Lindtin suklaa: olen syvästi pettynyt
Meillä seilasi koko joulunajan avaamaton Lindtin konvehtirasia. Tänään sitten avasimme sen. Söin varmaan neljä tai viisi, ja joka konvehdilla epäuskoni kasvoi. Eiväthän ne olleet mistään kotoisin!
Luulin, että Lindtin suklaa on jotain tosi hienoa. Nyt en enää luule.
Mitä mieltä te olette Lindtin suklaasta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuta niistä lampaille tehdyistä Lindor-kuulista, vaan oikeista konvehdeista.
Miten lampaat liittyy tähänkin aiheeseen🤣
Mä ostin jouluksi näitä https://shopping.tallink.com/sv/shop/product/konfekt/choklad/chokladpas…
Muuten oli hyviä, mutta ne tumman lilassa kääreessä olevat oli pahoja, jotain karmeaa tummaa suklaata
Olen kuulkaa vierekkäin verrannut useita konvehteja ja Lindtin ovat huomattavasti vähemmän makeita kuin minkään Pohjoismaisen tehdasvalmisteisen valmistajan konvehdit.
Tykkään kyllä Fazerin ja Pandan tuotteista, eritoten Moments on oikein hyvä, mutta Lindt Master Chocolatie on lempparini mitä konvehteihin tulee. Mutta maailmassa ei ole sellaista asiaa josta kaikki tykkäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Lindtin suklaasta pitää ehkä ne samat jotka pitävät valkosuklaastakin. Pitävät jostain todella makeasta, eikä ole väliä onko kaakaota vai ei.
Minusta Lindtin suklaa, ja valkosuklaa ovat ällömakeita, mutta olen suklaan suhteen ronkeli.
En voi sietää yhtään kenenkään valkoista suklaata mutta Lindtin tumma suklaa on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulkaa vierekkäin verrannut useita konvehteja ja Lindtin ovat huomattavasti vähemmän makeita kuin minkään Pohjoismaisen tehdasvalmisteisen valmistajan konvehdit.
Ei todellakaan ole vähiten makeita.
En tykää. Mulla oli Lindtin joulukalenteri mutta kinderin makuisia nallepötkylöitä ja särmättömiä nössöpalluroita. Yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei puhuta niistä lampaille tehdyistä Lindor-kuulista, vaan oikeista konvehdeista.
Jotkut elävät elämänsä sillä asenteella, että kaikki heidän valintansa ovat oikeita ja muiden ovat vääriä. Vaikka kyseessä olisi mielipide siitä, onko omena vai appelsiini parempaa, jos olet eri mieltä, olet väärässä ja tyhmä sekä arvostelukyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Lindt kirjoitti:
Helmiä sioille.
Niinkö? Anthon Berg on mielestäni hyvää. ap
Ap, olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Lindt kuraa, Anthon Berg hyvää. (Fazer minusta myös hyvää, Marabou ei, aivan liian makeaa.)
Kallista = hyvää
Aikuiset ihmiset 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lampaille ei kelpaa suklaa ollenkaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut elävät elämänsä sillä asenteella, että kaikki heidän valintansa ovat oikeita ja muiden ovat vääriä. Vaikka kyseessä olisi mielipide siitä, onko omena vai appelsiini parempaa, jos olet eri mieltä, olet väärässä ja tyhmä sekä arvostelukyvytön.
Totta, heitä kutsutaan bessewissreiksi🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindt kirjoitti:
Helmiä sioille.
Hyi, nehän juuri on kamalia. Isoja ylimakeita marmeladi- ja marsipaanikimppejä.
Parasta!
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, heitä kutsutaan bessewissreiksi🤗
Besserwissereiksi.
Niissähän on monissa palmuöljyä. Katselin mitä sisältävät. Fazerin ja Pandan suklaissa ei käytetä palmuöljyä. Minä ostan Fazeria ja Pandaa.
Vierailija kirjoitti:
Lindt kirjoitti:
Helmiä sioille.
Aivan ällömakeaa. En tykkää ainoastakaan heidän tuotteistaan.
Muistan käyneeni aikanaan siellä nyt jo konkurssiin menneessä ostoskeskus Zsarissa. Siellä oli Lindtin liike ja opin oikein uuden sanan. Praliini. En ollut ennen kuullutkaan sitä. Tietysti mun piti praliineja ostaa.
Oikeasti tuo praliini tarkoittaa lähinnä suklaapalloa. Miksi tahansa kuugeleiksi olisivat voineet nimetä. Ihan tykkäsin, mutta ei tullut mielihalua ostaa ehdottomasti lisää.
Lindt 🤮