Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä miehesi tekee työpäivän jälkeen?

Vierailija
24.04.2015 |

Meillä näin: Töissä 8.30-16.kotona joi kahvit ja meni nukkumaan,kunnes herää mennäkseen harrastuksiinsa klo 18-19.30. Sitten pitäisi olla ruoka pöydässä,saunoo ja telkkaria.

Minä olen kotona 3v kanssa, raskaana. Koko päivä lapsen ja kodin hoitoa ja ruoanlaittoa.

Miehen mielestä hän on koko päivän kiireinen joten tarvitsee päiväunet. Minähän en niitä tarvitse... Viime yönä oli huono yö ja unet jäi vähiin..tässä sitä yritetään pysyä hereillä lapsen kanssa, joka täynnä virtaa koko päivän..

Reilua?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kotiin, syödään koko perhe yhdessä ja sitten yleensä otan päiväunet (olen raskaana) ja mies touhuaa lapsen kanssa sen tunnin verran. Mä herään, katsellaan telkkaria miehen kanssa ja lapsi leikkii leikkejään tms, toinen meistä laittaa iltapalan ja toinen hoitaa lapsen iltapesut. Eipä siinä paljon muuta ehdi,

Vierailija
22/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:17"]Tulee kotiin, syödään koko perhe yhdessä ja sitten yleensä otan päiväunet (olen raskaana) ja mies touhuaa lapsen kanssa sen tunnin verran. Mä herään, katsellaan telkkaria miehen kanssa ja lapsi leikkii leikkejään tms, toinen meistä laittaa iltapalan ja toinen hoitaa lapsen iltapesut. Eipä siinä paljon muuta ehdi,
[/quote]

Niin ja siis kun lapsi laitettu nukkumaan tehdään joko omia hommiamme, pelaillaan tai katsotaan leffaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa ja laittaa ruoan, siivoaa kun on tarvetta, soittaa levyjä, katsoo telkkaria, pelaa. 

Vierailija
24/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:57"]

Käy kaupassa, ostaa jotain helppoa / valmisruokaa. Aloittaa pelaamisen noin klo 17  ja pelaa noin keskiyöhön.

[/quote] sama

[/quote]

Eikö ole ärsyttävää? Itse olen just eroamassa tuon takia.

[/quote] Todellakin on. siihen vielS perjantaisin ja lauantaisin kaljaa. Itse odotan syksyyn ja katson sitten tilannetta olosuhteiden pakosta. :(

Vierailija
25/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:57"]

Käy kaupassa, ostaa jotain helppoa / valmisruokaa. Aloittaa pelaamisen noin klo 17  ja pelaa noin keskiyöhön.

[/quote] sama

[/quote]

Eikö ole ärsyttävää? Itse olen just eroamassa tuon takia.

[/quote] Todellakin on. siihen vielS perjantaisin ja lauantaisin kaljaa. Itse odotan syksyyn ja katson sitten tilannetta olosuhteiden pakosta. :(

[/quote]

Noin täälläkin. Lauantaikaljoista on luopunut kun olen ollut niin kiukkuisena. Mutta liian monta vuotta olen katsonut tuota menoa. Tsemppiä!

Vierailija
26/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsen/lasten kanssa äitiyslomalla, mies hoiti lapsia iltaisin yhdessä minun kanssani. Yhdessä siivottin. Minä tein ruuat ja pesin pyykit.

Kun molemmat oltiin töissä, se joka pääsi aiemmin laittaa ruuan. Ja touhutaan yhdessä lasten kanssa. Kaiki tehdään yhdessä. Siivous ym. Minä otan enemmän vastuuta eläimistä ja lasten koulunkäynnistä. Mies ottaa vastuuta enemmän harrastuskuljetuksista. Mies on paljon työmatkoilla, joten ihan yksinkin saan välillä talotta pyöittää. Ei se enää haittaa, koska lapset on jo teinejä.

Nytkin mies on pojan jalkapallotreeneissä.

Täällä eletään edelleen perheen ehdolla. Molemmat saa mennä harrastuksiinsa milloin haluaa. Niitä on vaan kovin vähän. Saa mennä myös hummailemaan, muttei kumpikaan kovin usein käy. Lupaa ei tarvi kysyä mihinkään.

Vierailija
27/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:13"]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten jotkut naiset vetoavat aina raskauteen. Tavallinen raskaus ei ole sairaus ja itsestään huoltapitämällä ei paljoakaan rajoita elämää. Tietenkin odotuksen loppuaika on hieman toinen.

[/quote]

Ei se olekaan mikään syy. Tosin miehen luulisi jo raskausaikana asennoituvan vauvan syntymään. Alkavan elää jo samaa odotusta kuin raskaanaolevakin. Yhdessä sitä ollaan kohta siinä valvomisessakin ja kaikessa muussa perhe-elämässä

Vierailija
28/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko lähtee töihin kello 6 ja pääsee töistä 1430 menee toiseen "työhön" ,joka on harrastus, kello 15 . pääsee kotiin 19. Käy sen jälleen salilla/lenkillä 2 viikossa tulee kotiin, syö, puuhailee kotiaskareita. Menee verstaaseen ja puuhailee omia juttujaan. Tulee sisälle puoli kympin maissa. Käy pesulla. Tulee viereeni sänkyyn juttelemaan ja nukuttamaan. Kun olen nukahtanut, niin katselee telkkari/surffaa netissä. Tulee nukkumaan puolilta öin. Viikonloput on pyhitetty yhteiselle puuhaamiselle. Lapsia ei ole vielä, mutta 7 kuukauden päästä on 2.

Vierailija
29/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viihdyttää tylsistynyttä vaimoaan tietysti

Vierailija
30/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa tietokoneella tai tekee jotain muuta tietokoneella, tekee ruokaa, käy ruokakaupassa, katsoo kanssani sarjoja, käy kanssani lenkillä. Joskus lukee kirjoja. Ei kaikkia näitä joka päivä.

Pelaapa joidenkin miehet paljon! Minun pelaa ehkä enintään kolme tuntia päivässä, useimmiten 1-2 tuntia. Olemme 26-vuotiaita.

Vierailija
31/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä 20-03 (suunnilleen, tuloaika vaihtelee). Töistä tullessa syö ja ehkä katsoo jotain sarjaa, 05 yleensä nukkumassa. Herää aamulla 13.

Vierailija
32/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salilla tai tulee kotiin pelaamaan.

Vierailija
33/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:06"]

Makaa perse homeessa

[/quote]

Repesin tälle :D Laiskan kuuloisia miehiä joillakin...

Vierailija
34/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilee kaupan kautta kotiin, syö minun laittaman ruoan tai laittaa jotain yksinkertaista ruokaa, istuu tietokoneella koko illan siitä eteenpäin, laittaa tiskit koneeseen. Menee suihkuun jos käsken. Noin kerran kuussa lähtee pyöräilemään mutta muuten tuo tietokone on pääasiallinen iltapuuha. Saapa nähdä miten rutiinit muuttuu kun kohta tulee ensimmäinen lapsi. Ollaanko silloin lapsen kanssa vai yhä tietokoneella.

Vierailija
35/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee töistä illalla noin. 19-21. Haen yleensä sen töistä ja käydään samalla kaupassa jos tarvii ja mennää himaan tekeen ruokaa, joskus käydään jossain syömässä. Yleensä katellaan joitain sarjoja. Ite rupeen nukkuun 00.00 aikoihin ja mies jää palaileen. Useasti häiritten pelejä höpisemällä unissani ja miehellä on hauskaa. Joskus iltaisin viikolla käydään lähi baarissa tai se lähtee kavereittensa kanssa baariin.

Vierailija
36/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Joskus naidaan heti töistä tultua, välillä kokkaillaan, maataan sohvalla tms. yhdessä. Yksilötekemistä on pyöräily, pelaaminen ja lukeminen. Meillä viikkosiivous kestää ehkä puoli tuntia kahdestaan.

Vierailija
37/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee töistä aikaisintaan klo 23, käy suihkussa, syö jotain ja katselee samalla päivän postia. Sitten nukkumaan, että jaksaa herätä. Meidän arki on sellaista, että minä ja lapset (8 ja 10v.) näemme häntä hetken hereillä aamuisin ennen töihin/kouluun lähtöämme. Yhteistä aikaa on viikonloppuisin ja lomalla, en valita lainkaan vaan tähän on tottunut ja yhteen hitsautunut. Onneksi on työtä molemmilla! Oudompaa on silloin jos isä onkin arki-iltaisin kotona esim. sairaana.

Vierailija
38/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomiona: uskomattoman tylsää arkea palstan perheellisillä.

Vierailija
39/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittuu ensin hetken ja ottaa välipalaa. Sitten viihdyttää ja ruokkii vauvaa, auttaa illallisen teossa ja ehkä jotain vanhempien laatuaikaakin. Syö illallisen, katsoo telkkaa ja painuu petiin.

Vierailija
40/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat päivätyössä. Iltapäivällä se kumpi tulee ensin kotiin, alkaa tekemään ruokaa. Sen jälkeen vietämme aikaa yhdessä lasten kanssa kotona, lenkillä tms. Riippuen siitä mitä ohjelmaa lapsilla on tai pitääkö käydä esim. kaupassa tai huvittaako ottaa vaikka päikkärit.
Meillä lapset jo kouluikäisiä mutta samaan tyyliin elettiin lasten ollessa pieniä.