Lindtin suklaa: olen syvästi pettynyt
Meillä seilasi koko joulunajan avaamaton Lindtin konvehtirasia. Tänään sitten avasimme sen. Söin varmaan neljä tai viisi, ja joka konvehdilla epäuskoni kasvoi. Eiväthän ne olleet mistään kotoisin!
Luulin, että Lindtin suklaa on jotain tosi hienoa. Nyt en enää luule.
Mitä mieltä te olette Lindtin suklaasta?
Kommentit (39)
En ole syönyt kys. konvehteja, mutta Lindtin tummaa suklaata kylläkin. Aivan parasta!
Mun mielestä yliarvostettua. Ylimakeaa, ylirasvainen sulava suutuntuma ja sisältää palmuöljyä.
Oliko Elysee konvehti? Ihan sysipaskaa suklaata.
Pidän Lindtin konvehdeista. mutta en kaikista. Sellaiset pähkinä- tai mantelinougattäytteiset konvehdit ovat yleensä hyviä, mutta esimerkiksi marsipaanista tai marengista en konvehdeissa pidä. Makuasioita nämäkin.
Lindt kirjoitti:
Helmiä sioille.
Niinkö? Anthon Berg on mielestäni hyvää. ap
Ostin tummaa suklaata kun kehuvat että on terveellisempää kuin muu suklaa, mutta maistuu niin "paksulle" tai "vahvalle" kaakaolle, että sai olla viimeinen kerta. Pandan tumma suklaalevy.
Vierailija kirjoitti:
Lindt kirjoitti:
Helmiä sioille.
Niinkö? Anthon Berg on mielestäni hyvää. ap
Hyi, nehän juuri on kamalia. Isoja ylimakeita marmeladi- ja marsipaanikimppejä.
Yliarvostettu, enkä ole tottunut huonoon, kun syön ylipäätään kohtalaisen vähän suklaata. Käsintehdyt erikoisliikkeestä ostetut ovat olleet aivan ihania 90 % niistä, mutta niissäkin on ollut muutama huono. Tuo maistuu teolliselle ja ihmiset vain uskovat sen olevan hyvää, koska se on kallista hienoissa pakkauksissa.
No minä en pidä mistään suklaakakuistakaan, joten olen aika kranttu.
Meillä syödään kyseisen firman 90%:sta. En vaihda. Siihen kun tottuu niin esim. Fazerin sininen on ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimakeita suklaita ovat.
Lindtin konvehdit ovat nimenomaan vähiten makeita. Ja niissä on sokerimassan sijaan pähkinä- ja manteli-peräisiä sisuksia.
Ei todellakaan ole vähiten makeita.
Onhan sillä hieno nimi "Lindt" pakkohan sen on olla hyvää.
Yliarvostettua suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tummaa suklaata kun kehuvat että on terveellisempää kuin muu suklaa, mutta maistuu niin "paksulle" tai "vahvalle" kaakaolle, että sai olla viimeinen kerta. Pandan tumma suklaalevy.
Sitä oppii syömään vähemmän ja vaikka kahvin kanssa pala suuhun. Kun tottuu muutamassa viikossa, fazerin sininen on tuskallisen makeaa.
Juu, mulla oli tiukka ruokavalio raskausdiabeteksen takia. Tuo auttoi järkeä pysymään päässä vaikka piti kyllä ensin tuskailla ennen kuin tottui.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään kyseisen firman 90%:sta. En vaihda. Siihen kun tottuu niin esim. Fazerin sininen on ihan kuraa.
Sen kun syöt sitä paskasuklaata vaan. Ole vaan vaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimakeita suklaita ovat.
Lindtin konvehdit ovat nimenomaan vähiten makeita. Ja niissä on sokerimassan sijaan pähkinä- ja manteli-peräisiä sisuksia.
Ei todellakaan ole vähiten makeita.
Ovat ehdottoasti vähiten makeita suklaakonvehteja. Et satu tietämään että sokeri on halvin ainesosa, mitä muut bulkkituottajat lyövät konvehteihinsa.
Ei todellakaan ole näin. Ylimakeita ovat makuuni.
Lindtin suklaasta pitää ehkä ne samat jotka pitävät valkosuklaastakin. Pitävät jostain todella makeasta, eikä ole väliä onko kaakaota vai ei.
Minusta Lindtin suklaa, ja valkosuklaa ovat ällömakeita, mutta olen suklaan suhteen ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt kys. konvehteja, mutta Lindtin tummaa suklaata kylläkin. Aivan parasta!
Lidi 10g valkosuklaa ja tummasuklaa kultaa suussa. Ylensä suklaa rasiat elleivät suoalisia ovat pahoja.Sama asia jäätelö kahvi.KYSE on makutotumus,ei muusta.
Se on hyvää, jos ei ole pilannut makuhermojaan Fazerin ja Pandan tuotteilla.
Ts. Helmiä sioille.