Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskat kotivideot: mitä et pidä hauskana?

Vierailija
24.04.2015 |

Minusta osa noista kotivideoista ei vaan ole hauskoja. Esimerkkinä video, jossa koira kaataa jatkuvasti taaperoikäisen lapsen, joka yrittää päästä kävelemään.  Tosi ahdistava video, ja törkeät idioottivanhemmat joiden mielestä on hauska että koiralle sallitaan aggressiivinen ja lasta dominoiva käytös. Ei normaalin lemmikkiperheen toimintaa ollenkaan. Samoin videot, joissa väsyneen pienen lapsen annetaan nukahtaa ruokalautasen päälle on jotenkin vähän ankeita.

Ja videot, joissa koira murisee ja yrittää olla purematta,  ja sitä silti ärsytetätään, ärsyttävät. Oikein toivoisi että se koira purisi sitä omaa naamaansa siihen murisevan koiran kuonon eteen työntävää pelleä. Koiraparka varmaan ikinä saa olla rauhassa ilman että joku on jatkuvasti härppimässä. 

Mites muut koette nämä videot?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tehdään ikäviä ja noloja asioita,jengi nauraa kuorossa ympärillä.Ei ole hauskaa.

Vierailija
2/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukkojen räjäyttelyssä ei ole mitään hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä naurattaa kaikki kaatumiset, sattumiset ja muut sellaiset (en toki nauraisi jos joku kompuroisi minun vieressäni pahasti, mutta kun telkkarista näkee niin se on eri asia). Vauvojen kakka/kuolajutut tai hassut ilmeet eivät ole niin hauskoja. Säikyttelyviedot ovat joskus hassuja, ehkä enimmäkseen silloin kun säikytettävä on aikuinen.

Vierailija
4/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:07"]

Lumiukkojen räjäyttelyssä ei ole mitään hauskaa.

[/quote]

Minäkään en tykkää näistä yhtään! Ovatko ne muuten jonkun mielestä hauskoja?

t. 20

Vierailija
5/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin edellä: ei ole mitään hauskaa, kun teinipojat skeittaavat kaiteella ja satuttavat haaruksensa kun putoavat alas. Ei naurat lumiukkojen räjäytys. Enkä voi käsittää amerikkalaisten suunnatonta hupia kakun läiskäämisestä naamaan synttäreitä juhlivalle lapselle/ isälle/ mummolle, tai muutakaan ruuan heittelyä ympäri kämppää.

Kaikkein kamalimpia ovat ne pikkulasten säikyttelyt, jossa taaperoa herätetään päiväunilta Darth Vader-naamio päässä tai käynnistetään lastenhuoneessa moottorisaha. Ihan sadistusta! Vanhemmat nauraa räkättävät kun lapsi kirkuu kuolemankauhuissaan.

Haukoja ovat ihan tahattomat pikkulasten pyllähdykset, luovat sotkut, eläinten söpöt temput, luontoilmiöt. Kaikki sellainen, missä ei itketetä ketään.

Huomaa kyllä, että huumori on kulttuurisidonnainen ja pitkälti opittu ja opetettu juttu.

Vierailija
6/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset saavat tyhmäillä ihan kuinka haluavat kunhan eivät vahingoita muita, mutta ne videot joissa kiusataan juurikin lapsia tai eläimiä inhottavat. Ei ole hauskaa. (Ei mua kyllä naurata ne aikuisten typeryydetkään mutta niissä nyt ei myöskään ole mitään pahaa)

Vierailija
7/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä videoista joissa joku oikeasti vahingoittuu, kuten onnettomuusvideot, isku palleille jne

Vierailija
8/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tosikkoa väkeä. Sehän on just hauskaa kun joku urpo luulee tekevänsä "hienon tempun" mutta lentääkin perseelleen :D Entä kuka muka saa traumoja jostain säikyttelystä? Eihän sitä edes muista seuraavana päivänä.

Vierailija
9/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin "saan traumoja säikyttelystä". Pelkään niin paljon, että saattaisin parkua ja itkeä ihan vain nurkan takaa pimeästä eteeni pomppaamista ja PÖÖ:n huutamista. Olen niin ykiherkkä säikytelylle, että koko lähipiiri sen kyllä tietää eikä kiusaa tahallaan.

Vierailija
10/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:30"]

MInä ainakin "saan traumoja säikyttelystä". Pelkään niin paljon, että saattaisin parkua ja itkeä ihan vain nurkan takaa pimeästä eteeni pomppaamista ja PÖÖ:n huutamista. Olen niin ykiherkkä säikytelylle, että koko lähipiiri sen kyllä tietää eikä kiusaa tahallaan.

[/quote]

Tuskin säkään vesittelet kuitenkaan loppuviikkoa pienen jekun takia.

Vierailija
11/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään edellä mainituista, mutta lisään vielä sen kun vaikka joku vauva vetää kissaa hännästä ja kissa rääkyy tuskissaan :(

Vierailija
12/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:30"]

[/quote]

Tuskin säkään vesittelet kuitenkaan loppuviikkoa pienen jekun takia.

[/quote]

Tuskin itkisin kokonaista viikonloppua, mutta en myöskään nauraisi kertaakaan. Eikä minusta hyvää huumoria muutenkaan ole sellainen, jossa kohdetta satuteaan, itketetään tai pelästytään liikaa. Kaikilla pitäisi olla hauskaa edes jossakin välissä.

Vierailija
13/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näytettiin video jossa vauvan pyllystä lensi ripuli. Ei naurattanut.

Vierailija
14/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:39"]

[/quote]

Ei lapsettomat ymmärrä.

Vierailija
15/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:34"]En pidä mistään edellä mainituista, mutta lisään vielä sen kun vaikka joku vauva vetää kissaa hännästä ja kissa rääkyy tuskissaan :(
[/quote]

Tämä! Ja urpovanhempien mielestä on vaan niin hauskaa kun jannica-mico "vähän kiusaa" kisua/koiraa.
Onneksi eläin osaa puolustautua ja sitä kautta opettaa näille räkäpalleroille, et kiusaaminen ei ole kivaa!

Vierailija
16/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:39"]

[/quote]

Ei lapsettomat ymmärrä.
[/quote]

No kerrohan lapsellisena (?) mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä?

Vierailija
17/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:39"] Kerran näytettiin video jossa vauvan pyllystä lensi ripuli. Ei naurattanut. [/quote] Ei lapsettomat ymmärrä. [/quote] No kerrohan lapsellisena (?) mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä?

[/quote]

Ymmärrät kyllä sitten kun saat omia lapsia :o)

Vierailija
18/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkujen ja piiraiden tunkeminen naamaan...

Vierailija
19/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:39"] Kerran näytettiin video jossa vauvan pyllystä lensi ripuli. Ei naurattanut. [/quote] Ei lapsettomat ymmärrä. [/quote] No kerrohan lapsellisena (?) mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä?

[/quote]

Ymmärrät kyllä sitten kun saat omia lapsia :o)
[/quote]

Anna nyt vaan se selitys. Mitä helvetin hauskaa on ripulipaskan lentämisessä äpärän perseestä?
P.S. Vihaan lapsia, joten luuletko mulle omia tulevan?

Vierailija
20/44 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kotimainen perhe oli kuvannut hihitellen sitä, kun vauvansa väänsi kaaressa ripulikakkaa lattialle. Itse en olisi hihitellyt siinä kuin idiootti kameran kanssa, vaan koittanut saada lapsen oloa jotenkin mukavammaksi. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän