Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä miehesi tekee työpäivän jälkeen?

Vierailija
24.04.2015 |

Meillä näin: Töissä 8.30-16.kotona joi kahvit ja meni nukkumaan,kunnes herää mennäkseen harrastuksiinsa klo 18-19.30. Sitten pitäisi olla ruoka pöydässä,saunoo ja telkkaria.

Minä olen kotona 3v kanssa, raskaana. Koko päivä lapsen ja kodin hoitoa ja ruoanlaittoa.

Miehen mielestä hän on koko päivän kiireinen joten tarvitsee päiväunet. Minähän en niitä tarvitse... Viime yönä oli huono yö ja unet jäi vähiin..tässä sitä yritetään pysyä hereillä lapsen kanssa, joka täynnä virtaa koko päivän..

Reilua?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee lehdet, katsoo vuoropäivin, että läksyt on hoidettu. Käy lenkillä muutaman kerran viikossa. Laittaa ruokaa käytyään kotimatkalla ruokakaupassa. Katsoo telkkaa tai pelaa yhdessä lapsen kanssa. Jne. Minäkin siis teen noita, mutta ruoka enemmän miehen vastuulla ja pyykkihuolto minun.

Vierailija
42/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kahvit ja istahtaa koneelle. Tehdään ruoka tai syödään eilisiä. Taas koneen ääreen. N. kerran viikossa käydään kävelylenkillä yhdessä. Nukkumaan n. 00:00.

Kuulostipa karulta. Selvennän kuitenkin, että meillä ei ole lapsia ja olemme molemmat koneen ääressä iltaisin. Työpöytä on yhteinen ja juttelemme samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaa oluen jääkaapista, asettuu sohvalle jalat pöydälle ja alkaa katsomaan jalkapalloa. Siinä se ilta sitten menee. Koiran on opettanut hakemaan lisää olutta.

Vierailija
44/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko iltavuorossa vai en. On lasten kanssa, käy kaupassa, tekee ruokaa, harrastaa, käy lenkillä .. Mitä millonkin. Joskus vaan makaa koko illan.

Vierailija
45/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa joko sohvalla tai sängyssä.

Vierailija
46/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin häntä huvittaa, pelaa aika usein. Meillä ei ole lapsia ja tykätään elää näin.

Vierailija
47/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kaljaa, leikkii lasten kanssa ja laittaa ne nukkumaan. Yllättää pikaseksillä jossain yleensä aika älyttömässä tilanteessa (hampaita pestessä jne). Pelaa netissä yön.

Vierailija
48/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu tietokoneella. Ei käy kaupassa eikä laita ruokaa. Syö koneen ääressä.

Vierailija
49/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin menee kissan kanssa ulos, sitten syö mun laittamaa ruokaa, jos perunoita hän kuorii ne ja laittaa kiehumaan, sitten lähtee käymään vanhan äitinsä luona, ja sitten käy kävelemässä, sitten kotiin, laittaa tiskit koneseen ja koneen päälle, syö iltapalan (aina samat jutut) sitten hoputtelee lapsia syömään iltapalaa, minä pesen lapsilta hampaat, mies keräilee leluja ja lakaisee jos lapset on sotkeeneet olohuonetta eivätkä ole kaikkia sotkujaan siivonneet, sitten mies lukee lapsille iltasadun ja jää "nukuttamaan" vaikka lapset on jo 6v. 

Mies on vuorotyössä ja työvuorot pitkiä, mutta muuten jokainen ilta menee samaa rutiinia jos ei ole yövuorossa. Jos on kotona rutiiniin kuuluu käydä lasten kanssa ulkona iltapäivällä. 

Väliajat voi maata sängyllä tai olohuoneessa sohvasängyllä ja ottaa tirsat, hänellä on reuma ja lääkkeet on aikamoisia myrkkyjä, se ja vuorotyö väsyttää.

Vierailija
50/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisella miehellä tekee? Sinulla on vaan vielä enemmän hommia kun saa tuollaiden jälkiä siivoilla, kokkailla, pyykkäillä ym...

Olen itse eronnut kun tajusin että teen aina ihan kaiken yksin ja mieheltä ei tule mitään muuta kun vaatimuksia. Milloin olin tehnyt ruuat väärään aikaan ym. Huomasin että mies ainastaan lisäsi työmäärää ja aiheutti minullr vielä enemmän väsymystä. Kun sain vauvan nukkumaan hän vaati seksiä. Sitten sen jälkeen vauva heräs ekan kerrab ja olin kivasti koko yön hereillä heräilevän vauvan kannsa kun mies kääns kylkee ja rupes nukkumaan.

Mieti kunnolla onko siitä äijästä mitään hyötyä? Voin sanoa että olen itse pärjännyt paljon paljon paremmin yh:na

Vierailija
51/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ihan tosissani nyt kysyä teiltä aikuisilta. Miksi otatte tuollaisia miehiä, jotka eivät tee muuta kuin makaavat sohvalla kittaamassa kaljaa? Itse varmasti olisin mielummin sinkku kuin passaisin patalaiskaa miestä.
t. 15v

Vierailija
52/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus arki-iltana töiden jälkeen käy salilla, laittaa ruokaa, surffaa netissä, halii minua, katsoo telkkaria.

Vierailija
53/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on töissä 5-17. Pojat katsoo pikkukakkosen 17-18 joten yleensä mies ottaa silloin pikku päikkärit ruuan päälle joka on usein pöydässä kun tulee kotiin. Sitten touhuillaan loppuilta mitä lie ja ysiltä on jo pedissä jos ei innostu sitten lakanoita pöllyttämään. Meidän arkielämä on kyllä vähän tylsää :D

Vierailija
54/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori avautuminen, mutta en jaksa enää. Mies osa-aikaisesti töissä ja on huippu-urheilija. Päivät menee niin, että herään vauvan kanssa noin 7-7.30. Mies nousee klo 8. Syödään aamupala ja sitten mies lähtee treenaa. Mä siivoon ja touhuan vauvan kanssa, laitan ruoan klo 11-11.30. Mies lähtee töihin klo 12 ja tulee klo 16.30 takas, nukkuu hetken ja lähtee treenaa. Tulee kotiin noin klo 20 ja siihen teen taas ruoan. Sitten toi on koneella ja parhaassa tapauksessa auttaa nukuttaa vauvan. Mä itsekin yritän treenata itseäni kisakuntoon, mutta joudun juoksee kaikki treenit vaunujen kanssa Ja hullussa univelassa ei oikein jaksa mitään. Yöllä mä saan aina nousta, kun toinen tarvii unta. Miksi mä oon hankkinut lapsen ja tollasen miehen??

Vierailija
55/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn jälkeen käy kaupassa .kotona käy suihkussa .vaihda vaatteet .tekee kahvia ja menee tupakalle parvekkeelle.sitten tyhjentää tiskikoneen tai täyttää sen .vie roska .ja istuu katsomaan telkkaria ,välillä tekee ruokaa .minä taas raskaana nukun työn jälkeen ja teen mitä jaksan valvon lapsen läksyjen tekemistä .

Vierailija
56/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee n. klo 18, syö, auttaa lapsia läksyissä, makaa sohvalla ja on tietokoneella, käyttää koirat ulkona jne

Vierailija
57/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä vuorossa on. Jos iltavuorossa, niin tulee kotiin 22.20, syö jotain, katsoo vähän aikaa telkkaria ja menee nukkumaan. Jos aamuvuorossa, tulee kotiin 14.20, syö jotain ja menee kolmen maissa ottamaan 2-3h "torkut", herää joskus noin viiden kuuden maissa, loppu illan katsoo telkkaria kunnes menee nukkumaan.

Vierailija
58/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa valokuvia ja käsittelee niitä, kirjoittaa, laittaa ruokaa, lukee kirjoja, ottaa nokosia, selaa nettiä, opiskelee, tapaa kavereita, päivittää blogia, käy lenkillä. Ei ole kakaroita rasitteena, niin ehtii ja jaksaa aika paljon. :) ei meistä kumpikaan jaksaisi mitään harrastuskuskailuja ja läksyissä auttamista.

Vierailija
59/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:43"]Meillä näin: Töissä 8.30-16.kotona joi kahvit ja meni nukkumaan,kunnes herää mennäkseen harrastuksiinsa klo 18-19.30. Sitten pitäisi olla ruoka pöydässä,saunoo ja telkkaria.

Minä olen kotona 3v kanssa, raskaana. Koko päivä lapsen ja kodin hoitoa ja ruoanlaittoa.

Miehen mielestä hän on koko päivän kiireinen joten tarvitsee päiväunet. Minähän en niitä tarvitse... Viime yönä oli huono yö ja unet jäi vähiin..tässä sitä yritetään pysyä hereillä lapsen kanssa, joka täynnä virtaa koko päivän..

Reilua?
[/quote]
Mitäs läksit.