Hauskat kotivideot: mitä et pidä hauskana?
Minusta osa noista kotivideoista ei vaan ole hauskoja. Esimerkkinä video, jossa koira kaataa jatkuvasti taaperoikäisen lapsen, joka yrittää päästä kävelemään. Tosi ahdistava video, ja törkeät idioottivanhemmat joiden mielestä on hauska että koiralle sallitaan aggressiivinen ja lasta dominoiva käytös. Ei normaalin lemmikkiperheen toimintaa ollenkaan. Samoin videot, joissa väsyneen pienen lapsen annetaan nukahtaa ruokalautasen päälle on jotenkin vähän ankeita.
Ja videot, joissa koira murisee ja yrittää olla purematta, ja sitä silti ärsytetätään, ärsyttävät. Oikein toivoisi että se koira purisi sitä omaa naamaansa siihen murisevan koiran kuonon eteen työntävää pelleä. Koiraparka varmaan ikinä saa olla rauhassa ilman että joku on jatkuvasti härppimässä.
Mites muut koette nämä videot?
Kommentit (44)
Se ei naurata kun lapsi kaatuu/putoaa/pelästyy ja alkaa itkemään. Vanhempi vaan nauraa ja kuvaa sen sijaan,että lohdyttais..
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:43"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:39"] Kerran näytettiin video jossa vauvan pyllystä lensi ripuli. Ei naurattanut. [/quote] Ei lapsettomat ymmärrä. [/quote] No kerrohan lapsellisena (?) mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä? [/quote] Ymmärrät kyllä sitten kun saat omia lapsia :o) [/quote] Anna nyt vaan se selitys. Mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä? P.S. Vihaan lapsia, joten luuletko mulle omia tulevan?
[/quote]
Minä en vihaa lapsia, mutta ihan oikeasti, kuinka hullunkurista se on kun vauva ruiskuttaa ripulipaskaa ympäriinsä?
Ja arvostaako hän vanhempana, että tämäkin tapaus on videoitu ja laitettu kaikkien nähtäville?
Ruualla leikkiminen ja lapsien säikyttely täällä on jo mainittukin.
Persettään raaputtavat/maassa raahaavat koirat ym. eläimet. Antaisivat mielummin otusparoille matokuurin.
Kaikki sattumalta tapahtuvat on parhaita videoita. Pidän paljon eläinvideoista, joissa eläimet tekevät asioita luonnostaan (eläimet kun ei näyttele kameralle ja ajattele kuvaavansa jotain hullunhauskaa videoita). Myös ne pikkulasten pyllähdykset on hauskoja, jos vahingossa lapselle käy jotakin ja on selkeää, että mitään sairaalareissua ei hommasta tule (esim. koira vahingossa leikin tiimellyksessä muksauttaa nurin, lapsi kaatuu pulkkamäessä yms.)
Itse tykkään eniten kivoista eläinvideoista, mutta en näe mitään hauskaa niissä koiravideoissa, joissa (yleensä jotain pientä rotua edustava) koira murisee todella aggressiivisesti omistajilleen kun sen nenän edessä heilutellaan sormia tms. Ilmeisesti heidän mielestään on jotenkin hassua ja söpöä(?) kun pikkukoira ärisee, mutta minä näen tilanteessa vain huonosti koulutetun eläimen, joka ei kunnioita omistajiaan. Isompirotuiselta koiralta ei tuollaista käytöstä hyväksyttäisi hetkeäkään!
Toinen mitä inhoan, ovat juuri nämä vauvojen puklu/kakka/yrjö/kuola -videot. Ne eivät ole todellakaan hauskoja, ne ovat ällöttäviä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:30"]
MInä ainakin "saan traumoja säikyttelystä". Pelkään niin paljon, että saattaisin parkua ja itkeä ihan vain nurkan takaa pimeästä eteeni pomppaamista ja PÖÖ:n huutamista. Olen niin ykiherkkä säikytelylle, että koko lähipiiri sen kyllä tietää eikä kiusaa tahallaan.
[/quote]
HÖÖ!
Joo,eläinten kiusaaminen ei naurata,päinvastoin.samoin sampon juontaminen alkaa tökkiä koska se on aina samaa käsien levittelyä,peukaloiden taskuun tunkemista ja kämmenten yhteen läiskimistä.niiden rantalelujen viskely ei myöskään oikein mene jakeluun.olis juontajan aika uudistaa tyyliä ja kiinnittää huomiota omaan esiintymiseensä.ohjelmassa on aineksia parempaankin.
Ap, ihan samoin ajattelen. En näe noissa mitään hauskaa. Tahaton tilannekomiikka ja sattumat ovat paljon hauskempia.
En pidä hauskana mitään Hauskat kotivideot -ohjelmassa olevia videoita tai juontoja.
Mä inhoan säikyttelyä. Mitä hauskaa siinä on, että hyökätään pimeästä komerosta jonkun kimppuun, tai jostain suihkuverhon takaa? Vihaan säikyttelyä, enkä näe siinä mitään hauskaa.
No juuri eläinten ja lasten kiusaamisen tarkoituksellisesti. Paljon on kuitenkin hyviä, hauskoja yllätystilanteita ja Ne on parhaita. Eli sattumalta jäänyt hauska pätkä filmille
Ei naurata pätkän vertaa ne lapsivideot... esim kuvataan kun vauva tekee jonkun muka hauskan ilmeen ja siinä se, plaah. Tätä ilmiötä kyllä näkee joka paikassa, vanhemmat luulevat että juuri heidän lapsensa eleet, ilmeet ja sanomiset olisivat kaikkien muidenkin mielestä hauskoja.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:06"]
Mä inhoan säikyttelyä. Mitä hauskaa siinä on, että hyökätään pimeästä komerosta jonkun kimppuun, tai jostain suihkuverhon takaa? Vihaan säikyttelyä, enkä näe siinä mitään hauskaa.
[/quote]
Komppi tälle!
Samaa mieltä ap:n kanssa. yleensäkään sellaiset, missä lapsi satuttaa itsensä, eivät vaan ole hauskoja.
En pidä "Duudson"-videoista, joissa aiheutetaan toiselle tai itselle kipua tai vammoja. En myöskään esineiden tahallisesta rikkomisesta tai ruuan haaskaamisesta. Eläinrääkkäysvideot ovat kaikkein pahimpia.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Komppi tälle!
[/quote]Samoin. Hirveen hauskaa pelästyttää joku onneton joku kamala hirviöpuku päällä.
Mun mielestä ei hauskoja ole myöskään videot jossa pennut on sotkenut ja tuhonnut koko asunnon ja sitten niiden suttusia naamoja kuvataan ja ollaan muka vihaisia. Missä ne vanhemmat on olleet sen 6 tunnin tuhoamisrupeman ajan??
Videoita joilla säikytellään eläimiä tai lapsia. Videoita joilla vain katsotaan vieressä kuvaten, kuinka lapsi tai eläin joutuu vaaraan ja on selvästi pian satuttamassa itsensä, ja sitten lopulta satuttaa itseään. Varsinkin amerikkalaiset näyttävät tulkitsevan mielellään eläinten käyttäytymistä typerästi inhimillistäen, esimerkiksi videoissa joissa koiran väitetään häpeävän jotain kissanruuan syömistä. Ja mitä hauskaa muka on pelokkaana ärisevässä koirassa? Sekin on arveluttavaa, kun vanhemmat julkaisevat videoita lastensa toilailuista tajuamatta, että videon tuoma julkisuus voi pahimmillaan olla melkein ikuista.
Hauskimpia videoita on aikuisten ja vanhusten mokailut, joissa mokailijat itse nauravat mukana mokalle.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:17"]
Videoita joilla säikytellään eläimiä tai lapsia. Videoita joilla vain katsotaan vieressä kuvaten, kuinka lapsi tai eläin joutuu vaaraan ja on selvästi pian satuttamassa itsensä, ja sitten lopulta satuttaa itseään. Varsinkin amerikkalaiset näyttävät tulkitsevan mielellään eläinten käyttäytymistä typerästi inhimillistäen, esimerkiksi videoissa joissa koiran väitetään häpeävän jotain kissanruuan syömistä. Ja mitä hauskaa muka on pelokkaana ärisevässä koirassa? Sekin on arveluttavaa, kun vanhemmat julkaisevat videoita lastensa toilailuista tajuamatta, että videon tuoma julkisuus voi pahimmillaan olla melkein ikuista.
Hauskimpia videoita on aikuisten ja vanhusten mokailut, joissa mokailijat itse nauravat mukana mokalle.
[/quote]
Niin, se näissä videoissa ärsyttää, että ne paljastavat sen kuvaajan typeryyden. Väitän että keskiverto suomalainen ei tosiaan inhimillistä eläintä, vaan tajuaa että se eläimen reaktio on vaan heijastusta omistajan painostavasta ja vaikeasti tulkittavasti käytöksestä. Samoin tuntuu, ettei ainakaan omassa kaveripiirissä kovin naurettaisi tuollaisella "annoin nelikuiselle chiliä, katsokaa sen nassua, aahhahhaa" - kuvauksille. Sellainen äiti ois pikkaisen päästään vialla.
Vauva puklaa/kaivaa nenää/nukkuu ja nenästä tulee räkäkupla tms. Ei ole hauskaa vaan oksettavaa!
En ole nähnyt mainitsemiasi videoita.
Minun on vaikea katsoa videota, jossa jotakuta sattuu pahasti. Pojat lentävät pyöriensä etutangon yli, joku putoaa päälleen trampoliinista, kaatuu pahasti tai jotain putoaa niskaan tms. En näe kivussa mitään hauskaa.