Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri keramiikkakisa

Vierailija
04.01.2022 |

Aina niin mukavaa löytää vahingossa sarja, joka yllättää ja tempaa mukaansa. Ensimmäistä kautta en ole katsonut. Toivottavasti löytyy Areenasta. Löytyykö muita faneja? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat tuomarit tässä ohjelmassa.

Vierailija
22/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäistä kertaa vasta nyt katsonut ohjelmaa ja koukutuin välittömästi. Enkä itse edes harrasta mitään kädentaitoja kun niitä ei ole oikein suotu. Ja mitkä tuomarit! Arvostelunkin voi antaa kauniisti ja lempeästi, eikä lytätä ja nöyryyttää. Keith Brymer Jones on ehkä valloittavin tuomari mitä maa päällään kantaa. Itselläkin nousee ihan tippa linssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ohjelmassa yleensäkin niin että ammattikeraamikot osallistuvat ja voittavat? En ole aiemmissa kausissa huomannut. Ikävää jos näin on että ammattilaiset saa osallistua harrastelijoiden kanssa samaan skabaan. VAIKKA ei olisikaan työtä tehnyt 20 vuoteen

Vierailija
24/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ensimmäistä kertaa vasta nyt katsonut ohjelmaa ja koukutuin välittömästi. Enkä itse edes harrasta mitään kädentaitoja kun niitä ei ole oikein suotu. Ja mitkä tuomarit! Arvostelunkin voi antaa kauniisti ja lempeästi, eikä lytätä ja nöyryyttää. Keith Brymer Jones on ehkä valloittavin tuomari mitä maa päällään kantaa. Itselläkin nousee ihan tippa linssiin.

Keith on myös maailman seksikkäin mies.

Vierailija
25/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ohjelmassa yleensäkin niin että ammattikeraamikot osallistuvat ja voittavat? En ole aiemmissa kausissa huomannut. Ikävää jos näin on että ammattilaiset saa osallistua harrastelijoiden kanssa samaan skabaan. VAIKKA ei olisikaan työtä tehnyt 20 vuoteen

Minusta meni koko idea, kun kisassa saa olla alan ammattilainen. Todella epäreilua amatöörikisaajille.

Vierailija
26/26 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta meni koko idea, kun kisassa saa olla alan ammattilainen. Todella epäreilua amatöörikisaajille.

Samaa mieltä! Ei tuossa muilla ollutmahiksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi