Missä miehesi on nyt?
Kommentit (135)
Mököttää kotona kun ei päässyt tyttöystävän luo kun ei ole rahaa bensaan.
Vittuunnuin ja lähdin salille. Ja nyt jumitan parkkipaikalla kun en halua mennä kotiin katsomaan sitä mökötystä.
Salilla ja sieltä sitte kanssa kavereiden kanssa lähtee saunomaa. :)
Tuolla se keittiössä leipoo jotain mokkapaloja tms.
Alottaa kattoo lätkämatsin, itte meen torkuille ja lapsi meni leikkimään leikkejään :)
Ajelemassa crossipyörillä jossain radalla kaverinsa kanssa. Eli suomeksi leikkimässä mopoilla :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:10"]
Nukkuu vieressä sängyssä.
[/quote]
Nyt lähti laittamaan kaasugrilliä päälle :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:10"]
Nukkuu vieressä sängyssä.
[/quote]
Nyt lähti laittamaan kaasugrilliä päälle :)
[/quote]
Sori vahinkoalapeukku
Palstailee mun kanssa omalla koneellaan, ja kilpaa nauretaan teidän jutuille.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:14"]
juopottelee työkavereiden kanssa. Olisin toivonut koti-iltaa, hän oli koko viikon työmatkalla.
[/quote]
Olin tehnyt hyvää ruokaa, ostanut viiniä, siistiytynyt rämemajavasta tätä iltaa odottaen... Mutta kiva huomata että olette hänen puolellaan :)
Antaa iltapalaa lapsille :) oon menossa saunaan.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:14"]
juopottelee työkavereiden kanssa. Olisin toivonut koti-iltaa, hän oli koko viikon työmatkalla.
[/quote]
Olin tehnyt hyvää ruokaa, ostanut viiniä, siistiytynyt rämemajavasta tätä iltaa odottaen... Mutta kiva huomata että olette hänen puolellaan :)
[/quote]
Mä alapeukutin sun miehelle kyllä. En tiiä muista :)
Lähti normitapaansa perjantaikaljalle kyläkaupalle.Tulee kotiin parin tunnin kuluttua.
Junassa. Tulee aamuksi kotiin <3
Kaupassa. Me jäätiin taaperon kanssa kotiin kun ei väsynyttä muksua viitsi viedä kauppaan kiukuttelemaan.