoseen asiaan 15 vuoden suhde voi kaatua. (oltiin pennusta asti yhdessä).

No nykyhetkeen. Olen siis kokoa 40 tällä hetkellä. Nyt varmaan kannattais vaan päästä jollain keinolla kiloista eroon ja hankkia ainakin seksisuhde. Aivan järkyttävää tämä selibaatti...Jospa se itseluottamus palaisi hoikemman olemuksen myötä.

"tottunut saamaan ihanat orgasmit useamman kerran viikossa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on katkeroitunut siihen, että on ollut ainoastaan yhden naisen kanssa ja nyt sekin on rupsahtanut. Tuhlannut siis elämänsä. Uskoisin, että tuo on monen kriisin summa. Miehen on vain niin helppo kohdistaa katkeroitumisensa ja kriisinsä sinuun. Olen syyllistynyt aikoinani samaan. Lapsen saaminen, joku kolmenkympin kriisi ja "tässäkö se nuoruus nyt sitten meni" -mentaliteetti. Takana 10 vuotta saman naisen kanssa. En aio kuitenkaan erota. Sama olisi edessä uudessakin suhteessa. Useimmat naiset haluavat lapsia ja niin haluan minäkin. On vain hyväksyttävä se, että elämä muuttaa ihmistä, fyysisesti ja henkisesti. On luonteen heikkoutta erota, kun ei ole enää kivaa. Aina ei voi olla kivaa.

Mies 30v

Jos on liitossa pinnallisen puolison kanssa, jolle 10 kg ylipainoa on liikaa niin ottakaa todesta varoitukset. En nimittäin olisi kuitenkaan loppupelissä uskonut, että semmoseen asiaan 15 vuoden suhde voi kaatua. (oltiin pennusta asti yhdessä).

Vierailija
4/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ruokavalio kondikseen. Kattelet vähän vaikka tältä palstalta neuvoja miten syödään oikein. Pakkotoisto.com:sta saa kyllä mun mielestä tosi hyvin neuvoja liikunnan aloittamiseen, kannattaa sieltäkin käydä kattomassa. Alat vaan kattomaan peiliin aamusin ilman vaatteita, ei se viikossa eikä parissakaan sieltä se pikku prinsessa tule esiin mutta sitten kun se tulee niin alkaa siinä itsetuntokin nousemaan ropisten.

Vierailija
5/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt kunnolla salilla liikkeitä jos 3 kertaa viikossa ei ole mitään auttanut.

Vierailija
6/16 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tosi rakkaus kaadu 10 kiloon kun siis kerroit että toiset 10 kuitenkin sait laihdutettua. En väitä että pitäisi hyväksyä jos hoikkaan on rakastunut mutta onko se todella syy erota. Muuttaako 10 liikakiloa niin merkittävästi ulkonäköä että erota täytyy. Tai sitten toiset vaan on niin ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
7/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kilot voivat karista uuden suhteen myötä. Seuraavassa suhteessa mies ei ole sinua hoikkana nähnytkään, joten ei varmastikaan pidä sinua lihavana.

Jos sinulla vain on vapaa-aikaa, niin ensimmäisenä aloitat deittailun ja palautat itsellesi seksielämän. Saat varmasti positivista palautetta ja nousukierre alkaa.

Vierailija
8/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä tosi rakkaus ja missä muualla sitä oikein on kun novelleissa?

Vierailija
9/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli treeni oli kohdallaan, mutta yöunien vähyyden ja stressin takia en saanut ruokavaliota vissiin kohdalleen ja airobista liikuntaa olisi pitänyt olla enemmän. Pakkotoiston sivuilla kävin ahkerasti kun haaveilin upeasta treenatusta kropasta .

M30 olet oikeassa; kuka mies jaksaa olla koko elämänsä saman naisen kanssa? Kyllästyminen tulee, ei yksin minuun vaan koko perhe-elämän pyöritykseen. Halusin vaan ottaa nämä kiloasiatkin esille, koska oli miehen mielessä jo niin pitkään. Ja omassakin mielessä. Voi olla, että mies olisi jättänyt vaikka olisin laihtunutkin. Hänellä oli niin kova kaipuu päästä kokeilemaan toisia naisia. Ja viikko siitä kun lähti ja jätti meidät niin hänellä oli jo uusi naisystävä.

Mitä vielä...Kiitos kannustuksesta! Nyt olisi kaikki tieto, mitä tarvitaan kiinteytymiseen ja pysyvään laihtumiseen. Tarvitaan vaan kärsivällisyyttä ja aikaa. Nyt yh-äitinä ei lähdetä enää salille. Pitää treenata kotona ja käydä lasten kanssa lenkillä.

Vierailija
10/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ajautui jo sivuraiteelle, joten minäkin kysyn asiaa, joka on aina kiinnostanut:

Miten on mahdollista lihota vaikkapa 60kg -> 70kg huomaamatta? En tarkoita raskauskiloja vaan erityisesti "seurustelukiloja". Siis kun joutuu ostamaan uudet farkut kun vanhat eivät mahdu päälle, päässä ei raksuta että pitäisi syödä vähemmän..?

Vierailija
11/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita näin vuosien mittaan molemmille on noin +10kg tullut, mutta nyt kolmannen lapsen jälkeen on seksi ollut niin vähissä että olen väkisin alkanut ajattelemaan seksisuhdetta. avioero on kyllä sitten se viimeinen juttu. näin miehenä alkaa tosiaan niitä paineita niin olemaan että haittaa suhdetta. oliko teillä kuitenkin seksiä tarpeeksi, myös miehen mielestä?

tästähän tulikin samalla treffi-ilmoitus... :-) eikun halukkaat tutustumaan heppu_71@suomi24.fi, olen siis naimisissa enkä aio erota, paitsi jos tämä sala seksisuhdekaan ei auta

Vierailija
12/16 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-iltoja parin leffan, karkkien, sipsien, limsan ja hyvän roskaruuan parissa.

Keskustelu ajautui jo sivuraiteelle, joten minäkin kysyn asiaa, joka on aina kiinnostanut:

Miten on mahdollista lihota vaikkapa 60kg -> 70kg huomaamatta? En tarkoita raskauskiloja vaan erityisesti "seurustelukiloja". Siis kun joutuu ostamaan uudet farkut kun vanhat eivät mahdu päälle, päässä ei raksuta että pitäisi syödä vähemmän..?

Vierailija
13/16 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jätti, pääsit siitä eroon. Mulla ja mun ukolla on 20 vuoden suhde takana ja välillä olen painanut 50 kiloa enemmän kuin seurustelun alussa ja nytkin on 30 kiloa enemmän painoa. Ukko myös on lihonut jotain 30 kiloa eikä ole enää sm-hiihtokunnossa. Mutta mikäpä siinä, mies tuoksuu ja maistuu niin himottavalle, että kimppuun on käytävä harva se ilta ja välillä päivälläkin kun lapset saa johonkin hätistettyä. Sähäköitä sessioita meillä onkin, eikä mies kyllä mua jättäisi vaikka mitä tapahtuisi. Eikun elämästä nauttimaan vaan ja jotain herkku-miestä jahtaamaan. Kymmenen kiloa sinne tänne aivan sama!

Vierailija
14/16 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei paneskele vain pimeässä. Kyrpä ei seiso, jos nainen on liian läski.

Parasta seksissä on nähdä naisen nauttivan. Toiseksi parasta on katsella hoikkaa, seksikästä kroppaa. Selluliittinen losoperse ei pidä kankea kovana, kun panee takaapäin. Minkäs sille voi, jos on ehdollistunut sille, että hoikat, urheilulliset naiset, joilla on myös lihasta reisissä ja pyöreät pakarat, on seksikkäimpiä.

Kilojen merkitys korostuu silloin, kun pillu on väljistynyt.

Väljä pillu+läski akka on pahin mahdollinen yhdistelmä.

Kymmenen kiloa sinne tänne aivan sama!

Vierailija
15/16 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka 34 stä muuttuu 40 ksi niin onhan se muutos iso.

Vierailija
16/16 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo 20kg voi olla monasti kaunistus

jos laiha saa pikkasen lihaa ympärilleen

mutta tietysti jos painaa 90kg ja pituus alle 160cm niin .......

ja toiseksi

Ei kilot vaikuta haluun ja halutavuuteen

Kyllä ne joko on tai sitten EI

Mikset näyttänyt nmiehellesi kuinka paljon sitä haluat.

Turha sitä sitten on näyttää kun on toisen menettänyt

Waldo-65