Näkijä linjoilla hetken.
Kysy mitä haluat tietää tulevaisuudesta. Minulla on kykyjä aavistaa asioita ja jonkun verran näkijän vikaa. Vastaan järjestyksessä ja en voi taata että ehdin vastata kaikkiin jos viestejä tulee todella paljon.
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:31"]Mihin suuntaan parisuuhteeni kehittyy?
[/quote]
Parisuhde kehittyy vakiintuvampaan ja positiiviseen suuntaan. Tällä hetkellä tuntuu että asiat polkevat paikoillaan, mutta tulette kyllä etenemään. ☆
Miten käy seksielämääni tulevaisuudessa?
Löydänkö vielä sen oikean? Näetkö lapsia?
Näetkö minulle suhdetta lähiaikoina? Tumma vai vaalea mies jos näet?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:58"]Miten käy seksielämääni tulevaisuudessa?
[/quote]Vilkastuu jupiterin ollessa pluton kanssa linjassa. ☆
Miten minun käy suhteessa ML:n?
Milloin ja miten alan tapailla elämäni miestä?
Millainen työ sopisi minulle parhaiten ja onko minun vaikea päästä opiskelemaan kyseistä alaa?
Mitä seuraavan puolen vuoden aikana minulle ja perheelleni tapahtuu?
Toivottavasti ap ei välitä tuosta typerästä matkijasta, vaan tulisi vielä vastailemaan kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:00"]Milloin ja miten alan tapailla elämäni miestä?
[/quote]Kesällä tulet tapaamaan miehen käveltyäsi vahingossa häntä päin klo. 13.21 mannerheimintiellä. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:34"]Mitä minulle näet. Rakkaus? Työ? Opiskelu?.
[/quote]
Olet kunnianhimoinen ja pyrit eteenpäin opiskelussa ja työssä ja se lopulta palkitaan. Rakkaudessa etenee nyt hitaasti mutta joku on odottamassa juuri sinua. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:35"]Kerro miten minun terveyteni laita oikein on? Pitäisi kai mennä lääkäriin kysymään, mutta ennakkoarviokin olisi paikallaan.
[/quote]
Olet huolestunut nyt jostakin hyvänlaatuisesta vaivasta, joten on aika mennä lääkäriin niin saat suuren taakan harteiltasi. Terveytesi on hyvä, mutta joku rajoittaa nyt elämääsi. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:05"]Toivottavasti ap ei välitä tuosta typerästä matkijasta, vaan tulisi vielä vastailemaan kysymyksiin.
[/quote]Hyvä on. Käytän jatkossa pahan näkijän mustaa tähteä. ★
Oliko ero oikea ratkaisu? Mitä tulevaisuudessa, pysynkö työssäni vai lähdenkö opiskelemaan?
Elänkö ikinä omillani ja teen mitä haluan?Ja montako vuotta pitänee odottaa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:37"]Saammeko lisää lapsia? Helpottaako suhteemme miehen vanhempiin, tulevatko he lunastamaan lupauksensa?
[/quote]
Näen riitaisuutta miehen vanhempien kanssa. He lunastavat kyllä lupauksensa, mutta siihen liittyy erimielisyyttä. Saatte ainakin yhden lapsen vielä, lapsen syntymä lähentää sinua hieman appivanhempien kanssa. ☆
Millainen ihminen minusta tulee? Entä opiskeluni? Tulenko koskaan tapaamaan ihmistä, jonka kanssa oikeasti synkkaa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:11"]Oliko ero oikea ratkaisu? Mitä tulevaisuudessa, pysynkö työssäni vai lähdenkö opiskelemaan?
[/quote]Ero tulee piinamaan sinua lopun elämääsi. Lopetat työ siirtyäksesi opiskelemaan, mutta pian huomaat, että ei sekään ole sinua varten. Alkoholisoidut. ★
Millaisena näet minun elämäni? Miten parisuhde ja perhe-elämä? Vieläkö mies pettää vai onko oikeasti muuttanut tapansa? Saadaanko raha-asiat kuntoon? Pysynkö samassa työssä tai ylenenkö enää?