Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiinnostaa spirituaalisuus. Psykiatri leimaa tämän psykoottisuudeksi.

Vierailija
28.05.2024 |

Pelottaako sitä että oma pieni rusinankokoinen kemikaalimaailma ei olekaan ratkaisu?

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan ne alko kutsumaan "Noidaks" ja heitti koko lammaskansan eteen ja telotti siinä kaikkien edessä. 

Ollaa me vähän tultu eteenpäin

Vierailija
2/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tosiasiat, eli se millainen psykiatrian ihmiskuva on. Nyökyttelet ja myötäilet kiltisti, haet lääkkeesi ja syöt tai olet syömättä. Se on niin yksinkertaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet psykiatrin puheille, niin olen aika varma, että siellä sinun lantussasi nyt viiraa paljon enemmän kuin se itse kuvaamasi kiinnostus spirituaalisuuteen!

Vierailija
4/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittavaa ja vastenmielistä. Ei noitten kanssa voi olla tekemisissä.

Vierailija
5/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet psykiatrin puheille, niin olen aika varma, että siellä sinun lantussasi nyt viiraa paljon enemmän kuin se itse kuvaamasi kiinnostus spirituaalisuuteen!

Tiesitkö, että ihan terveetkin ihmiset voi käydä psykiatrille juttelemassa niitä näitä? Ei tarvitse olla hullu.

Vierailija
6/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olet aasi.

Vierailija
7/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että ihan terveetkin ihmiset voi käydä psykiatrille juttelemassa niitä näitä? Ei tarvitse olla hullu.

Psykiatrin kanssa vai psykologin kanssa? Ja psykiatrian erikoislääkäri kuvaa tällaista tavallista ihmistä psykoottiseksi, vaikka kaikki on kunnossa?

Vierailija
8/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy tosiasiat, eli se millainen psykiatrian ihmiskuva on. Nyökyttelet ja myötäilet kiltisti, haet lääkkeesi ja syöt tai olet syömättä. Se on niin yksinkertaista. 

Juuri näin. Ap:n kitinä on lapsellista, tai sitten ei vaan ihan oikeasti tajua että psykiatrin päätehtävä on kirjoittaa mahdollisimman sekon kuvan antavia B-lausuntoja jotta ap saa kuntoutustukensa Kelasta, ja toimia käypähoidon mukaisena reseptiautomaattina.

Valitse taistelusi viisaasti

Vierailija
9/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, koska 20 vuotta sitten kävin. Ne käynnit lopetettiin, koska ajat priorisoitiin sairaille. Psykiatrit hoitavat sairaita.

Vierailija
10/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa Jeesus ja apostolit varmaan pakkolääkittäisiin. Samoin roomalaiset, kreikkalaiset ja egyptiläiset. Aleksanteri Suuri ja Julius Caesar saisivat sähköshokkeja "suuruudenhulluudesta" ja Sibylla oraakkelit tuomittaisiin mahdollisiksi psykedeelien käyttäjiksi ja epävakaiksi persooniksi. Mutta hei, onhan meillä seksuaaliterapeutteja niinkuin se Marjo, joka on lehdistön suosikki. Se ei ole hulluutta, ja itsensä myyminen ja itsensä esittely önlyfänssissä on "normaaliutta". Psykiatrien ( woke ) mukaan on myös normaalia, että sukupuolia on satoja. Ellei jopa tuhansia.

Vierailija
11/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos et ole sairas niin sulle keksitään sellainen? Jos et allekirjoita keksittyä sairautta, olet sairaudentunnoton?

Ja elimellisiä sairauksiahan ei tokikaan tutkita.

Vierailija
12/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan voi vaikuttaa sekin, että miten suuressa roolissas tuollaiset harrastukset ja uskomukset potilaassa on ja määräävätkö ne hänen käyttäytymistään ja sellaista.

Minullakin on spirituaalinen elämänkatsomus ja olen käynyt psykiatrisissa tutkimuksissa aikoinaan adhd-diagnoosin vuoksi eikä tuo elämänkatsomukseni mitään psykiatrissa aiheuttanut. Olen muutenkin kyllä varsin jalat maassa enkä sillä lailla lähelläkään mediassa esiteltyjä henkisen elämänkatsomuksen omaavia ihmisiä, jotka kertovat etteivät lähde mihinkään kotoaan katsomatta enekelikortteja tai päivän tarotteja, tai lukematta astrologista karttaa. Minun koko henkisyyteni on lähinnä siinä, että uskon, että elämän jälkeen on jotain muuta ja että meillä on henkinen olemuspuoli. Siiä se. En julista missään, että se on totuus. pidän uskon uskona ja kokemuksen kokemuksena. Totuus ja todisteet on sitten toinen asia.

muistaaksnei psykiatri kirjoitti paperiehin jotain sellaista, että terverakenteinen, joustava psyyke.

Vierailija
13/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrit ovat humpuukkimaakareita.

Vierailija
14/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pulassa, jos psykiatri pitää sinua psykoottisena. Kohta sinulla on psykoosileima otsassasi (=omakannassa) ja pakkolääkitys joka väsyttää, lihottaa ja latistaa tunteet.

Vierailija
15/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokainen joka alkaa uskomaan tuollaisiin on sekoamassa. Pitäisi hälyjen kilkattaa. Psykiatri on oikeassa.

Vierailija
16/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri on hyvin todennäköisesti oikeassa. Kannattaa pysähtyä miettimään asiaa.

Vierailija
17/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, luin otsikosta ensin että spitaalisuus.

Vierailija
18/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymaailmassa Jeesus ja apostolit varmaan pakkolääkittäisiin. Samoin roomalaiset, kreikkalaiset ja egyptiläiset. Aleksanteri Suuri ja Julius Caesar saisivat sähköshokkeja "suuruudenhulluudesta" ja Sibylla oraakkelit tuomittaisiin mahdollisiksi psykedeelien käyttäjiksi ja epävakaiksi persooniksi. Mutta hei, onhan meillä seksuaaliterapeutteja niinkuin se Marjo, joka on lehdistön suosikki. Se ei ole hulluutta, ja itsensä myyminen ja itsensä esittely önlyfänssissä on "normaaliutta". Psykiatrien ( woke ) mukaan on myös normaalia, että sukupuolia on satoja. Ellei jopa tuhansia.

Apostolit oli pääosin teini-ikäisiä poikia, joten niiden paikka olisi lastensuojelulaitos kunnes täyttäisivät 18v

Vierailija
19/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitan omakannan kiinni. Siellä on hyvin paljon paskaa.

Vierailija
20/120 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, psykiatri on erikoislääkäri. Hänen luonaan ei käydä juttelemassa.

Joskus ihmettelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän