Vaalea mies turnoff?
Tuntuu, että suomessa vaalea mies on naisille turnoff ellei ole 190cm pitkä tms muuten poikkeava. Pitäisi olla tummapiirteinen, tumma sänki, jne. Jos on vaalea mies kannattaa muuttaa espanjaan tai Italiaan, jossa vaaleutta ihannoidaan.
Kommentit (6)
80% suominaisista haluaa ehdottomasti tumman, 20%:lle kelpaa vaalea. Voisi alkaa pakata jo matkalaukkuja ja muuttaa pois..
Ei kai se nyt useimmille ole miteknään kovin tärkeää se hiustenväri. Itse olen niitä jotka ehkä enemmän ihailee ulkonäön puolesta tummia, mutta toisaalta tiedän komeita niin vaaleista kuin ristiverisistäkin. Ja jos parisuhdetta kaipaan, hiustenväri on ihan täysin yksi ja sama, eikä ulkonäkö muutenkaan kovin tärkeää. Kunhan jotenkin ihmiseltä näyttää.
59,24 % naisista valitsee: "Vaalea pohjolanpoika tietenkin! "
Tutkittu juttu.
Eihän kukaan valitse hiusvärin perusteella ! Olen vaalea homo ja myönnän tykkään katsella paljon mieluummin tummia / latinoja koska se vastakohta nyt vaan vetää puoleensa. Kaikkihan täällä on vaaleita, tummuus on paljon eksoottisempaa. Jotenkin vaaleudesta on myös tullut ämmämäinen juttu, ehkä sen takia että naiset blondaa aina hiuksia.
älää höpötä :D
Vaaleus on ihanaa. On Suomessakin tummapiirteisiä naisia, jotka ihastelee vaaleita miehiä. Vastakohdat vetää joskus toisia puoleensa.