Missä miehesi on nyt?
Kommentit (135)
Tekee koko kuukauden vitusti töitä että päästään ulkomaille jajaja. Ite olen 3 lapsen kanssa kotona.
Ikävä on, mutta toisaalta hajurako tekee välillä hyvää!
Katsoo esikoisen kanssa Tähtien sotaa. Lapsi on sitä pitkään kinunnut, nyt ikä riittää.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:34"]Kaverillaan katsomassa peliä tai tulossa jo kaupan kautta kotiin. Oon Ollu koko päivän meidän 2 kk vauvan kanssa, kun mies meni kaverilleen töistä suoraan. Onko teistä outoa? Mä en ikinä pystyisi olla noin kauaa vauvasta erossa.
[/quote]
No en nyt sanois outoa kun miehestä kyse... :D Mutta jos ei ole päivittäistä/jatkuvasti tapahtuvaa niin siinä tapauksessa en näe pahana pientä irtiottoa välillä.
Itse olen myös sellainen että vietän mieluiten mahdollisimman paljon aikaa lastemme kanssa enkä kaipaa "omaa aikaa" enempää kuin mitä heidän nukkuessaan saan. Mieheni taas tarvitsee harrastuksiaan ja hänelle sitten sen oman aikansa suon ihan mielellään, ymmärrän häntäkin. Ihmiset on erilaisia. Kyllä ilmoitan sitten jos tuntuu siltä että miehen menot vie liikaa perheen yhteisestä ajasta ja mies ottaa kyllä mielipiteeni sitten huomioon.
Nukkuu selän takana kipeänä, kuumetta 39,3.
Siskonsa luona toisessa kaupungissa, minulla mukavasti omaa aikaa yksin kotona.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:39"]
Miestenreissulla Englannissa
[/quote]
Niin munkin mies. Liekö samalla reissulla... :)
Suihkussa berliiniläisessä hotellissa
Lähti käymään naapurissa, tulee yöksi kotiin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:34"]
Kaverillaan katsomassa peliä tai tulossa jo kaupan kautta kotiin. Oon Ollu koko päivän meidän 2 kk vauvan kanssa, kun mies meni kaverilleen töistä suoraan. Onko teistä outoa? Mä en ikinä pystyisi olla noin kauaa vauvasta erossa.
[/quote]
Ehkäpä miehes ei oo saanu mitään sidosta vauvaan, kun olet siinä niin kiinni koko ajan?
Yläkerrassa nukuttamassa lasta ja/tai tekemässä töitä.
Töissä. Eikä tietoa koska tulee kotiin, piti tulla jo pari tuntia sitten.
Lähti nukkumaan.. Minä perässä kunhan olen katsonut leffan loppuun
Olohuoneessa pelaamassa tietokoneella.
Nukkuu vauvan kanssa viereisessä huoneessa.. Kohta meen perässä, pakko vain saada pieni hetki itsekseen ensin. (Olisi kyllä kelvannut myös hetki kahdestaan miehen kanssa, mutta oli niin väsynyt että nukahti ennen vauvaa..)
Juomassa kavereidensa kanssa