Onko täällä muita Yöstä tykkääviä?
Ikäsi ja suosikkibiisisi? Haukkujat älkööt vaivautuko, tiedät että inhoatte syvästi.
29-v. Suosikkeja on valtavasti, tietysti Joutsenlaulu on yksi. Tuhat kilometriä luotasi ja Sunnuntaisin kuolee kuninkaat on myös helmiä.
Kommentit (9)
45 ja Joutsenlaulu toki ,Antakaa heidän juosta,Ei voi elää rakkaudesta mm.
Ikää 40, suosikkibiisi Yhden illan varietee. :)
Ihanaa, että muitakin löytyy! Tykkäättekö Yön nykytuotannosta, vai enemmän siitä vanhasta? Minulle tuo uudempi ei oikein uppoa.
ap
Onhan yön biiseissä hyviä, niissä vanhoissa ja joitain mitä ei kyllä ikinä kuule radiosta.
Olin 13 v kun Varietee ilmestyi,iski ku tuhat volttia silloin ja myös edelleen.Eli vanhassa vara parempi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:22"]Olin 13 v kun Varietee ilmestyi,iski ku tuhat volttia silloin ja myös edelleen.Eli vanhassa vara parempi.
[/quote]
Sama. Oli ensimmäinen ostamani levy.
Muuten hyvä, mutta solisti esiintyy kuin olisi plöröt housuissa!
40-vuotias, olin Yön fani 80-luvulla. Myöhemmästä tuotannosta en ole jaksanut välittää, mutta kyllä sitäkin sietää radiosta kuunneltuna. Olli Lindholmin soolona julkaisema Mona on tosin hieno kappale.
on, olen 43 v
Mun korvaan joutsenlaulu on loppuunkulunut
laulu rakkaudelle, ihmisen poika tulee hyvinä nyt mieleen, mutta en juurikaan kuuntele kuin radiota ja sen tarjontaan on tyytyminen :)