Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänähetkiset vaatteesi, meikkisi & korusi? ja ikä?

Vierailija
24.04.2015 |

Emp:n löysä musta/valkoinen tähtipaita jossa olkapäissä aukot, elloksen tummansiniset pillifarkut, mustat lyhytvartiset nilkkasukat ja alusvaatteet tietysti. meikkinä kulmakynä, meikkivoide ja ripsiväri. kaulassa Kalevakorun 4 hopeista lapsihelaa, korvissa pienet hopeiset kirsikat, nenässä musta rengas.

ikää 35v

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihainen trikoopaita, collarit, sukat ja villasukat. Pienet korvikset korvissa.

Etäpäivä...

Vierailija
22/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:23"]

Pitkähihainen trikoopaita, collarit, sukat ja villasukat. Pienet korvikset korvissa.

Etäpäivä...

[/quote]

ja ikää 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kuumeessa, niin päällä on löysät trikoot, löysä paita, neuletakki ja villasukat.
hiukset ponnarilla, ei meikkiä.
N21

Vierailija
24/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta H&M trikoopaita, Espritin siniset perusfarkut, mustat sukat ja kuminauhakengät, kihlasormus ja kaulaketju. Ei meikkiä, en käytä

Ihan töissä olen

Ikä 37

Vierailija
25/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uu ollaanpa sitä nyt niin hienona täällä. Itselläni alusvaatteet, tulin suihkusta.

[/quote]

Monet on varmaan töissä. Mullakin on farkut, koska olin perhekerhossa, kotona en käytä farkkuja koska 1) omistan vain yhdet sopivat, 2) refluksin takia mun pitää välttää kireitä vaatteita.

3

Vierailija
26/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman sininen mekko siniset korkkarit timantti

Vierailija
27/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D

-sininen t-paita

-miehen verkkarit

-pitsipikkuhousut

-hiukset kahdella letillä

-ei meikkiä, ei koruja, ei sukkia, ei rintaliivejä

vapaapäivä <3 Ei puutu kun ruokalautanen ja punkkupullo, seksiä saan miehen erektiosta päätellen ihan hetikohta :D

n33

Vierailija
28/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat sukat ja alusvaatteet. Mustat legginsit, mustat Snickersin työhousut ja mustat turvakengät. Lisäksi on vielä musta fleece -takki ja musta-keltainen työtakki, mutta ne otin ajon ajaksi pois. Ei koruja. Meikkinä meikkivoide, puuteria, poskipunaa, eyelineria, mascaraa ja huulikiiltoa. Hiukset suoristettu, laitettu ja kakalla kuorrutettu.
N37

Vierailija
29/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:33"]Mustat sukat ja alusvaatteet. Mustat legginsit, mustat Snickersin työhousut ja mustat turvakengät. Lisäksi on vielä musta fleece -takki ja musta-keltainen työtakki, mutta ne otin ajon ajaksi pois. Ei koruja. Meikkinä meikkivoide, puuteria, poskipunaa, eyelineria, mascaraa ja huulikiiltoa. Hiukset suoristettu, laitettu ja kakalla kuorrutettu.
N37
[/quote]
Siis LAKALLA!! =D Apua!

Vierailija
30/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet urheilushortsit, sporttiliivit ja valkoiset sukat. Treenasin juuri pari tuntia rumpujen soittoa ja siinä tulee niin kuuma, että haluaa olla mahdollisimman kevyellä varustuksella.

Vierailija
31/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:35"]

Lyhyet urheilushortsit, sporttiliivit ja valkoiset sukat. Treenasin juuri pari tuntia rumpujen soittoa ja siinä tulee niin kuuma, että haluaa olla mahdollisimman kevyellä varustuksella.

[/quote]

Ainiin, sanomattakin selvää, että ei meikkiä tai koruja ja ikä on 24 vuotta.

Vierailija
32/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:25"]

uu ollaanpa sitä nyt niin hienona täällä. Itselläni alusvaatteet, tulin suihkusta.

[/quote]

Monet on varmaan töissä. Mullakin on farkut, koska olin perhekerhossa, kotona en käytä farkkuja koska 1) omistan vain yhdet sopivat, 2) refluksin takia mun pitää välttää kireitä vaatteita.

3

[/quote]

Töissä AV:lla vai??? :D   ilmankos meitä työntekijöitä vaan kiristetään jatkuvasti.

Vierailija
33/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:33"]Mustat sukat ja alusvaatteet. Mustat legginsit, mustat Snickersin työhousut ja mustat turvakengät. Lisäksi on vielä musta fleece -takki ja musta-keltainen työtakki, mutta ne otin ajon ajaksi pois. Ei koruja. Meikkinä meikkivoide, puuteria, poskipunaa, eyelineria, mascaraa ja huulikiiltoa. Hiukset suoristettu, laitettu ja kakalla kuorrutettu. N37 [/quote] Siis LAKALLA!! =D Apua!

[/quote]

Kiitos kuitenkin mielikuvasta :D

Vierailija
34/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet ja sukat, toppi ja lyhythihainen pusero, jossa napit yläosassa sekä jegginsit. Kaikki mustaa.

Ei koruja. Pari puuterihipaisua kaupassakäynnin jäljiltä. Hiukset rennolla poninhännällä.

Vapaalla tänään ja ikää 23 vuotta.

Vierailija
35/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ja toppi :) Hillitty iltameikki on jo valmiiksi tehty ja nyt pitäisi vääntää vielä hiukset nätisti. Olen siis menossa illalla ystävän kanssa syömään. 

Vierailija
36/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansininen t-paita, lila huppari, kevyttoppahousut, valkeat sukat joissa hennon sinisiä palloja, valkeat rintsikat ja violetit alkkarit (juu tiedän ettei alusvaatteet ihan mätsää). Kaulassa lahjaksi saatu pieni hopeinen riipus, ei muita koruja. Ei meikkiä, hiukset auki. Olen lähdössä lenkille kohta. Ikä 26.

Vierailija
37/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset farkunnäköiset legginssit, viininpunaiset maiharit, intialaistyyppisillä kukilla koristeltu lyhyehkö tunika, viininpunainen neuletakki, violetti samettijakku, punainen kukallinen hapsuhuivi, harmaa neulebaskeri. Olen tässä kaupungilla.

Vierailija
38/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:25"]

[/quote]

3

[/quote]

Töissä AV:lla vai??? :D   ilmankos meitä työntekijöitä vaan kiristetään jatkuvasti.

[/quote]

Ihmisillä nyt on erilaisia töitä. Itsekin käyn usein lukemassa blogia tai AV:lla, kun aivot tarvitsevat lepuutusta. Olen kääntäjä, ja minulle maksetaan valmiiksi saadusta työstä, ei työajasta (tosin töitä teen ihan ns. kotivaatteissa).

Vierailija
39/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:38"]Tummansiniset farkunnäköiset legginssit, viininpunaiset maiharit, intialaistyyppisillä kukilla koristeltu lyhyehkö tunika, viininpunainen neuletakki, violetti samettijakku, punainen kukallinen hapsuhuivi, harmaa neulebaskeri. Olen tässä kaupungilla.
[/quote]

Ja punaiset pitsirintsikat, kamalat limenväriset alushousut, violetit sukkahousut.

Vierailija
40/225 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudulliset yöhousut, pitkähihainen musta t paita ja yli pepun ylettyvä neule. meikkiä en käytä yleensä arkisin enää ellen sille päälle satu/on jotain "kivaa menoa" (esim terdelle meneminen tms)

n 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän